معماران قطب دریایی / NBJ


معماران قطب دریایی / NBJ

معماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی خارجی، نما
© Jean-Luc GIROD

معماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی بیرونیمعماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی داخلی، نما، هندریلمعماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی داخلیمعماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی داخلی، هندریلمعماران قطب دریایی / NBJ - تصاویر بیشتر+ 13


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    850 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2023


  • <،le>ع، ها
معماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی بیرونی
© Jean-Luc GIROD

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پروژه جدید قطب دریایی Sète در انتهای مول سنت لوئیس واقع شده است. در نظر گرفته شده است که توسط انجمن ها و شرکت های دریایی محلی استفاده شود. این ساختمان که از فرم های ساده و آرام ساخته شده است، برای اطمینان از دوام از بتن ساخته شده است. این پروژه در اراده بازتاب مواد و اتصال کوتاه از طریق استفاده مجدد از پوسته صدف برای پوشش کف محقق شد. محصولی با نام Colstab Ostréa.

معماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی بیرونی، ،ه
© Jean-Luc GIROD

قطب دریایی در یک مکان نمادین در انتهای مول سنت لوئیس در بندر سِت قرار دارد. با استفاده های متعدد برای انجمن ها، Société Nautique de Sète (SNS) و SNSM، عملکرد لازم را با گروه بندی فعالیت های دریایی در پایگاه خود برای قرار دادن فضاهای اداری و اجتماعی در طبقه بالا تضمین می کند. هدف این پروژه با موقعیت و مادی بودن آن است که با منظره ،یب شود و در عین حال آن را آشکار کند. از اتاق پذیرایی که به یک تراس وسیع باز می شود، افق دور نمایان می شود.

معماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی داخلی، نما، هندریل
© Jean-Luc GIROD
معماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی داخلی
© Jean-Luc GIROD

این برنامه انجمن های دریایی Sète، Société Nautique de Sète و SNSM را گرد هم می آورد. همچنین فضایی برای سازماندهی رویدادهای دریایی، مانند رگاتاها است، و ،مت پذیرایی به طور گسترده روی تراس وسیعی باز است که منظره ای استثنایی از دریا را ارائه می دهد.

معماران قطب دریایی / NBJ - تصویر 16 از 18
طرح طبقه همکف

انتخاب ماده ساده در بتن با توجه به مجاورت با دریا و عوامل ماندگاری و به حداقل رساندن نگهداری ساختمان ایجاد شد. آن را به اشکال ساده و هوشیار ترجیح داد.

معماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی داخلی
© Jean-Luc GIROD
معماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی داخلی
© Jean-Luc GIROD

این ساختمان در یک اراده درج در چشم انداز کار شده است که از چشم انداز دور آشکار می شود و همکاری نزدیک با معمار ساختمان های فرانسه به منظور موفقیت در نیت خود به ویژه از شهر ست و مونت سنت ک،

در یک اراده در مورد مواد و اتصال کوتاه، ما با دستگاهی برای استفاده مجدد از ، های بومی محلی کار کردیم تا پوسته صدف ها را بشناسیم. برای انجام این کار، همکاری با شرکت COLAS انجام شد که یک محصول کفپوش ساخته شده از استفاده از پوسته صدف ایجاد کرده است. این محصول Colstab Ostréa نام دارد. گزیده ای از سند ارائه کو،: “Colstab Ostrea توسط Colas با هدف بازیابی ضایعات صدف از فعالیت های پرورش صدف در حوضه Thau توسعه داده شد.

معماران قطب دریایی / NBJ - عکاسی داخلی، هندریل
© Jean-Luc GIROD




منبع: https://www.archdaily.com/998646/nautical-pole-nbj-architectes