مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان


مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان

مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی بیرونی، نما
© ادوارد هوبر

مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی بیرونی، نمامرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی داخلی، پنجره، نمامرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی داخلی، پرتومرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی داخلیمرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - تصاویر بیشتر+ 8


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی بیرونی، نما
© ادوارد هوبر

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند یک محیط انس، و کنترل شده برای حیواناتی که در انتظار پذیرش هستند ایجاد می کند. قلب طراحی مع، از آرایش معمولی امکانات مراقبت از حیوانات است: حیوانات در اطراف ساختمان قرار می گیرند در حالی که دفاتر و عملکردهای خدماتی در فضای داخلی قرار می گیرند. از آنجایی که کارکنان بیشتر وقت خود را با حیوانات می گذرانند، این ترتیب برای هر دو مفید است.

مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی بیرونی، نما
© ادوارد هوبر
مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - تصویر 8 از 13
پلان – سایت

پراکندگی حیوانات در امتداد فضای بیرونی هر گونه اختلال ناشی از یک حیوان مشکل دار را کاهش می دهد و با تأمین نور طبیعی فراوان، خلق و خوی همه را بهبود می بخشد. این استراتژی اجتماعی، همراه با نمای بیرونی شفاف، نمای پر جنب و جوشی را ایجاد می کند که با حیوانات پر شده است. در شب، درخشش ملایم ساختمان، محله‌ای تاریک را روشن می‌کند.

مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی داخلی، پرتو
© ادوارد هوبر
مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی داخلی
© ادوارد هوبر

این ساختمان در یک پوشش پلی کربنات بسیار عایق و شفاف پوشانده شده است که نور طبیعی را به حدا،ر می رساند و ساختاری بسیار سبک وزن را امکان پذیر می کند. نور از همه جهات از طریق یک دادگاه کشیش فرورفته وارد ساختمان می شود و مسیری برای تهویه طبیعی ایجاد می کند. از آنجایی که پناهگاه های حیوانات هوای تهویه را بازیافت نمی کنند، انرژی گرمایی را می توان از هوای ،وجی بازیابی کرد.

مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© ادوارد هوبر
مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - تصویر 13 از 13
آ،و

این ساختمان به ،وان یک تأسیسات کم‌هزینه و با کارایی بالا با استفاده از مواد تولید شده محلی با محتوای بازیافتی بالا طراحی شده است. مواد برای مقاومت در برابر سوء استفاده و به حداقل رساندن هزینه های نگهداری طول، مدت انتخاب شدند که باعث تقویت بیشتر پایداری چرخه عمر ساختمان می شود. طراحی منظر از یک اصل مشابه با استفاده از کاشت های بومی مقاوم به خشکی برای کاهش نگهداری و مصرف آب پیروی می کند.

مرکز مراقبت از حیوانات استاتن آیلند / معماران پادگان - عکاسی داخلی، پنجره، صندلی
© ادوارد هوبر




منبع: https://www.archdaily.com/995125/staten-island-animal-care-center-garrison-architects