مرکز آموزش و کتابخانه وارنامبول / معماری کوسلوف


مرکز آموزش و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف

مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی بیرونی، نما
© درک سوالول

مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی داخلی، قفسه بندیمرکز آموزشی و کتابخانه Warrnambool / معماری Kosloff - عکاسی داخلی، تیر، نردهمرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی داخلی، قفسه بندی، نرده، تیرمرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی بیرونی، نمامرکز آموزش و کتابخانه Warrnambool / معماری Kosloff - تصاویر بیشتر+ 14


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی خارجی، نما
© درک سوالول

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. کتابخانه و مرکز آموزشی Warrnambool جای کتابخانه محلی موجود را با فضای بسیار بزرگتر، روشن تر و قابل دسترس تر در قلب CDB Warrnambool جایگزین می کند. فضای جدید در پردیس TAFE ج، غربی واقع شده است و امکاناتی را هم برای جامعه محلی و هم برای دانشجویان و کارکنان ج، غربی TAFE فراهم می کند. این فضا شامل یک کافه مدرن در فضای باز، رایانه های عمومی، مکان های نمایشگاهی و نمایشی، مکان هایی برای مطالعه و مطالعه، اتاق های جلسه، یک منطقه اختصاصی برای کودکان و بازی ها و منطقه رسانه های دیجیتال است. این پروژه نتیجه مشارکت بین ،ت ویکتوریا، ج، غربی TAFE و شورای شهر وارنامبول است و چشم اندازی را برای گرد هم آوردن آموزش، جامعه و هنر محقق می کند.

مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی داخلی، قفسه بندی
© درک سوالول

با استفاده از مشاوره عمومی گسترده، ارکان چارچوب مفهومی پروژه عبارت بودند از:
• لذت – نور طبیعی، ارتباط با فضای باز، سطوح مختلف نور، نور به ،وان روشی برای اندازه گیری گذر زمان.
• تاریخچه، میراث و روایت – اطمینان از اینکه طرح منع، کننده تاریخ محلی، میراث برای حمایت از ایجاد یک روایت طراحی قانع کننده است.
• مکان سوم – ایجاد فضایی برای تبادل ایده ها، لذت بردن، و ایجاد و ایجاد روابط.

این پروژه شامل یک ساختمان جدید 3 طبقه معاصر بود که توسط یک راه ارتباطی شیشه‌ای به اتاق تک طبقه 1868 در فهرست میراث مرمت شده متصل می‌شد، یکی از نه ساختمان موجود در محل با اهمیت میراث.

راه ارتباطی به‌،وان مسیری عمل می‌کند که از اتصال عابر پیاده از طریق محوطه دانشگاه پشتیب، می‌کند و به وضوح ساختمان فهرست‌شده میراث را از ساختار جدید مشخص می‌کند.

مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی داخلی، قفسه بندی، نرده، تیر
© درک سوالول
مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - تصویر 14 از 19
پلان – پلان طبقه همکف
مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی داخلی، تیر، نرده
© درک سوالول

یکی دیگر از ابزارهای کلیدی که شخصیت قدیمی را با جدید تطبیق می دهد «پل» است که یک اتصال اضافی در سطح طبقه اول ایجاد می کند، جایی که صحنه اصلی در اتاق منظم قرار داشت. پل با عملکردی مشابه، با فرودهایی که فضای کافی را برای نشستن یا اجرا فراهم می‌کند، مناظری را در سرتاسر هر دو ساختمان ارائه می‌دهد.

مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی داخلی، قفسه بندی، پله ها، نرده
© درک سوالول
مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - تصویر 19 از 19
نمودار سقف منع، شده
مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پرتو
© درک سوالول

نمای منحنی ساختمان معاصر مناظری منسجم بر روی وارنامبول و اقیانوس را نشان می‌دهد، با بتن پیش‌ساخته‌ای که زبان معماری سطوح بالایی معاصر را تعریف می‌کند، و همچنین پس‌زمینه‌ای را برای ساختمان گمرک که در فهرست میراث مجاور قرار دارد، ارائه می‌دهد. این فرم‌های متحرک به نما اجازه می‌دهند تا از ،اصر شیشه‌ای جدا شود و نماها را به‌خوبی تغییر دهد، همچنین نور روز و سایه‌زنی را در سراسر طراحی تنظیم می‌کند.

مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، ستون، تیر
© درک سوالول

فضای داخلی هم به شبکه CBD Warrnambool که توسط رابرت هادل ایجاد شده است و هم به سقف مشبکی داخل اتاق منظم اشاره دارد. این به عمد یک رابطه معماری موجود با شهر و ساختمان میراث را گسترش می دهد و به پیوند ساختمان های معاصر و میراث با هم کمک می کند. مشبک و سقف مفصلی در طراحی در هر سطح جدید ظاهر می شود، با ترتیبات سقف متفاوت که به ،وان ساختارشکنی معاصر سقف اصلی عمل می کند.

مرکز آموزشی و کتابخانه وارنامبول / معماری ،لوف - تصویر 17 از 19
ارتفاعات
مرکز آموزش و کتابخانه Warrnambool / معماری Kosloff - عکاسی خارجی، نما، پنجره، بتن
© درک سوالول

اثرات زیست‌محیطی از طریق استفاده مجدد تطبیقی ​​از مصالح، در صورت امکان، و انتخاب دقیق مصالح ساختم، با عمر طول، که به حداقل نیاز دارد، به حداقل رسیده است. محوطه سازی از تنوع محلی و توسعه طول، مدت خیابان های درختی حمایت می کند. باغ های باران نیز تعبیه شده است.

مرکز آموزش و کتابخانه Warrnambool / معماری Kosloff - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© درک سوالول




منبع: https://www.archdaily.com/996766/warrnambool-learning-and-li،ry-centre-kosloff-architecture