مرکز آموزش مدیریت دولتی | آموزشگاه آپادانا تبریز

مرکز آموزش مدیریت دولتی | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش مدارهای یکپارچه مایکروویو و آموزش‌های بسیار دیگری می‌باشد. فناوری میكروالكترونیك كه علاوه بر اینكه خود، یك فناوری نوظهور،‏‏‏‏‏‏‏ كاربردی و استراتژیك است‌، به‌نوعی زیربنای رشد و توسعه فناوری‌های مرتبط از جمله IT و رکن انکار ناپذیر Industry 4 محسوب می‌شود. پیشرفت‌های این صنعت در قرن جدید نیز‌، با شتاب بیشتر از گذشته ادامه دارد و دستاوردهای آن حتی از پیش‌بینی‌های خوشبینانه گذشته هم فراتر رفته است. XMEGA نسل دوم از میکروکنترلر های AVR پیکو پاور تکنولوژی که کارایی بالاتری نسبت به نسل های گذشته داشتند، برای آموزش XMEGA کلیک کنید. نور یک موج الکترومغناطیسی شبیه به امواج رادیویی است که طول‌موج و فرکانس دارد.

  • ما برای آشنایی اولیه، به برخی موضوعات، قطعات اصلی و گرایش‌های الکترونیک پرداختیم، با ما همراه باشید.
  • علت قرار دادن لینک به دو سایت فروش این است که ممکن است قیمت برخی از قطعه ها متغیر باشند و یا در یکی از سایت ها ناموجود باشند.
  • همیشه برای اینکه انسان موفق شود، باید در ضمینه ای که استعداد و علاقه دارد فعالیت کند.
  • اجزای فعال در مدارهای دیجیتال معمولا هنگام روشن بودن یک سطح سیگنال دارند و هنگام خاموش بودن سطح سیگنال دیگری دارند.

با شرکت در این دوره می توانند به اساس الکترونیک پی ببرند، جهت ادامه دادن در مسیر الکترونیک می تواند تصمیم بسیار بهتری بگیرند. همیشه برای اینکه انسان موفق شود، باید در ضمینه ای که استعداد و علاقه دارد فعالیت کند. هر فردی نمی تواند الکترونیک را درک کند یا در الکترونیک موفق باشد. زمینه‌های تحقیقاتی ارائه شده در زیر بخشی از تحقیقات مفصلی است که در این گرایش در جریان می‌باشد.

پروژه ساخت قفل‌ درب RFID با آردوینو

درس الکترونیک 1 از دروس اصلی رشته مهندسی برق در تمامی گرایش ها است. هدف از این درس آشنایی مقدماتی با فیزیک الکترونیک و ادوات پایه ای الکترونیک مانند دیود، ترانزیستورهای پیوندی دوقطبی و ترانزیستورهای اثر میدان است. اتم‌های تشکیل دهنده اجسام نیمه هادی معمولاً دارای چهار الکترون والانس می‌باشند.

سوئیچ الکتریکی

دانشگاه ملایر در راستای ورود به فضاهای نوین یاددهی- یادگیری و بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشی خود اقدام به راه اندازی سامانه آموزش الکترونیکی کرده است. در این سامانه علاوه بر اینکه برخی از دروس به روش کاملا الکترونیکی ارائه می شوند؛ اساتید دانشگاه می توانند از قابلیت های این نوع آموزش در کنار آموزش حضوری استفاده نمایند. این سامانه در خدمت دانشکده های مختلف برای ارائه دروس و یا کنفرانس های کامپیوتری تخصصی می باشد. با دیدن این ویدیو به طور کامل با دوره آموزشی الکترونیک آشنا می‌شوید.

آن‌ها مسئول اجرا و طراحی اجزای هر وسیله یا ابزاری هستند که برق مصرف می‌کند. مهندسان الکترونیک همواره بر روی تولید الکترونیک جهت مصرف وسایل و تجهیزات متمرکز می‌شوند. این وسایل می‌تواند شامل هر چیزی باشد که با الکتریسیته کار می‌کند. مهندسان الکترونیک همچنان بر روی تحقیق، ساخت و یا بهبود محصولات و خدمات می‌پردازند.