مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی


مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی بیرونی، ویندوز
© سیمون کندی

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی بیرونی، ویندوزمدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی بیرونی، نمامدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما، نردهمدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلیمدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - تصاویر بیشتر+ 23


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    2050 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: وینربرگر، BCL، بادر، تولیدات Castletech، Forbo/Marmoleum، Learnstor، Rothesay Blend، SSAB Greencoat / محلول های ف،ی، فضای وظیفه، تیلور ما،ول، نازک کاری طرح توتال، روسی



مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی بیرونی، نما
© سیمون کندی

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. یک بازسازی پیچیده و یک ساختمان جدید، فضاهای آموزشی الهام‌بخش را برای ابتدایی لندن ارائه می‌دهد. مدرسه مقدماتی کاتولیک رومی سنت کریستینا که در یک مکان مس، متراکم در سنت جانز وود، درست در شمال پارک ریجنتز واقع شده است، در اوایل دهه 1960 ساخته شد و محل را با کلیسای کوچک و صومعه که متولیان مدرسه نیز هستند، به اشتراک گذاشت.

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© سیمون کندی

مدرسه، صومعه، و کلیسای کوچک در یک مکان بسیار تنگ قرار گرفته‌اند که هم محدودیت‌های فیزیکی و هم چالش‌های لجستیکی را برای پروژه ایجاد می‌کند. علاوه بر این، مدرسه در تمام کارهای ساختم، فعال باقی ماند.

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی داخلی، پرتو، پنجره
© سیمون کندی

از طریق مشورت گسترده با مدرسه و فرمانداران آن، یک طرح جامع تدوین شد که آرزوهای مدرسه را در بر می گرفت و سپس به یک پروژه توسعه دو مرحله ای ت،یم شد. فاز اول کامل است و شامل پیکربندی مجدد و گسترش بال سال اولیه، چهار ک، درس جدید در بالا، و دفاتر کارکنان اضافی و امکانات جانبی است. طرح جامع شامل بازسازی مجدد مدرسه بود که سال‌های اولیه آن در سطح پایین قرار داشت و تا سال 6/مرحله کلیدی 2 در طبقات بالا افزایش یافت. در مرحله دوم، ورودی اصلی بازسازی می شود، آشپزخانه به دور از ورودی اصلی تغییر مکان می دهد و سالن اصلی بازسازی می شود.

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - تصویر 22 از 28

مفهوم طراحی این بود که بال یک طبقه موجود در سال های اولیه را ت،یب کند و یک ،د سه طبقه جدید ایجاد کند که محل های آموزشی جدید را فراهم کند. برای خلاصه، دسترسی به بیرون برای دانش آموزان و کارکنان ضروری بود. در چنین سایت شهری متراکم، فضا در بالاترین حد خود قرار دارد، بنابراین طرح جدید به طور هوشمندانه یک منطقه بازی سرپوشیده به روز شده برای سال های اولیه در طبقه همکف، با تراس های سقف جدید ایجاد شده در سطح 1 و سطح 3 برای تدریس در خارج با دانش آموزان بزرگتر فراهم می کند. ،د جدید به طور یکپارچه به ساختمان موجود دوخته شده است و پلی بین دو برج پلک، موجود را تشکیل می دهد.

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - تصویر 28 از 28

انتخاب مواد با ا،امات برنامه ریزی دقیق برای آینه آجر مدرسه موجود انجام شد. ،د نور طبیعی را از طریق سیستم لعاب برنزی، چراغ‌های سقف بزرگ و لعاب‌های شیشه‌ای داخلی بهینه می‌کند. یک صفحه انبوه درخت چنار در پشت سایت و استفاده از الوار در مدرسه موجود به این طرح کمک کرد زیرا ما به دنبال این بودیم که ایده درختان را با استفاده مشابه از الوار به طرح وارد کنیم، که به صورت سقف های چوبی باریک، طاقچه های چوبی عمیق ظاهر می شود. ، روکش چوبی و تخته های چوبی با قاب چوبی. در مجموع اینها فضاهای داخلی گرم و لمسی و یک محیط داخلی آرام و در عین حال پیچیده را ایجاد می کنند.

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی داخلی
© سیمون کندی

بال سال‌های اولیه کمی از مدرسه اصلی جدا شده است و در اطراف فضای داخلی سخاوتمندانه با نیمکت‌ها، قلاب‌های کت و توالت‌های دسترسی آزاد، با لعاب‌های شیشه‌ای و پانل‌های جانبی لعاب‌دار که نور طبیعی را به فضا می‌کشد، چیده شده است. کاشی‌های زرد روشن و درهای توالت با ستون‌های فولادی دایره‌ای که به رنگ آبی سنت کریستینا انتخاب شده‌اند، رنگی به فضا می‌افزایند. یک اتاق گروهی جدید از یادگیری یک به یک پشتیب، می کند و یک “فضای آرام” برای کودکان و یک طاقچه کوچک در راهرو فرصت خواندن غیررسمی را فراهم می کند. مهد کودک با لعاب از سه طرف، تغییر مکان داد و گسترش یافت و دارای یک آشپزخانه رنگارنگ و کاملاً کارآمد است که امکان پخت و آماده سازی غذا با نظارت را فراهم می کند.

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© سیمون کندی
مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، پنجره، سینک
© سیمون کندی

تغییرات موجود در سطوح در سراسر طبقه همکف، ارتفاع سقف سخاوتمندانه را در بال سال اولیه مجاز می‌سازد، که با چراغ‌های سقف بزرگ در ک،‌های پذیرش مشخص می‌شود و به یک محیط آموزشی بزرگ، سبک و مطبوع کمک می‌کند. دو ک، پذیرش توسط یک درب تاشو کشویی تمام ارتفاع به هم متصل شده اند که امکان استفاده از آن را انعطاف پذیر می کند.

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی
© سیمون کندی

چیدمان کاملاً مجدد پیکربندی شده به طور مهمی دارای امکانات جانبی مانند سرویس بهداشتی کارکنان، دوش، کمد نظافتچی و اتاق ابزار است – ملاحظات نسبتاً جزئی در تئوری، اما برای عملکرد موفق واحد در عمل حیاتی است.

همه ک،‌های درس دارای فضای ذخیره‌سازی داخلی با عرض کامل، ذخیره‌سازی سینی باز کشویی، تخته‌های سفید، و تلویزیون‌های تعاملی هستند، با تخته‌های پین بر روی ا،ر دیوارها در تلاش برای هدایت انبوهی از مواد ،بیده روی دیوارها و پنجره‌ها. ک،‌های طبقه بالا از همان زبان پای، پیروی می‌کنند و از پنجره‌های گوشه‌ای با ارتفاع کامل بهره می‌برند که دید طول،‌تری از ک،‌ها و دسترسی به تراس آموزشی خارجی در طبقه اول را فراهم می‌کنند.

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© سیمون کندی
مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی داخلی
© سیمون کندی

ک،‌ها همه از طریق یک سیستم حالت مختلط تهویه می‌شوند که واحدهای بازیابی حرارت تهویه طبیعی نصب شده در سقف را ،یب می‌کند و به دریچه‌های خارجی تعبیه‌شده در سیستم پنجره متصل می‌شود و در ارتباط با باز ، پنجره‌ها کار می‌کند. قایق های سقفی شناور نور و کنترل صوتی را فراهم می کنند.

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، پنجره
© سیمون کندی
مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی داخلی
© سیمون کندی

از نظر بیرونی، آجرکاری های جدید با آجرکاری های موجود مطابقت دارد که باعث افزایش جذابیت بصری زیر سطح دیوار می شود. پنجره های پانچ شده به نمای جدید شامل کفی بریز افقی و جزئیات سنگ ریخته گری به دنبال خطوط دال کف موجود است. تراس های خارجی در طبقه اول و سوم قرار دارند و فضاهای آموزشی جایگزین پر از گلدان ها را فراهم می کنند – که باید توسط بچه ها رشد کنند – و مشرف به سقف های سدوم هستند که امکانات بصری را هم از مدرسه و هم از املاک مس، مجاور فراهم می کنند و به جلوگیری از آب باران کمک می کنند. -خاموش

بسیاری از ویژگی‌های گنجانده شده آن‌هایی هستند که می‌د،م به ارتقای شخصیت و کیفیت محیط‌های مدرسه کمک می‌کنند، مانند جرم حرارتی، تهویه طبیعی، سطوح بالای نور روز، فضاهای گردشی روشن و سخاوتمندانه، و انواع مناظر در فضای باز. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم که چگونه مدرسه اکنون ساختمان را اشغال کرده است و معلمان و کودکان چگونه با فضاهای جدید سازگار می شوند، که امیدواریم از نظر استفاده روزمره و انعطاف پذیری تدریس، الهام بخش و تغییری دگرگون کننده باشد.

مدرسه ابتدایی سنت کریستینا / معماران پل مورفی - عکاسی بیرونی، ویندوز
© سیمون کندی




منبع: https://www.archdaily.com/998639/st-christinas-primary-sc،ol-paul-murphy-architects