لیست قیمت هارد اینترنال ۱۲ مرداد ایمالز

تفاوت دیگر حافظه SSD با هارد HDD در مقاومت آن است؛ حافظه SSD به دلیل عدم وجود هرگونه قطعه مکانیکی در آن نسبت به ضربه حساس نیستند. برای مثال حتی اگر در حین انتقال اطلاعات به حافظه SSD ضربه وارد شود، اتفاقی برای آن نمی‌افتد و اطلاعات شما نیز از دست نخواهند رفت. اگر قاب هارد اکسترنال را باز کنید در داخل آن یک هارد اینترنال را مشاهده خواهید کرد. برخی از افراد با خرید یک قاب مناسب، هارد اینترنال خود را به اکسترنال تبدیل کرده و از آن برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌کنند. هارد اکسترنال قابل حمل یا هارد دیسک پاسپورتی ابعاد کوچک و وزن کمی دارد و عموما از هارد‌های ۲.۵ اینچی در آن‌ها استفاده می‌شود.

  • برخی از SSD ها مستقیماً به گذرگاه PCIe سرور متصل می شوند ، از این رو نام رابط SSD ها ، PCIe-SSD است.
  • از مواردی که هنگام تهیه هارد باید به آن توجه داشته باشید ، نوع و ابعاد هارد می باشد.
  • هدف از آن استفاده بیشتر از فضای ذخیره سازی هارد است تا حجم بیشتر دیتا را در پلیت کوچکتری جا دهند.
  • این دستگاه به هارد می‌گوید که چه کاری انجام دهد و چگونه اجزای هارد را حرکت دهد.
  • با توجه به موارد فوق، می‌توان انواع هارد درایو اینترنال را از نظر کاربری به گروه‌های کامپیوتر شخصی، گیمینگ، ذخیره سازی اطلاعات سازمانی، سرور و دوربین مداربسته تقسیم کرد.

این هارد درایو هیچ گونه نگرانی از بابت خرابی نخواهد داشت و با داشتن سرعت چرخش ۷۲۰ دور در دقیقه‌ای، به‌صورت ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته برای شما کار خواهد کرد. هنگامی که نوبت به تجربه‌ی بازی‌های رایانه‌ای می‌رسد، خیلی عالی خواهد بود که از یک حافظه‌ی سریع همراه با ظرفیت بالا استفاده کنید. این محصول نه‌تنها دارای سرعت چرخش ۱۰ هزار دور در دقیقه است، بلکه شما می‌توانید به ظرفیت بالای آن نیز توجه کنید. پیش از خرید هارد برای کامپیوتر خود باید بدانید که قیمت نهایی آن بسته به ظرفیت و سرعت هارد دیسک انتخابی شما متغییر است.

اگر رمز لپتاپ فراموش شود چه کنیم؟ 6 راه حل

با انجام این کار و استفاده از آنچه در اینجا آموخته اید، انتخاب و خرید هارد دیسک برایتان بسیار ساده تر خواهد شد. از مزایای این رنگ‌بندی این است که کاربران راحت‌تر می‌توانند هارد مناسب خود را انتخاب کنند. با وجود رنگ در انواع هارد وسترن دیجیتال فرصت مطرح شدن بیشتر این برند افزایش می‌یابد (مثلا محتواهایی باید تولید شود تا تفاوت این رنگ‌ها را توضیح دهند) در حالی که ممکن است تفاوت ناچیزی با هم داشته باشند. حداکثر سرعت هارد دیسک را در هارد های سرور و SAS و NAS داریم که 15K سرعت دارند.

نقد و بررسی بازی the last of us: سریال آخرین بازمانده از ما

هارد دیسک ها در انواع مختلف و اندازه های گوناگون به بازار عرضه می شوند ظرفیت هارد نیز از موارد حائز اهمیت در هنگام خرید آن قطعه می باشد. یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده سرعت خواندن-نوشتن هارد دیسک ، سرعت چرخش صفحات درون آن است. برند هاردهای کامپیوترها بسیار متنوع می باشد اما رایج ترین آنها توشیبا سی گیت می باشد.

راهنمای خرید هارد اینترنال وسترن دیجیتال

این بدان معنی است که یک NVMe SSD می‌تواند به سرعت خواندن 2600 مگابایت در ثانیه برسد. اگر کاری انجام دهید که به توان زیاد دیسک نیاز دارد ، مانند بازی یا ویرایش فیلم با وضوح بالا ، این می‌تواند بسیار مفید باشد. برای مبتدیان ، آنها فقط در رایانه‌های رومیزی موجود هستند و بسیار گران هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار