لیست قیمت سایبان برقی ۴ آذر ۱۴۰۱ سایه بان کنترلی

سقف برقی و جایگزین مناسب برای پرده های دستی که در ساعاتی از روز باعث از بین رفتن دید داخل مغازه می گردد. برای محافظت از خودرو در برابر نور آفتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سوی دیگر، پارچه‌های PVC و ترانزیتی به سهولت و با کیفیت بالایی چاپ را روی خود می‌پذیرند. دو نوع اخیر یاد شده در مقایسه با برزنت، از مقاومت بسیار بالایی در برابر ناملایمات برخوردارند. قیمت‌های پارچه‌های کره‌ای معمولا از دونوع دیگر بالاتر است؛ با این وجود بسته به نوع پارچه‌ی انتخاب هزینه‌ها می‌توانند متفیر باشند.

  • موتورهایی که دارای قدرت بیشتری هستند، بسیار راحت تر و نرم تر و بدون هیچ گونه سر و صدایی سقف متحرک را باز و بسته می کنند.
  • برای انتخاب و نصب سایبان باید ابعاد و اندازه آن را مشخص کنید.
  • به علت داشتن قابلیت های مختلف و انجام مانورهای مختلف تبلیغاتی بر روی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بر اساس بودجه مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود.
  • موتورهای توبلار در بیشتر موارد انتخابی به مراتب منطقی‌تر هستند.
  • البته این مدل به مدل نیمه چوبی معروف بوده و از مزایای آن می‌توان به مقرون به صرفه بودن، تعمیر و نگه داری آسان‌تر اشاره کرد.

بیشترین دلیل افراد برای داشتن پارکینگ مسقف سالم ماندن بدنه خودرو و اجرای داخلی آن است اما همه ی ما به پارکینگ مسقف دسترسی نداریم و مجبور به پارک خودرو در حیاط خانه هستیم. نوع دیگری از سایبان مغازه هم که طرفداران خاص خود را دارد سایبان دکوراتیو مغازه میباشد که بیشتر مناسب رستوران ها و کافی شاپ ها میباشد. سایبان دکوراتیو بیشتر جنبه زیبایی دارد و میتوان بر روی آن انواع طرح و تبلیغات را چاپ نمود. سایبان دکوراتیو بیشتر به صورت ثابت نصب میشود و دستی میباشد. یکی از مزیت های سایبان برقی مغازه با توجه به این که سایبان بالا و جلوی مغازه نصب میشود برای تبلیغات و برند سازی میتوان تبلیغات مغازه و فروشگاه خود را بر روی سایبان چاپ کرد تا در معرض دید مشتریان قرار گیرد.

مثلاً اگر کافه یا رستوران شما بصورت روف گاردن یا محوطه باز ویلایی است می توانید با استفاده از سایبان دابل یک الاچیق باز شونده با مساحت خیلی زیاد ایجاد نمایید. یا اگر قصد پارک خودرو رد محوطه ویلایی یا باغ خود دارید با 2 ستون در محوطه می توانید فضا برای پارک 2 خودرو در دو طرف سایبان ها فراهم کنید. هر چقدر سایبان را بالاتر نصب کنیم باید ابعاد بزرگتری در نظر بگیریم تا فضا را بخوبی پوشش دهد. همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود.

مزایای سایبان برقی

در این شرایط علاوه بر حفاظت از تجهیزات و نفرات در برابر باد، تابش نور خورشید و انواع بارش؛ شاهد وجه تبلیغاتی مناسبی نیز خواهید بود. خرید و نصب سایبان ضد آب برقی و سایبان چتری یکی از اقدامات موثر در ساختمان سازی است که می تواند از بروز نور و گرمای خورشید تا حد زیادی جلوگیری کند. در واقع سایبان های پارچه ای باران و آفتاب گیر ابزارهای کاربردی هستند که این روزها در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و در مدل های مختلفی تولید می شوند. دو نمونه از کاربردی ترین سایبان ها، سایبان های برقی و سایبان های چتری هستند. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که “چه مدلی بخرم؟ ” و نمی دانید برای محیط مورد نظر شما کدام نمونه از آن ها مناسب است.

سایبان پارکینگ

زیرا در این شرایط گذشته از صرفه جویی در هزینه های نصب سایبان، نسبت به نصب صحیح آن نیز اطمینان خواهید داشت. انتخاب مرکز فروش سایه بان نیز از نکاتی است که در خرید سایه بان مناسب موثر است. تخصص، سابقه رضایت بخش و تعداد مشتریان راضی از یک مجموعه ارائه دهنده خدمات فروش و نصب سایه بان از مواردی است که قبل از اقدام برای خرید سایه بان باید نسب به آن ها اطمینان حاصل کنید. انتخاب سازه های مقاوم و مناسب با شرایط آب و هوایی با طول عمر سایبان برقی رابطه مسقیم دارد و آن را در مقابل هرگونه زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی ایمن می کند.

پارچه به کار رفته برای سقف چتر پایه کنار ضد آب بوده، بدین ترتیب چتر پایه بغل را می توان در روزهای بارانی که آب و هوای بسیار مطبوعی نسبت به سایر روزها داشته نیز استفاده کرد. روی پنجره و سردربمغازه ها (یکطرفه ها جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به ویترین مغازه ها و جلوگیری از بارش باران)کاربرد دارد. سقف برقی را می توان سازه ای بسیار کاربردی و موثر در محافظت از فضاهای مختلف دانست. استفاده از این سازه به خاطر امنیت در برابر عوامل مختلف جوی بسیار بیشتر از قبل شده است.