لیست قیمت سایبان برقی سایه بان اتوماتیک سایبان پارچه ای-سایبان پارس

بعد از بررسی محیط و اندازه گیری هایی که به صورت تخصصی توسط نیروهای ما انجام می شود ابعادی که مناسب برای سایبان شماست را پیشنهاد میدهیم در صورت رضایت و بررسی شما عزیزان شروع به ساخت و طراحی میکنیم. اگر از سایبان مغازه کهنه ی خود خسته شده اید؟ پس سریعتر برای تعویض سایبان قدیمی به سایبان جدید اقدام کنید. سایبان مغازه بعد از مدتی کثیف می شود و باید شستشوی سایبان مغازه را انجام دهید تا زیبایی آن بیشتر دیده شود. حال زمانی که فضا باز است و با استفاده از ستونم اقدام به نصب سایبان می نماییم ، می توانیم در طرف مقابل نیز اقدام به نصب سایبان نماییم.

  • ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.
  • این نوع از سایبان برقی تبریز، دارای دو سمت مجزا می باشد که این امکان را به استفاده کننده می دهد که با توجه به شرایط محیطی یک طرف از سایبان را باز یا بسته نگهدارد.
  • بدین ترتیب همه افراد می توانند به راحتی و به صورت کاملا اتوماتیک سقف برقی را باز و بسته نمایند.
  • معمولا انواع چادر زنجیری دستی و برقی و همچنین نامتقارن و دو طرفه قابل ساخت می باشد.
  • سایه بان های ثابت کم کم از دور خارج شده و سایه بان برقی جایگزین آنها می شود.

سایبان زنجیری را می توان یکی از قدیمی ترین مدل های سایه بان دانست. این نوع سایه بان ها دارای زنجیرهایی هستند که وظیفه انتقال نیرو برای باز و بسته شدن سایبان را دارند. هر چه کیفیت این زنجیرها بالاتر باشد، قطعا کارایی سایبان نیز بیشتر می شود.

سایبان دوطرفه

وظیفه اصلی موتور الکتریکی، باز و بسته کردن سقف متحرک است. این موتورها اگر قدرت مناسبی نداشته باشند، پس از چند بار باز و بسته شدن سقف، با مشکل مواجه می شوند. موتور الکتریکی را اگر از برندهای معتبر تهیه کنیم، قطعا کیفیت و کارایی آنها بیشتر میشود. شرکت های معتبر در حوزه ساخت و اجرای سقف متحرک برقی، تلاش خود را می کنند تا بهترین نوع موتور موجود در بازار مجله خبری سایبان پارس بر روی سقف برقی سوار کنند تا مصرف کننده رضایت بیشتری داشته باشد. بدین ترتیب انتخاب موتور الکتریکی یکی از بخش های اصلی تولید یا ساخت سقف متحرک برقی است. استفاده از سقف متحرک برای کافی شاپ و رستوران ها دارای اهمیت بسیار زیادی است.معمولا کافی شاپ و رستوران ها با توجه به سلیقه مشتریان خود، استفاده از فضای باز را در دستور کار خود قرار داده اند.

خرید سایبا برقی

بدین ترتیب سقف متحرک برقی می تواند محصولی بسیار کاربردی و مفید برای انواع فروشگاه ها، مغازه ها، هایپرمارکت ها و سایر مراکز تجاری باشد. دلیل نامگذاری سقف برقی وجود یک موتور الکتریکی برای باز و بسته شدن سقف متحرک می باشد. زمانی که سقف متحرک برقی نصب می شود، باید به این موضوع توجه شود که شرایط آب و هوایی منطقه چگونه است. اگر در مناطق گرمسیری این نوع سقف ها نصب می شوند، باید توجه شود که از متریالی با مقاومت مناسب در برابر گرما و نور آفتاب مستقیم استفاده شود. اگر در شمال کشور سقف متحرک نصب می شود، باید ضد آب بودن قسمت های مختلف آن را مد نظر داشته باشیم. رعایت این نکات کمک می کند تا عمر سقف متحرک برقی بیشتر شود.

مدل‌های کلاسیک و سنتی چوبی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع سایبان‌ها هستند. سایبان چوبی به صورت ثابت بوده و مدل‌های بی‌نظیری برای نمایش دارند و شما می‌توانید هر طرح را متناسب با دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. برخی مدل‌های چوبی به این صورت هستند که پایه و قاب‌ها چوبی بوده و بخش سایه دهنده آن به صورت پارچه‌ای یا حصیری بوده است. البته این مدل به مدل نیمه چوبی معروف بوده و از مزایای آن می‌توان به مقرون به صرفه بودن، تعمیر و نگه داری آسان‌تر اشاره کرد. این نوع سایبان تمام سنتی بوده و هزینه بسیار کمتری نسبت به مدل‌های دیگر سایبان دارد به همین دلیل افرادی که به مدل‌ها و دکورهای سنتی علاقه‌مند هستند؛ پیشنهاد می‌کنیم تا از این مدل حتماً استفاده کنند. فرم بسیار ساده در حصیر، این امکان را فراهم کرده تا بتوانید به راحتی بر روی چار چوب سایبان نصب کنید البته این مدل از نوع سایبان ثابت است.