لیست قیمت سایبان برقی سایبان ضدآب نصب سایبان چتری

با وجود یک سقف برقی مناسب و به اندازه، می توان کمک کرد تا بتوان به راحتی حتی در هنگام تابش مستقیم نور آفتاب و یا در هنگام بارش شدید برف و باران نیز بتوان از فضای باز استفاده کرد. بدین ترتیب می توان از فضای باز استفاده بهینه کرد و هیچ فضایی بی استفاده نمی ماند. زمانی که هوا در شرایط ایده آل قرار ادر نیز می توان سقف برقی را جمع کرده تا بتوان لذت بیشتری از فضای آزاد برد. با توجه به اینکه آپارتمان سازی گسترش بسیار زیادی پیدا کرده، اما هنوز هم در اغلب شهرها خانه های ویلایی رو باز دیده می شوند. معمولا برای پوشش کامل حیاط و جلوگیری از ورود نور آفتاب و همچنین بارا و برف به یک سقف بسیار شیک و مقاوم نیاز داریم.

سقف برقی را می توان یک سازه الکتریکی بسیار شیک و مدرن در نظر گرفت که به کمک آن می توان فضایی را ایجاد کرد تا بتوان از فضای آزاد بیشترین بهره را برد. سقف متحرک برقی را شرکت های سازنده می توانند به صورت دستی و یا اتومات تولید نمایند. نوع دستی آن با یک ریموت قابل کنترل است اما نوع اتومات آن دارای سنسورهای مخصوصی بوده که در مواقع نیاز که قابلیت تعریف دارند، سقف به طور کاملا خودکار باز و یا بسته می شود. سایبان عمودی یکی‌از گونه های سایبان است که بیشتر تحت عنوان سایبان پنجره کاربرد دارد و در بازار با عنوان سایبان ۱۸۰ درجه هم شناخته میشود .

  • اگرچه مدل های جدیدتر و مدرن تری از سایه بان ها وارد بازار شده اما هیچ کدام نتوانستند از محبوبیت و فروش سایه بان زنجیری کم کنند.
  • شیوه استفاده از سایبان برقی با توجه به جایی که در آن استفاده می شود، متفاوت است اما وجه شباهت آن‌ها این است که با برق و ریموت کنترل کار می‌کنند.
  • سایبان فول باکس با توجه به ساختار آن از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار میباشد و برای سایبان رستوران، سایبان پنجره، سایبان بالکن و سایبان مغازه که در دید هستند مناسب میباشد و طرفداران زیادی دارد.
  • روکش یکی از مهمترین قسمت های سقف متحرک برقی به شمار می رود.

ولی گاهی قصد داریم در یک محوطه باز سایبان را اجرا نماییم و کنار سایبان هیچ دیواری وجود ندارد، در این صورت باید 2 عدد ستون بعنوان پایه در زمین جانمایی شود و سپس سایبان برقی بر روی این ستون ها سوار شود. همانگونه که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، سایبان برقی از قطعات زیر تشکیل شده است. حال یک سایبان باابعاد بزرگتر خریداری می کنیم که کاملاً این خودرو را پوشش دهد. مثلاً یک سایبان 5 متر در 2.5 یا 3 متر یک انتخاب خوب می باشد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان آویز دار فقط می تواند بین 2 الی 3/5 متر باشد.

ارائه تمامی خدمات سایبان برقی در تهران و کرج

سایبان های برقی از چند بخش مختلف تشکیل شده است که در ادامه هر کدام از آن ها را بررسی می کنیم. گفتیم که سایبان را می‌توان بر اساس نوع کاربرد نیز دسته‌بندی کرد. پارچه های برزنتی در مقایسه با دیگر مدل‌ها از بیشترین سطح تنوع برخوردارند. با این وجود، این پارچه‌ها معمولا از جنس الیاف پلی‌آکریلیک و یا طبیعی هستند. باید به یاد داشته باشید که این جنس، در برابر تابش اشعه‌ی فرا‌بنفش آسیب‌پذیر بوده و دچار رنگ‌پریدگی می‌گردند. علاوه بر این، چاپ تبلیغات روی این مدل‌ها با محدودیت‌های فنی رو به روست.

سقف متحرک گلخانه

این نوع موتور یکی از انواع موتور های سایبان های برقی است که می توانید بصورت اورجینال از شرکت دیدگاهان غرب تهیه نمایید. نصب سایبان برقی مراحلی دارد که لازم است با دقت و مهارت کافی و توسط فرد متخصص انجام پذیرد. سایبان برقی چندکاره همانطور که از نامش پیداست کاربردهای متنوعی داشته و به دلیل همین ویژگی، طرفداران بسیار زیادی در بین علاقمندان به سایبان های برقی دارد. سایبان برقی فول باکس یک سایبان برقی پوشش دار است که علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن از کیفیت و ماندگاری بالایی نیز برخوردار است. اگر بخواهید طرح یا تبلیغات مورد نظرتان را روی سایبان برقی به چاپ برسانید باید به تیم سایبان شاهد اطلاع دهید و طرح مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا ما به کیفیت بالا بر روی پارچه ی شما به چاپ برسانیم. شیب سایبان برقی هم بستگی به نیاز شما عزیزان دارد که تا چه حدی نیاز دارید آن محیط را بپوشانید تا سایه ای مناسب ایجاد شود براساس نیاز شما ما شیب سایبان برقی را تنظیم میکنیم.

سیم بکسل و تسمه و زنجیر از موارد مهم برای سایبان برقی محسوب می شوند. ۶-شما با نصب سایبان استخر یک سرمایه گذاری بلند مدت کرده اید زیرا در هزینه نگهداری و تعمیر استخرو انرژی صرفه جویی میشود. ۲-جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان که باعث گرم شدن محیط داخل ساختمان و رنگ پریدگی فرش و مبلمان میشود. تمامی راهکار ها و آموزش های افزایش عمر و نگهداری از سایبان برقی را میتوانید از مقاله ”چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟” مطالعه نمایید . خدمات نصب و راه اندازی ، شستشوی سایبان ها ، رفع مشکلات احتمالی ، تعویض قطعات و ..