لیست قیمت انواع باربیکیو گازی و ذغالی خرید باربیکیو

لیست قیمت انواع باربیکیو گازی و ذغالی خرید باربیکیو

عمران مدرن به دنبال ایجاد فضایی نوین و هوشمند در ارتباطات ساختمانی است. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید. این وسیله های ساخته شده از سنگ دارای دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به نمونه های مشابه آن میباشد. کباب پز سنگی دارای ابعادی میباشد که متناسب با فضای شما می توان طراحی کرد وهمچنین نمونه طراحی آن را نیز می توانید انتخب نمایید.

  • اما اگر باربیکیو یا کباب پز شما به صورت مسقف باشد ، یا اینکه به صورت تو کار باشد و دارای سقف باشد .
  • تهران کیچن یکی از معتبرترین تولیدکنندگان باربیکیو در ایران است که بستر مطمئن و امنی را برای سفارش انواع باربیکیو گازی ذغالی پیش روی شما قرار می‌دهد.
  • در مورد باربیکیو های ثابت چه به صورت توکار و چه به صورت روکار ، می توانید از انواع دودکش ها استفاده کنید .

پس باربیکیو را می‌توانیم ابزاری برای پخت انواع کباب‌ها بصورت گریل یا نوعی روش پخت تعریف کنیم. البته باربیکیوها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که در زیر شما را با آن‌ها آشنا کرده‌ایم و همینطور بهترین باربیکیو گازی در تهران را معرفی نموده‌ایم. قیمت یک باربیکیو می‌تواند با توجه به مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ، و همچنین ابعاد آن بسیار متغیر باشد . شما می توانید کباب پز کوچک و خانگی را با قیمتی در حدود ، یک میلیون تومان خریداری کنید . این قیمت می‌تواند برای کباب پزی در همین ابعاد ولی با کیفیت متفاوت تر ، آیا استفاده از آلیاژ های متفاوت تا حدود ۲۰ میلیون تومان نیز برسد .

وجود آتش و حرارت گاهی اوقات می تواند بسیار خطرناک باشد و صدمات جبران ناپذیری وارد کند . برای مشاغل و وسایلی که در حالاها از آتش استفاده می شود نیاز به رعایت ایمنی بیشتری وجود دارد . به دلیل اینکه در صورت عدم رعایت ایمنی مناسب کنترل آتش کاملا دشوار می‌شود ، برخی اوقات این موضوع می تواند باعث آتش سوزی و تخریب زیادی شود . گاهی اوقات آتش‌سوزی میتواند سلامت افراد را تهدید کند و آسیب های زیادی به آنها وارد کند . پس اگر کار شما به گونه ای می باشد که با آتش در ارتباط هستید ، سعی کنید تا جای ممکن نکات ایمنی را رعایت کنید .

تفاوت باربیکیو گازی و ذغالی

در گذشته هیچ وسایل خاصی برای اینکار وجود نداشت و یا از وسایل های ساده که فقط بتواند سیخ ها را روی آتش نگه دارد استفاده میکردند. ولی توجه داشته باشید برای خرید یک گریل ذغالی که کارایی و کیفیت قابل قبولی داشته باشد حداقل باید بودجه ای در حدود دو و نیم میلیون تومان در نظر بگیرید . شما نیاز داری تنها با روش های چیدن آجر و آماده کردن سیمان آشنا باشید . بقیه مراحل زیاد سخت نمی باشد و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید .

قیمت توری کباب پز مبتکر مدل TKAB298

به عنوان مثال زمانی که برای مسافرت و پیک نیک به طبیعت می‌روید . می‌توانید با سوزاندن چند قطعه چوب ، زغال مورد نیاز برای باربیکیو ذغالی را تهیه کنید . شما در هر مکانی که باشید می توانید به راحتی ذغال را درون دستگاه گریل قرار داده غذای خود را آماده کنید . همین دلیل باعث می شود تا حمل و نقل باربیکیو ذغالی بسیار راحت تر از نوع گازی آن شود . وجود یک تهویه مناسب برای باربیکیو در مکان های سرپوشیده ضروری می باشد . دود و گازهای به وجود آمده در باربیکیو می تواند موجب اذیت شما در یک فضای سرپوشیده شود .

باربیکیو 70 سانت گازی

۴- شرکت گروه معماری آرچی پرژن از پیمانکاران ساخت باربیکیو در تهران است. برای تماس با گروه معماری آرچی پرژن و اطلاع از قیمت باربیکیو بر روی لینک زیر کلیک کنید. جالب است بدانید که باربیکیو در اصل به یک نوع روش پخت و پز گفته می شود که امروزه به این وسیله پخت و پز نیز باربیکیو می نامند. شما می توانید گوشت قرمز یا سفید خود را در حرارت غیر مستقیم کباب کرده و لذت واقعی کباب را برای خود به ارمغان آورید. دیگر وقت آن رسیده است که برای دورهمی ها و تفریحات خود، یکی از شیک ترین و مناسب ترین انواع این تجهیزات کباب پز را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین توصیه می شود که قبل از خرید باربیکیو، حتما در مورد انواع و اندازه های مختلف مربوط به این دستگاه پخت و پز، اطلاعات کافی را به دست آورید.

باربیکیو گازی دارای شعله‌های شبیه به زغال چوب است اما به راحتی همانند اجاق گاز قابل تنظیم می‌باشد. اگر به دنبال بهترین باربیکیو گازی در تهران هستید، حتما این مطلب را تا منقل کبابی انتها مطالعه کنید. همینطور باربیکیوهای گازی به شما این امکان را می‌دهند که حرارت را کنترل کنید و در عین حال پخت کامل و یکنواختی را تجربه نمایید. همچنین این نوع کباب‌ پز ها گزینه‌های حرارتی متغیری دارند، به این معنی که می‌توانید غذاهای خود را در دماهای مختلف بپزید. از محبوب ترین ها می باشد که در بیشتر خانه های ویلایی حضور دارد.

1- دمای مواد غذایی مورد نظر، هم دما با محیط باشد.این کار به مغز پخت شدن غذا کمک می کند. قیمت باربیکیو ذغالی به نسبت باربیکیو گازی بسیار پایین تر می باشد . یکی دیگر از نکاتی که باید به هنگام قرار دادن باربیکیو به آن توجه زیادی داشته باشید ، مسیر وزش باد می باشد . به دلیل اینکه وزش باد می تواند تاثیر زیادی بر عملکرده کباب پز داشته باشد . اگر کباب پز شما در مسیری قرار بگیرد که در آنجا وزش باد بسیار شدید باشد ، موجب می‌شود که عملکرد کامپیوتر شما به طرز محسوسی کاهش یابد .

این کباب پز بهترین وسیله جهت کبابی کردن گوشت قرمز ماهی و مرغ و انواع سبزیحات در مکان های بسته است. این مکانها شامل آشپزخانه، کافی شاپ، باشگاه و منازلی که بالکن ندارند می شود. با وجود اینکه همگی یک کار واحد انجام می دهند ولی در یک یا چند آپشن با هم متفاوتند. به طور مثال بعضی از کباب پزهای ایستاده خانگی دارای سیستم سیخ گردان اتوماتیک هستند در حالی که مدل های دیگر سیخ گردان های دستی دارند. اما متاسفانه این نوع باربیکیو ها دود زیادی را ایجاد می کنند و از این نظر می توان گفت که برای خانه های ویلایی مناسب خواهند بود و روشن کردن آن ها کمی به زمان نیاز دارد .

فرقی نمی‌کند که نوع گازی یا ذغالی باربیکیو را انتخاب کرده‌اید، در هر صورت پس از استفاده باید به طور کامل آن را تمیز کنید زیرا که ذرات باقیمانده غذا می‌توانند باعث زنگ‌زدگی دستگاه شوند. باربیکیوهای گازی این امکان را به شما می‌دهند که دما را با دقت تنظیم کنید و کنترل کاملی به پخت غذا داشته باشید. چرا که گرما مستقیم و ثابت از شعله‌ها خارج می‌شود و به طور یکنواخت‌تری می‌توانید غذای خود را بپزید. همانند که در لیست محصولات بالا مشاهده می‌کنید، باربیکیوها در قیمت‌های متنوعی در بازار موجود هستند.