لوازم شنا ایلی تویز نمایندگی رسمی محصولات اینتکس | takdoo-تکدو

لوازم شنا ایلی تویز نمایندگی رسمی محصولات اینتکس | takdoo-تکدو

خرید بهترین لوازم ورزشی آبی و بادی از جمله لوازم شنا با بهترین قیمت یکی از اهداف همه خریداران انواع عینک شنا، کلاه شنا، دماغ گیر و گوش گیر شنا، مایو شنا، استخر بادی و لوازم جانبی آن است. وسایل شنا و غواصی از جمله عینک شنای حرفه ای و معمولی ، جلیقه و بازوبند شنا ، کلاه شنا ، گوش گیر دماغ گیر و ست کامل غواصی ( فین ، اسنوکرز و عینک ماسک ) را می توانید با مناسب ترین قیمت حال حاضر بازار از فروشگاه ایلی تویز نمایندگی رسمی اینتکس در ایران به صورت حضوری و آنلاین تهیه نمایید . تنوع این محصولات به شما این اجازه را میدهد که علاوه بر انتخاب کیفیت برای انتخاب رنگ و مدل های متنوع از آن محصول مختار باشید و بتوانید بنا به سلیقه خود محصول مورد نظر را انتخاب نمایید . شنا همواره از جمله ورزش هایی است که علاوه بر ورزش و تفریح برای درمان یک سری از بیماری ها تجویز می شود و به طور کلی برای سلامتی بسیاز بسیار حائض اهمیت می باشد .برای داشتن یک شنای استاندارد و لذت بردن از شنا باید لوازم شنای مناسب و استاندارد به همراه داشت تا از عوارض بعد از رفتن به استخر مثل سینوزیت ، سرماخوردگی و .. جلوگیری کرد .لوازم شنای استاندارد اعم از عینک شنا کلاه شنا و گوش گیر دماغ گیر از جمله لوازمی هستند که به طور عام استفاده میشود و از پرفروش ترین محصولات تفریجی محسوب می گردند . همین الان 271 تا عینک شنا با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست!

  • برند های محبوب وسایل شنا به ترتیب الویت عبارتند از اینتکس,فونیکس,اسمارا,آدیداس, …
  • همچنین در هر دسته مایو شنا زنانه و مایو شنا مردانه، ممکن است بالا برای تولید مایو ترکیبی از جن ها به کار برده شود.
  • تا حدودی از موها در برابر اثرات خورنده مواد شیمیایی و کلر که در استخرهای شنا به وفور یافت می شود، محافظت می کند.
  • بهترین برندهای مایو مردانه را می توان مایو شنا توربو، اسپیدو، آدیداس ، ریبوک ، آکوااسفیر، ام پی، نایک ، پوما ، زاگز، لیورجی، 360 درجه و … نام برد.
  • برای ایمنی کودکان کوچکتر حین شنا کردن بهتر است از بازوبندها و جلیقه های بادی در رنگ های شاد و جذاب استفاده گردد تا آرامش خاطر داشته و ترس از آب در وجودشان برای همیشه از بین برود.

ازینعینک intexبه منظور آموزش شنا و غواصی استفاده می گردد .لاستیک دور فریم این عینک آفتابیاینتکسمانع از ورود آب به داخل عینک شده و موجب می شود تا در زیر آب بتوانید به راحتی محیط زیر آب را مشاهده نمایید . اینعینکبه دلیل رنگی بودن شیشه خود مناسب برای استفاده در استخر های رو باز ، دریا و… امروزه با تنوع بالای تولید کنندگان انواع لوازی آبی و بادی انتخاب و خرید اینترنتی محصولات ورزشی آبی و بادی بسیار مشکل شده است. ما در فروشگاه ورزشی اینترنتی پویا اسپرت سعی کرده ایم بهترین لوازم ورزشی شنا، آبی و بادی را با بهترین قیمت و بالاترین تنوع برای مشتریان خود تهیه و ارائه کنیم. بازوبند بادی از جمله محصولات کمک آموزشی شنا از محصولات بادی اینتکس محسوب می گردد .

حلقه بادی شنا چیبو مدل 327zd

درگروه ورزشی رویالسعي كرديم، ارتباط مستقيم بين وارد كننده/توليد كننده و خريدار را برقرار نماييم تا از پرداخت هزينه هاي اضافي توسط مشتريان در سراسر كشور جلوگيري شود. کفی شنا از وسایل کمکی شنا است که برای سطوح پیشرفته یادگیری شنا استفاده می‌شود و جهت بهبود حرکت دست شناگر در آب بکار می‌رود. این وسیله با افزایش تماس کف دست با آب ایجاد مقاومت بیشتری می‌نماید.

عینک شنا yama kawa فروشگاه ورزشی پرسپولیس گوهردشت کرج

استفاده از مطالب فروشگاه پخش مهران فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. و در نهایت به شما کمک می کند تکنیک مناسب را در هنگام شنا با سرعت بالا حفظ کنید. هنگامی که کلر و فضولات انسانی (عرق و سایر مواد) با هم تعامل دارند، کلرامین تولید می کنند.

جلیقه شنا بچگانه بست وی مدل 32177

حلقه شنا بادی رنگارنگ بست وی bestway مناسب استفاده بزرگسال می باشد… این محصول در انواع جنس ها ی متنوعی از قبیل سیلیکون، نئوپرن، لاکرا و لاتکس تولید و توزیع می گردد. کلاه شنا موجب افزایش سرعت شنا در مسابقات شده و به همین دلیل شناگران حرفه ای از آن استفاده می کنند.