قیمت خرید گچ برگ کناف اصفهان + راهنمای استفاده آراد برندینگ | panelgachikanaf

قیمت خرید گچ برگ کناف اصفهان + راهنمای استفاده آراد برندینگ | panelgachikanaf

به این صورت که می‌توان در طرف خشک از صفحات گچی کناف و در طرف مرطوب از آکواپانل و یا در هر دو طرف از آکواپانل جهت پوشش دیوار استفاده کرد. جهت اتصال این صفحات بر روی زیرسازی درای وال می‌توان از پیچ های پانل کناف به ابعاد مناسب استفاده کرد. مواد تشکیل دهنده هسته گچ برگ کناف از ذرات گچ خام و یک نوع چسب سرد، به نام ترموست تهیه می شود که این مواد پخت شده پایداری بسیار خوبی دارند و همچنین دارای خواص عایق صوتی و عايق حرارتی بالایی هستند. ابعاد این گچ برگها کاملا با استاندارد جهانی مطابقت دارند و سطح هسته گچ برگ کناف ایران را با اضافه کردن روک های کاغذی درجه یک تکمیل می کنند. در یک جمع بندی باید گفت کیفیت قیمتی ندارد و شما می‌توانید با شبکه عاملین کناف ایران در تماس پنل گچی کناف باشید.

  • قیمت گچ برگ ضد رطوبت ارزان‌تر است؛ اما برای استفاده در محیط‌های مرطوب یا محیط‌هایی که اشتعال پذیرند مناسب نیست.
  • لطفا قبل از خرید محصولات به تاریخ جداول دقت نموده و در صورت امکان با پشتیبانی سایت تماس گرفته و از قیمت دقیق آن ها مطلع شوید.
  • تعداد بسته در هر بندیل سازه گچ برگ کناف 480 شاخه است و همچنین متراژ در هر بندیل سازه گچ برگ کناف معادل 1920 متر است.
  • با استفاده از سقف کاذب کناف امکان نورپردازی مناسب فضا وجود دارد و می توان با کمک این سقف ها از اتلاف دما جلوگیری کرده و راهکاری مناسب برای آکوستیک کردن محیط به حساب می آیند.

در شرکت ایران سازه‌ها با وزن و باله‌های استاندارد اروپا تولید می‌شوند. در شرکت‌های متفرقه از ۳ نوع ورق پروفیل گالوانیزه ۵۰،۵۵،۶۰ برای تولید سازه‌ها استفاده می‌شود. در شرکت ایران معمولا از ۲ نوع ورق پروفیل گالوانیزه ۵۰ و ۶۰ برای تولید سازه‌ها استفاده می‌شود. این نوع پانل از پر کار بردترین نوع مصرفی ساختمان سازی است که با ضخامت 12.5 و 9.5 مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد اجرای کناف برای دیوار، سقف و … را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

قیمت خرید گچ برگ کناف اصفهان + راهنمای استفاده

طراحان باید نوع گچ برگ مورد استفاده را بدانند زیرا می تواند هزینه ساختمان را کاهش دهد و در عین حال کیفیت آن را نیز بهبود بخشد. ما سعی داریم که درمجموعه خویش ازبهترین نوع برندهای تولیدی کشور نیاز مشتریان گرامی را برطرف نماییم. جهت ارائه‌ی بهتر وسریع تر محصولات با شماره مندرج تماس حاصل فرمایید تا سفارشتان براساس‌ نرخ روز ودر اسرع وقت ثبت وبرای شما ارسال گردد. بطور گسترده ای تولید این نوع از محصولات گچی برای پاسخگویی به انواع نیازهای صنعت دکوراسیون وساخت و ساز های داخلی وحتی خارج از کشور درحال تولید است. گچبرگ کناف دارای کیفیت های مختلفی است که آن را به یکی از بهترین مصالح ساختمانی برای طراحی داخلی تبدیل می کند.

دیوارهای خارجی کناف

کناف نام تجاری و در واقع نام خانواده و مؤسسه‌ای با فعالیت‌هایی در سطح بین‌المللی و در زمینه محصولات ساخت و ساز خشکاست. این شرکت آلمانی در سال ۱۹۳۲ توسط دو برادر به نام‌های «کارل و آنفوس کناف» تأسیس شد. با توجه به قدمت ۸۰ ساله‌اش، می‌توان آن را یکی از شرکت‌های بین‌المللی مشهور و شناخته شده در صنایع ساختمانی دانست که بیش از ۱۸۰۰۰ نفر در دفاتر و کارخانه‌های آن در سرتاسر جهان فعالیت می‌کنند.

علاوه بر پانل گچی کناف از پانل سیمانی فایبر سمنت برد نیز استفاده فراوان می­شود. پانل گچی ساده به رنگ کرم است که از گچ فشرده و مقوا ساخته شده، این نوع گچ برگ با هدف کابرری عمومی تولید و در سقف و دیوارهای کاذب کناف استفاده می­­شود. همچنین جهت پوشش خارجی دیوارهای وال اسپید می‌توان از صفحات سیمانی همچون سمنت برد و یا آکواپانل استفاده نمود. معمول‌ترین پوشش مورد استفاده در ساختارهای خارجی کناف صفحات سیمانی (آکواپانل) هستند. به این صورت که پس از اجرای زیرسازی مناسب، جهت پوشش طرف داخلی دیوار می‌توان از انواع گچ برگ های کناف و یا سایر برندها و یا صفحات سیمانی و جهت پوشش نمای خارجی دیوار که در معرض فضای باز قرار دارد از صفحات سیمانی استفاده شود. که به طور کلی پرکاربردترین این نوع دیوارها ساختار W111 و W112 است.