قطعات لیفان 620 قیمت لوازم لیفان 620 در Cari4 | chenyadak

قطعات لیفان 620 قیمت لوازم لیفان 620 در Cari4 | chenyadak

یکی از پرطرفدارترین خودروهایی است که در ۲ کلاس ۱۶۰۰ و ۱۸۰۰ تولید می‌شود. طراحی باکیفیت و عامه پسند آن باعث شده تا خریداران زیادی داشته باشد. ولی انچه که در هنگام خرید مورد توجه افراد قرار می‌گیرد لوازم یدکی خودرو است.

  • هر دو 5 دنده هستند اما ویژگی نوع دوم یعنی مدل با موتور 1800 سی سی این است که به ازای 100 کیلومتر 9 لیتر مصرف بنزین دارد که از این بابت ویژگی خیلی خوبی محسوب می‌شود و در بین نمونه‌های مشابه نظیر ندارد.
  • از سال 2007 خط تولید خودروی سدان در مصر و روسیه راه اندازی شد.
  • ذکر مطالب بالا از این رو حائز اهمیت است که عدم تعویض به‌موقع قطعات در هنگام خرابی موجب زیان مالی و یا حتی جانی گردد پس بد نیست با نحوه تعویض این محصول نیز آشنا شوید.
  • فروشگاه آنلاین ما نه تنها با قطعات ارزان قیمت بلکه با تحویل سریع سفارش شما را ارسال خواهد کرد.

هم‌اکنون لوازم یدکی اورجینال مورد نیازتان را سفارش دهید و همراه با ضمانت کالا در کمترین زمان تحویل بگیرد. با جستجوی قطعه مورد نظر در فروشگاه اینترنتی می‌توانید از قیمت آن مطلع https://chenyadak.ir/product-category/lifan/lifan-620/ شوید. ماشین نو بهترین نمایندگی فروش قطعات لیفان 620 در سراسر ایران است. وارداتی ساخت چین بدلیل متغیر بودن قیمت ها لطفا قبل از خرید تماس بگیرید. درب سوپاپ لیفان X60 قطعه درب سوپاپ لیفان X60 به صورت اصلاح شده و آلومینیومی می‌باشد که در فروشگاه نوین پارت به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

انگشتی دوقلو لیفان مدل Lifan 620

موتور ۱.۶ لیتری این خودرو‍ قدرت معادل ۱۱۵ اسب بخار و ۱۴۹ نیوتن متر نیرو تولید میکند. حالت چهره این خودرو میتوان از حالت آرام اما مصممش از روی خطوط به کار رفته در طراحی چراغ ها و جلوپنجره کشیده تشخصی داد. در ادامه میخواهیم این خودرو را از لحاظ طراحی ظاهری و پیشرانه مورد بررسی قرار دهیم. زمانی که بازار خودرو تنوع چندانی نداشت، حضور این خودرو موجب شد توجه بسیاری از مصرف کنندگان به آن جلب شود و بسیاری به سمت خرید این خود بروند. به طور کلی لیفان 620 خودروی مناسبی برای خانوار های ایرانی بوده و میتواند اکثر نیاز های آنها را پاسخگو باشد. در هر دو نسخه از یک گیربکس ۵ سرعته دستی استفاده شده که نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل میکند.

فروش و پخش لوازم یدکی لیفان , جک , جیلی

شتاب صفر تا ۱۰۰ این مدل 10.5 ثانیه و بیشترین سرعت آن معادل 205 کیلومتر بر ساعت است. برخورداری از طراحی مناسب داخلی و خارجی و عموم پسند از مزیت های لیفان 620 است. این خودرو دارای آپشن های مناسبی چون سانروف دو حالته، روشن و خاموش شدن چراغ ها به صورت اتوماتیک با نور محیط، دوربین عقب و سنسور پارک و رهیاب ماهواره ای و … سیستم پایداری خودرو و عملکرد سیستم ترمزها بسیار خوب و قابل قبول است. برخورداری از موتور نسبتاً پرقدرت، کمترین کاهش قدرت موتور هنگام استفاده از کولر و مصرف سوخت ترکیبی معقول و راضی کننده از ویژگی های مثبت این خودرو می باشد.

انگشتی سوپاپ هوا لیفان 620

کابل وایر­شمع – spark plug wires که به Ignition Cables شهرت دارد به دلیل مشکل و پیچیده بودن فرآیند تولید و نیاز به فنّاوری سطح بالا، اغلب وارداتی بوده و از اروپا تأمین می‌شود. از علائم مشهود و معروف خرابی میل­ تعادل می توان به صدای تق تق و ضربه مانند، هنگام چرخش فرمان اشاره کرد. در صورت خرید آنلاین، سفارش حداکثر تا 3 روز به دست شما خواهد رسید. مصرف سوخت موتور ۱.۸ (سیکل ترکیبی) آن برابر ۸.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.