فروش اقساطی مبلمان بدون الزام چک و ضامن | mobleseyed

فروش اقساطی مبلمان بدون الزام چک و ضامن | mobleseyed

البته که به غیر از سلیقه نکات و شاخصه های دیگری هم در این امر دخیل هستند که در ادامه آن ها را سفارش ساخت مبلمان بیان می کنیم. اگر بخواهیم خرید اقساطی را بطور واضح بیان کنیم باید آن را پرداختی دانست که فرد همه پول را بطور نقدی و یکجا پرداخت نخواهد کرد.یک بخشی را در ابتدا پرداخت و سپس متعهد می شود تا مابقی پول را در فواصل زمانی مختلف و مشخص، پرداخت نماید. مبلغی که در هر مرحله باید پرداخت کند از اول در قرار داد ذکر می شود و مشخص است. مدل های گران قیمت بدلیل تک تولید(یعنی تولید اختصاصی توسط یک شرکت)قیمت های بالای دارند .مشتریان محترم میتوانند در نمونه های مبل فریازان…

  • فرض کنید قصد خرید یک کالای 15 میلیون تومانی را دارید اما موجودی قسطا کارت شما 12 میلیون تومان است.
  • با استفاده از این سایت شما استفاده ما از کوکی ها را پذیرفته اید.
  • بعد از اعتبارسنجی حساب مشتری و تایید آن تنها 48 ساعت زمان نیاز است .
  • مبل استیل ویولا یکی از جدید ترین طرح های مبلمان استیل می باشد که بوسیله متخصصان منبت کاران ایرانی ساخته شده است.

برای همین شرایط خرید اقساطی انواع مبلمان را فراهم نموده ایم تا شما عزیزان بتوانید بدون نگرانی از هزینه ها خرید ایمن و راحتی داشته باشید . شما مبل خود را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان به صورت قسطی خرید خواهید کرد که همین امر باعث میشود شما قیمت مبلمان را بسیار ارزان تر از فروشگاه‌های واسط خریداری کنید. مدت زمان ارسال کالای چوبی اعم از مبلمان،‌ سرویس خواب، میز ناهارخوری، میز تلویزیون و سایر کالاهای چوبی از زمان تکمیل سفارش، حداکثر به مدت یک ماه است.

خدمات دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران

بل ال پیکاسو دارای یک مبل سه نفره 2/20 سانتی متر و ی مبل دو نفره به طول 1/60 سانتی متر و یک مبل تک نفره به طول 90 سانتی متر میباشد. گروه مبل پدید امروز با لطف منان با همت و تلاش طراحان برگزیده خلاق و به کار گیری توان و تجربه های افزون شده بر یادگار دیرینیان توانسته ایم بر کیفیت این صنعت بیفزاییم، پس در این راه مارا یاری… صنايع مبل پاتریس افتخار دارد از سال 1350درخدمت مشتريان گرامي باشد و از سال 1372 فصل نويني از فعاليت حرفه اي خود را در زمينه توليد و عرضه مبلمان خانگي آغاز نموده است. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید. شما میتوانید با مراجعه به محاسبه گر اقساط سود اقساط خود را محاسبه نمایید . میزان پیش پرداخت پس از اعتبارسنجی تعیین و هنگام اعطای تسهیلات دریافت می‌گردد.

فروش اقساطی برای فروشندگان چه نفعی خواهد داشت؟

در لاله امکان خرید با چک یا سفته نیز وجود دارد ، کالای اقساطی دریافتی شما بدون سود ، بدون ضامن است. خیر، قسطا کارت عضو شتاب میباشد و در همه شهر ها و همه فروشگاه ها معتبر است. فروش اقساطی مبل ویژه بازنشستگان بدون چک ، سفته، ضامن میباشد. من خرید اینترتنی رو خیلی دوست دارم بر خلاف همسرم این بار دست به خرید مبلمان خونه از طریق اینترنت زدم با وجود مخالفت همسرم خریدم رو انجام دادم. هم از بابت مبلتون متشکرم و هم از بابت حس مثبتی که در همسرم ایجاد کردید.

بدیهی است اولویت واریز تسهیلات در سال جدید با کسانی است که زودتر به مرحله واریز پیش پرداخت رسیده باشند. با محاسبه گر اقساط ؛ میزان وام مورد نیاز و مدت بازپرداخت خود را مشخص کنید تا مبلغ اقساط مشخص شود. از طریق محاسبه گر اقساط بدون پیش پرداخت مبلغ مورد نیاز وام برای خرید و مدت بازپرداخت آن توسط خود مشتری تعیین میشود. یعنی باورم نمی شد که کارتون اینقدر قشنگ و با ظرافت باشه . اول که خرید کردم گفتم پولم رفت و باید بیوفتم دنبال پس گرفتن پولم اما وقتی بهم زنگ زدید و گفتید که سرویس خواب که سفارش دادم رو دارید می فرستید خیالم راحت شد و وقتی راننده آورد و توی خونه نصبش کردیم ی تشکر جانانه ازتون کردم.