فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه


فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه

فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / قطعه استودیو - عکاسی خارجی، پنجره، نما، نرده
© کیم دونگیو

فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه - عکاسی داخلیفروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه - عکاسی داخلیفروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه - عکاسی داخلی، آشپزخانهفروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه - عکاسی داخلیفروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / قطعه استودیو - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    479 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • معماران اصلی:

    این دونگان است

فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / قطعه استودیو - عکاسی خارجی، نما
© کیم دونگیو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. MinJuKim برند مد طراح مد معروف کره ای Minju Kim است. اولین نمایشگاه MinjuKim در Bukc،n واقع شده است، منطقه ای که می تو،د قدیمی ترین سنت را در سئول احساس کنید. بوکچون هانوک های زیادی و خانه های سنتی کره ای دارد و منطقه ای است که گردشگران زیادی از خارج از کشور به آنجا می آیند. هانوک، یک خانه سنتی کره ای، عموماً از چوب ساخته شده است، اما ساختم، که در محلی که نمایشگاه مینجو کیم در آن برنامه ریزی شده بود، به طور غیرعادی یک هانوک مدرن بهبود یافته با ساختار بتنی و ،یبی از اشکال هانوک بود. ما به معماری آن زمان علاقه مند بودیم که ساختار و سبک با هم ،یب می شدند تا قالبی جدید ایجاد کنند و این طور نبود که آنطور که برنامه ریزی شده بود، بلکه آزمایشی از ایده ها و اشکال معماری در آن زمان بود.

فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه - عکاسی داخلی
© کیم دونگیو
فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه - عکاسی داخلی
© کیم دونگیو
فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه - عکاسی داخلی
© کیم دونگیو

وقتی به لباس‌ها و آثار مینجو کیم نگاه می‌کردیم، می‌توانستیم تمام کارهای او را ببینیم، از تخیل غنی‌اش گرفته تا دگرگونی‌ها و آزمایش‌هایش روی فرم‌ها و مواد، و فکر می‌کردیم که فرم‌های آزاد که از راه خودش بیرون آمده، به خوبی با این کار مطابقت دارد. معماری. در عین حال، او می‌خواست مهم‌ترین بیان افکار و تخیلاتش در همین زمینه در فضا دیده شود. بنابراین، ما می‌خواستیم این ساختمان ساختاری باشد که حاوی افکار و احساسات هانوک باشد، نه فقط به سبک وام گرفتن. ما ابتدا دیوارها را به جز ستون ها حذف کردیم و پنجره ها خارج از ستون ها بودند تا مرزها گسترده تر شوند. علاوه بر این، ستون‌ها و تیرها به‌گونه‌ای نمایان شده بودند که به‌صورت قاب دیده شوند، بنابراین وقتی از داخل به آن نگاه می‌شد، منظره بیرونی به داخل می‌آمد و مرز فضای داخلی از بیرون انعطاف‌پذیر بود و باعث می‌شد که فضا گسترش یافته است.

فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه - عکاسی داخلی
© کیم دونگیو

ما امیدوار بودیم که تخیل مینجو کیم، که با طرح ها شروع می شود، در فضا گسترش یابد و حتی نمایشگاه، کاغذ طراحی او باشد. او قصد داشت تخیل و حساسیت غنی را که در لباس‌ها و طرح‌های مینجو کیم احساس می‌شد به تصویر بکشد تا به فضای خودش تبدیل شود و می‌خواست رنگ‌های داخلی و خارجی همه ساختمان‌ها را حذف کند تا فقط فرم‌ها و ال،ای تکراری باقی بماند و آنها را شبیه به یک ساختمان کند. مدل معماری برش و ،بانده شده با کاغذ. و در داخل، مواد ف،ی و آینه‌ای که باعث ایجاد اعوجاج و انعکاس فضا می‌شوند، تجربه همزیستی یا گذار بین فضاهای واقعی و خیالی را در ما ایجاد می‌کنند.

فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / استودیو قطعه - عکاسی داخلی
© کیم دونگیو

زیرزمین محل کار مینجو کیم است. طبقه اول فضایی برای نشان دادن مینجو کیم است، اما طبقه زیرزمینی فضایی است که مینجو کیم در آن فکر می کند و تولید می کند. بنابراین ما برای کارهای مینجو کیم امکانات و وسایلی را فقط در طبقه زیرزمین طراحی کردیم و از یک طرف فضایی برای آرشیو آثار مینجو کیم طراحی کردیم.

فروشگاه پرچمدار Minjukim Anguk / قطعه استودیو - عکاسی داخلی، آشپزخانه، درب، قفسه بندی
© کیم دونگیو




منبع: https://www.archdaily.com/996056/minjukim-anguk-flag،p-store-studio-fragment