غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو Plenty


غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو Plenty

غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو فراوان - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پرتو
© جسی پرینس

غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو Plenty - عکاسی داخلی، میز، صندلیغذاخوری آسیایی سال نور / استودیو فراوان - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پرتوغذاخوری آسیایی سال نور / استودیو فراوان - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلیغذاخوری آسیایی سال نور / استودیو فراوان - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلیغذاخوری آسیایی سال نور / استودیو Plenty - تصاویر بیشتر+ 9


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا



  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2023


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: آرتدوموس، Brodware، سنگ فیبوناچی، RBW، سارا الیسون، مبلمان فضایی، استودیو هنری ویلسون


غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو Plenty - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© جسی پرینس

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. غذاخوری آسیایی سال نور کاوشی در تناژ، بافت، و آستانه است: مادیات صادقانه و شیب های بازیگوش در به تصویر کشیدن شخصیت مشهور محلی رستوران، غذا، کوکتل و خدمتکار نقش اساسی داشتند. Studio Plenty با سارا الیسون برای دستیابی به این مفهوم جسورانه همکاری کرد. یک انحراف بالا از شروع ساده رستوران.

غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو فراوان - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پرتو
© جسی پرینس

تیم Light Years با Studio Plenty تماس گرفت تا رستوران اصلی خود را در خلیج بایرون توسعه دهد و بازسازی کند – یک تن، سرگرم‌کننده که در سال‌های شکل‌گیری فروتن به آنها خدمت کرده بود. خلاصه پروژه متعاقب آن به تصویر کشیدن شخصیت بازیگوش معروف سال نوری، اصلاح و ارتقای نام تجاری به یک هواپیمای جدید بود. مکان‌های خواهر این برند همگی موضوعات مش،ی را به نمایش گذاشتند، اما این مکان بایرون است که جواهری در تاج خواهد بود.

غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو فراوان - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© جسی پرینس
غذاخوری آسیایی سال نور / Studio Plenty - تصویر 14 از 14
طرح
غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو Plenty - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© جسی پرینس

در صحنه‌ای که ظاهراً صحنه‌ای بازیگوش به نظر می‌رسد، ته‌رنگ‌های حساسیت در میان یک سری فضاهای غذاخوری و میان‌بافتی کشیده می‌شوند. شیب های رنگی و بافتی، آستانه های مصالح و دهانه های عجیب و غریب به هر فضا یک هویت فضایی متمایز می دهد. تجربه ناهار خوری با ویژگی هر ،یب محلی تعریف می شود، اما در نهایت به ،وان یک موضوع کل نگر، هماهنگ به ،وان یک پیوستار کامل مشاهده می شود. با همکاری سارا الیسون بود که این موضوع به ،وان یک مفهوم مبلمان مورد تحسین قرار گرفت، تسلط او بر لمس، سادگی و طراحی منطقی برای دستیابی به یک نتیجه موفق بسیار زیاد بود.

سال نور آسیایی غذاخوری / استودیو Plenty - عکاسی داخلی، پنجره، پله
© جسی پرینس

Light Years Byron Bay که به دلیل گرما، آرامش و صمیمیتش ستایش شده است، به ،وان «در رحم بودن» توصیف شده است، محصولی از مفهوم جسورانه آن برای کاوش در تن، بافت ها و آستانه ها. Studio Plenty مفهومی جسورانه و منسجم را در بافت شهری کوچک مطرح کرده است، هنجارها را به چالش می کشد و دری را برای نوآوری باز می کند. Studio Plenty روش‌های متداول پایداری مانند پوشش‌های مواد با سایش را برای اطمینان از تن، بادوام، حفظ سقف‌های بلند برای به حدا،ر رساندن نور طبیعی، و اطمینان از تهویه طبیعی برای راحتی مشتریان و کیفیت هوا اجرا کرد. جایی که این پروژه قدرت خود را نشان می دهد در عزم خود برای ماندن در محلی است: همکاری با طراح مبلمان محلی سارا الیسون و هنرمند محلی استودیو سان. یک فرآیند طراحی یکپارچه که استعدادهای محلی را درگیر می کند، اجازه می دهد تا طرح به طور مثبت تحت تأثیر رشته های فرهنگ و زمینه محلی قرار گیرد، که به ناچار بخشی از پارچه تجربه شده توسط مشتریان را تشکیل می دهد.

غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو فراوان - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© جسی پرینس

بی،ه ای در مورد تاریخ و روند تأسیس دفتر ارائه دهید، از جمله تعداد و نوع پروژه های تکمیل شده توسط مطب و توضیح مختصری در مورد سابقه و سن مدیر – 150 Studio Plenty در اوا، سال 2020 متولد شد، با خوردن قهوه و خنده با یک همسر در یک کافه کوچک، Road،use، در خلیج بایرون. این تمرین یک پروژه، Light Years Asian Diner را تکمیل کرده است و در پیش‌نمایش همین پروژه رسمی شد. با چندین پروژه جدید در بایرون بی، ملبورن و بریزبن، Studio Plenty مشتاقانه منتظر آینده ای درخشان و حبابی است. استودیو پلنتی ویل راتگبر 32 ساله است که در حال حاضر به صورت پاره وقت برای معماران هارلی گراهام در بایرون بی و قبلاً برای معماران ،ون کلمنتز باروز و وودز باگو در ملبورن کار می کند. ویل برای کارشناسی ارشد معماری خود در دانشگاه ملبورن و لیسانس خود را در دانشگاه دیکین تحصیل کرد و برای تبادل مطالعات متعدد در دانشگاه CEPT هند، دانشگاه ملی سئول در کره ج،ی و دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا سفر کرد.

غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو فراوان - عکاسی داخلی، پنجره، میز، چوب، سینک، تیرآهن، حمام
© جسی پرینس

بسیاری، که کلمه ای کاربردی است، در استرالیا همه جا حاضر است، اغلب در پاسخ به پیشنهادات ث،ه ها و سومی ها در میز شام با مهرب، ورزش می ،د. «بسیار» نگرش مخالف ما با حالت مش، است که بیشتر به م،ای خوشبختی است. ایدئولوژی ما نقطه مقابل این طرز فکر است، به عبارت ساده، «خیلی زیاد است، به سلامتی». اشتهای ما برای طراحی منطقی، اجتناب از تمایلات بیش از حد، و تشویق وسواس به کارکردگرایی است. اساساً ما به دنبال بینشی در مورد شادی هستیم که معتقدیم از طریق طراحی معقول به دست می آید. Studio Plenty یک تمرین کوچک در خلیج بایرون است. ما حساسیت در طراحی را بیش از هر چیز دیگری انتخاب می کنیم. «بسیار» نگرش مخالف ما با حالت مش، است که بیشتر به م،ای خوشبختی است. ایدئولوژی ما نقطه مقابل این طرز فکر است، به عبارت ساده، «خیلی زیاد است، به سلامتی».

غذاخوری آسیایی سال نور / استودیو Plenty - عکاسی داخلی
© جسی پرینس




منبع: https://www.archdaily.com/1000319/light-years-asian-diner-studio-plenty