صرفه جویی هزینه های خنک کردن فضا با سایبان برقی   حتما دقت کرده اید که در 6 ماه دوم سال به ویژه در تابستان ، در ساعات تابش خورشید به سنگ نمای ساختمان هرجا که د

معمولا اغلب سایبان ها که به صورت ثابت نصب می شوند، در یک شیب ثابت نصب می شوند، اما سقف متحرک این امکان را برای مصرف کننده به وجود می آورد که بر اساس نیازی که داشته، میزان شیب را تنظیم نماید. گاهی اوقات با افزایش میزان شیب می توان به راحتی از ورود نور مستقیم آفتاب جلوگیری کرد. بعضی اوقات بارش باران نیز با زاویه همراه است که زیاد کردن شیب سقف برقی کمک می کند تا از ورود آب باران تا حدود زیادی جلوگیری شود. معمولا مشاهده می شود که در اغلب اوقات فضای باز به خاطر وجود نور مستقیم آفتاب و یا به خاطر بارش باران و برف بلا استفاده می ماند.

  • اگر از سایبان مغازه کهنه ی خود خسته شده اید؟ پس سریعتر برای تعویض سایبان قدیمی به سایبان جدید اقدام کنید.
  • رستوران ها معمولا به چادر زجیری برای فراهم نمودن یک محیط دنج در فضای باز برای مشتریان خود دارند.
  • از دیگر نکاتی که باید در هنگام انتخاب و نصب یک سایبان به آن توجه داشته باشید، قیمت و هزینه خرید یک سایبان می باشد.
  • پیغام باز یا بسته شدن توسط ریموت به موتور سایبان برقی فرستاده شده و سایبان های برقی به صورت خودکار توسط بازو های موجود در زیر پارچه سایبان باز و بسته می‌شوند.
  • ۸- سیستم سایبان پس از جمع شدن در خود رول شده و نیاز به فضای اضافی ندارد.

را معمولا در ایران سایبان با روکش نانو تولید میکنیم که هم زیبا است و هم ضد آب میباشد .آلاچیق در ابعاد ۲،۳ و ۴٫۵ تولید میشود و در حالت جمع ابعادی کوچک دارد که به راحتی در صندوق عقب یک خودرو سواری جا میگیرد. چتر پایه وسط در اندازه های قطر ۲ ، قطر ۳ و قطر ۴ در تولیدی ایران سایبان قابلیت طراحی و تولید دارند . چتر پایه وسط بصورت گرد، بصورت هشت ضلعی و بصورت مربع، بسته به نیاز و سلیقه مشتری تولید می شود.

دلایل استفاده از سایبان برقی مغازه

با توجه به جعل نام سایت ایران سایه بان، لزوم معرفی سایت های مجموعه ایران سایه بان قطعی است. در غیر اینصورت ممکن است در هنگام خرید سایبان، افراد زیادی به اشتباه وارد سایت های جعلی شده و سایبان های بی کیفیت را با نام ایران سایه بان خریداری کنند. رو باز بودن پارکینگ باعث می شود تا نور آفتاب و رطوبت باران و برف به مرور زمان ماشین را فرسوده نماید.

خرید سایبا برقی

اصلی‌ترین خاصیت سایبان پارکینگ، حفاظت از خودرو در برابر تابش نور خورشید و انواع باد و بارش است. اما با نصب سایبان پارکینگ امکان بهره‌مندی از سقف جمع‌شونده در روزهایی با وضعیت آب و هوایی مناسب نیز خواهید بود. با توجه به افزایش نجومی قیمت خودرو باید به فکر پوششی مناسب جهت مراقبت بیشتر از آن نیز باشید. در گذشته با استفاده از ستون‌های در گوشه حیاط نوعی سقف‌سازه ثابت به‌عنوان پارکینگ برای این حفاظت از ماشین‌ها ایجاد می‌شد.

اطلاعات این بخش در خرید سایبان برقی قطعاً به شما کمک زیادی می کند. انواع سایبان برقی اصفهان با قیمت بی رقیب را تنها از مجموعه ابتکار تهیه کنید. مزیت سایبان متحرک این است که در زمان هایی که نیاز به آن ندارید سایبان را جمع کینن واینکه فضای کمتری را نسبت به سایبان ثابت اشغال میکند و از جلوه و زیبایی ساختمان نمی کاهد. برای سایبان باکن یا سایبان تراس میتوانید از سایبان های کلاسیک ،باکس و فول باکس یک طرفه استفاده نمایید.سایبان های بالکن و سایبان تراس در دو نوع ثابت و متحرک بسته به نیاز شما تولید و اجرا میشود. از سایبان دو طرفه بیشتر برای محیط های باز استفاده میشود تا بتوان با نصب سایبان محدوده گسترده ای را تحت پوشش قرار داد و مانند یک آلاچیق عمل نماید. سایبان دو طرفه بیشتر در رستوران ها،کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، روف گاردن، استخر و پارکینگ های بزرگ استفاده میشود.