صحنه در هایما / معماران تاکانوری اینیاما


صحنه در هایما / معماران تاکانوری اینیاما

استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی خارجی، پنجره، نما، تیر
© کویچی توریمورا

استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، میز، تیراستیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، تیر، عرشهاستیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، میز، صندلی، تیراستیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، تختخواب، اتاق خواباستیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - تصاویر بیشتر+ 22


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، میز، صندلی، تیر
© کویچی توریمورا

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این پروژه خانه ای برای خانواده ای است که طراحی داخلی را دوست دارند که در هایاما چو، استان کانا،ا ساخته شده است. این سایت دارای یک باغ بزرگ به دلیل بازسازی 2 خانه موجود است و به دلیل شیب ملایم منتهی از ص،ه ای در سایت همسایه در ج، دارای اختلاف توپوگرافی است. با توجه به نورپردازی، بنا در ضلع شمالی سایت، دور از ص،ه در ضلع ج،ی، با باغی در ضلع ج،ی قرار گرفت و درختان طبیعت و درخت مجاور به ،وان منظره عاریتی مورد استفاده قرار گرفتند.

استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، میز، تیر
© کویچی توریمورا
استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - تصویر 23 از 27
پلان – طبقه همکف
استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، میز، صندلی، تیر
© کویچی توریمورا

بنابراین، فضای نشیمن-غذا را در ارتفاع 1 متری از طبقه 1 و تراس که “Stage” نامیده می شود را ترتیب دادم که به طور یکپارچه از داخل به محوطه باغ وصل می شود. Living-Dining دارای سقف بلند و همچنین پنجره ای به ارتفاع 4.5 متر است که حدا،ر طبیعت را از باغ و سایت همسایه تامین می کند و نور خورشید را به داخل می برد. اتاق خواب و فضای سرویس بهداشتی را که حداقل های لازم را در دو طرف دارد در امتداد فضای نشیمن-ناهارخوری که 1 متر بالاتر از طبقه 1 است، چیدمان کردم، یک طبقه بندی وجود دارد.

استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، تختخواب، اتاق خواب
© کویچی توریمورا

ساختار اصلی از چوب ساخته شده است. با این حال، ستون های فولادی در سمت پنجره برای پشتیب، از حجم زیاد استفاده می شود. تیر 8.2 متری با استفاده از صفحه و پیچ فولادی به تیر چوبی ت،یم شده متصل می شود. پنجره عظیم دارای لبه های بزرگ با عمق زیاد است که می تواند نور خورشید را در تابستان مسدود کند. از سوی دیگر، نور خورشید از طریق پنجره ها به اعماق اتاق می رسد و در زمستان گرما را در کف بتنی ذخیره می کند. دیوارهای فضای نشیمن-ناهارخوری با متریال های مختلفی ساخته شده اند تا بسته به جهت مبلمان جلوه های متفاوتی ایجاد کنند.

استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، میز، چوب، صندلی، تیر
© کویچی توریمورا
استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - تصویر 27 از 27
ارتفاع

“صحنه” و فضای نشیمن-ناهارخوری از آشپزخانه جدا شده اند، جایی که مبلمان می توانند آزادانه چیده شوند. و اثاثیه و زیورآلات و یراق آلات مالک، و بسیاری از مبلمان و زیور آلات، وسایل تغییر کاربری و نورپردازی مالک در سرتاسر پراکنده است.

استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، پنجره، نما، تیر
© کویچی توریمورا

من مشتاقانه منتظر زندگی مالکان هستم که با بازسازی آنها مطابق با سبک زندگی خانواده خود بسازند.

استیج در هایما / معماران تاکانوری اینیاما - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی، تیر
© کویچی توریمورا




منبع: https://www.archdaily.com/1001475/stage-in-hayama-takanori-ineyama-architects