شبکه معماری فالکنشتاینر خانوادگی توچال لیدو / نوآ*


شبکه معماری فالکنشتاینر خانوادگی توچال لیدو / نوآ*

شبکه معماری فالکنشتاینر Family Resort Lido / noa* - عکاسی خارجی
© ال، فلت

شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی خارجی، ،هشبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی خارجی، ،هشبکه معماری فالکنشتاینر Family Resort Lido / noa* - عکاسی خارجیشبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی داخلیشبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - تصاویر بیشتر+ 37


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی خارجی، ،ه
© ال، فلت

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. یک هتل بسیار موفق باید بدون از دست دادن هویت خود بازسازی شود، بلکه باید آن را از نظر زیبایی شناسی، پایداری و خدمات تقویت کرد. این موضوع توسط استودیو noa* در طراحی مجدد هتل Falkensteiner Family Resort Lido در Castel،e، در Pustertal Valley مورد توجه قرار گرفت.

شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی خارجی، ،ه
© ال، فلت

این هتل تاریخی، اولین هتلی است که توسط خانواده فالکنشتاینر افتتاح شد، که امروزه گروهی متشکل از بیش از 30 هتل پذیرایی در 6 کشور را اداره می کند. این اقامتگاه خانوادگی که در سال 1957 در لبه روستا در ساحل دریاچه‌ای کوچک تأسیس شد، به تدریج گسترش یافت تا به گروه هدف مشخصی پاسخ دهد: خانواده‌های دارای فرزند. هدف این پروژه افزودن فضاها و قابلیت‌های جدیدی بود که این حرفه را تقویت می‌کرد و نوعی زمین بازی برای مهمانان کوچک ایجاد می‌کرد و در عین حال مک، برای استراحت والدین بود. نقطه تعیین کننده این پروژه، محیط زیبای آلپ بود، که در آن مجموعه هتل قرار بود به طور هماهنگ با هم ،یب شود.

شبکه معماری فالکنشتاینر Family Resort Lido / noa* - عکاسی خارجی
© ال، فلت
شبکه معماری فالکنشتاینر Family Resort Lido / noa* - عکاسی خارجی
© ال، فلت
شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - تصویر 30 از 42
طرح سایت

راه حل ارائه شده توسط noa*، که برای طراحی ساختار جدید سفارش داده شده بود، به طور شگفت انگیزی با سقف شروع شد: سقف شیرو، سنتی مجموعه هتل قدیمی با ساختار موجی بزرگی جایگزین شد که ساختمان های جدید و موجود را می پوشاند و از هر دو طرف شیب دار می شد تا زم، که به سمت پایین کشیده شود. در زمین ناپدید می شود این تپه نوعی تپه است که با پوشاندن پوشش گیاهی خود را با منظره ،یب می کند و به یک پیست اسکی، پیست اسکیت، زمین بازی، پارک ماجراجویی، تفریح ​​و تفرجگاه تبدیل می شود.

شبکه معماری فالکنشتاینر ریزورت خانوادگی Lido / noa* - عکاسی خارجی، جنگل
© ال، فلت

بازی روی پشت بام سقف طراحی شده توسط noa* به طول 300 متر در مساحت 4900 متر مربع و ارتفاع آن در مرکز آن به 18 متر می رسد. این یک ،صر بسیار نوآورانه از نظر شکل، اندازه و مواد مورد استفاده است. این سازه در ،مت جدید ساخته شده از بتن مسلح ساخته شده است، در حالی که سیستمی از تیرهای فولادی و چوب در ،مت هایی که بر روی ساختمان موجود قرار دارد استفاده شده است. با زوناهای ف،ی پوشیده شده است که مانند پوسته دوم کاملاً از انحناها و موج های سقف پیروی می کند.

شبکه معماری فالکنشتاینر Family Resort Lido / noa* - عکاسی خارجی
© ال، فلت

بر روی این پشت بام بزرگ، که توسط یک مسیر حلقه ای عبور می کند که مهمانان می توانند از یک پیاده روی دلپذیر لذت ببرند، یک پارک تفریحی وجود دارد که ایستگاه های مختلفی برای ورزش و سرگرمی ارائه می دهد. یکی از دو پیست، یکی در شرق، تا حدی توسط پیست اسکی به طول 163 متر با بالابر فرش اشغال شده است. در حالی که پذیرای همه مهمانان استراحتگاه است، به ویژه برای کودک، من، است که می توانند با کمک مربی بدون ، هتل اسکی را بیاموزند. علاوه بر این، کف مصنوعی امکان استفاده در تمام طول سال را فراهم می کند، همانطور که در مورد پیست اسکیت که در بالاترین نقطه عرشه قرار دارد نیز چنین است. در سمت دیگر، رو به غرب، یک منطقه تن، اندام بزرگ برای کل خانواده، یک پیست ماشین بابی، و یک پارک کوچک ماجراجویی مرتفع وجود دارد که در زیر آن زمینی برای فوتبال، بسکتبال و سایر فعالیت ها وجود دارد. در اینجا یک سرسره آبی به طول 120 متر از روی دریاچه به سمت منطقه ای زیرزمینی می رود که توسط دیگر مناطق بازی و است، شنا اشغال شده است. سرسره با مارپیچ های زرد روشن خود در برابر چشم انداز خودنمایی می کند و به نماد مک، تبدیل می شود که از هر نظر به تفریح ​​و ماجراجویی مهمانان جوان خود اختصاص دارد.

شبکه معماری فالکنشتاینر خانوادگی توچال لیدو / نوآ* - عکاسی بیرونی، باغ
© ال، فلت

در سرتاسر مجموعه، فضاهای تفریحی با مناطق سبز در هم آمیخته است که تداومی با جنگل های دره ایجاد می کند.

شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - تصویر 36 از 42
بخش

یک زیبایی شناسی جدید علاوه بر انتخاب تک رنگ برای تمامی سازه های دیوار، استفاده از نقوش هندسی در چوب طبیعی که به ساختمان ریتم می بخشد و زیبایی شناسی انبارهای قدیمی آلپ را تداعی می کند نیز باید برجسته شود.

شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© ال، فلت

رابطه بین استراحتگاه و دریاچه کوچکی که مشرف به آن است نیز با ایجاد یک تپه مصنوعی در امتداد یک ساحل که زیر آن اسپای بزرگسالان قرار دارد، “بازطراحی” شده است. یک تراس بزرگ جدید به سمت کنار دریاچه و است، شنای نیمه سرپوشیده باز می شود که روی آینه آب سرریز می شود و به مهمانان احساس غوطه ور شدن واقعی در طبیعت را می دهد.

طبیعت و بازی برای داخل. تیم noa* فضای داخلی استراحتگاه را طراحی کرده است، چه بخش‌های جدید و چه بخش‌های موجود، که به تازگی طراحی شده‌اند و در برخی موارد گسترش یافته‌اند.

شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی داخلی، پنجره، صندلی، پرتو
© ال، فلت

این رستوران که شامل یک تراس و یک منطقه بازی برای کودکان است، در سه سطح توزیع شده است تا به همه افراد ناهار خوری اجازه دهد از منظره دریاچه لذت ببرند. “دکور در هر سطح تغییر می کند: از نقوش الهام گرفته از جنگل در داخلی ترین منطقه گرفته تا نشیمنگاه به شکل سوسن در ،مت می،، و نی هایی که با شکل خاص لامپ هایی که میزهای نزدیک تراس را روشن می کنند، یادآوری می شود.” طراح توضیح می دهد.

شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره
© ال، فلت
شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره
© ال، فلت

از سوی دیگر، در بوفه تازه ایجاد شده، فضای پر جنب و جوش بازار با انواع ایستگاه های شکل های مختلف به شکل خانه های کوچک یا چرخ دستی های چوبی بازسازی شده است. ارتفاع های مختلف به کودکان امکان می دهد به آنها دسترسی داشته باشند و دید وسیعی از ،مت های آشپزخانه و در نتیجه غذای در حال آماده شدن دارند.

شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی داخلی
© ال، فلت
شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی خارجی، میز، صندلی
© ال، فلت

ورودی و پذیرایی هتل طرح اصلی خود را حفظ کرده اند اما ظاهری جدید به آن داده شده است. در اینجا، وجود ستون‌های متعدد الهام‌بخش یک زبان طراحی جدید است که با اشکال گرد، رنگ‌های روشن، و تزئینات مربوط به گیاهان و جانوران جنگل مشخص می‌شود. در نهایت، فضایی دنج با تاب و چرخ و فلک برای کوچولوها در کنار یک سالن استراحت برای والدین قرار گرفته است.

شبکه معماری Falkensteiner Family Resort Lido / noa* - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تختخواب، پنجره
© ال، فلت

یک لانه در اتاق. پروژه noa* همچنین 36 اتاق جدید را به 82 اتاق موجود اضافه کرد. این فرصتی بود برای تعریف یک نوع اتاق جدید که در انواع مختلف آن، ویژگی پیشنهاد استراحتگاه برای خانواده ها است. اتاق ها شامل یک محوطه برای والدین و یک منطقه برای کودکان است که با یک پارتیشن کشویی از هم جدا شده اند و یک حمام بزرگ با دستشویی در ارتفاعات مختلف.

شبکه معماری فالکنشتاینر Family Resort Lido / noa* - عکاسی بیرونی، منظره شهری
© ال، فلت




منبع: https://www.archdaily.com/1001439/falkensteiner-family-resort-lido-noa-star-network-of-architecture