سایه بان متحرک سفارش سایبان برقی و دستی اختصاصی بام تک

وقتی فضای داخلی و خارجی اتومبیل فرسوده به نظر برسد، ارزش خودرو به شدت کاهش می یابد. برای جلوگیری از این اتفاق ، بهترین کار این است که یک سایبان متحرک خودرو داشته باشید. حتی می توانید این نوع سایبان خودرو را با کنترل از راه دور، کنترل کنید.

  • همچنین جنس پارچه مورد استفاده در سایبان در عمر آن ها تاثیر گذار است.
  • انواع مختلف سایبان های متحرک با توجه به وزن سبک و طول عمر بسیار بالایی که دارند، مناسب برای استفاده در مکان های مختلف هستند.
  • پوشش سایبان های تاشو معمولا از اکرلیک، ونیل و یا پلی استرمی باشد و سازه های اسکلت آن از جنس آلومینیوم یا فولاد ساخته می شود.
  • در سایبان متحرک سامان، مشتریان با ارزش ترین دارایی ما محسوب می شوند.

در گذشته سایبان های ثابت وجود داشتند اما اکنون با پیشرفت علم سایبان هایی طراحی و تولید می شود که قابلیت های بیشتری دارند و می توانند در زوایا و شیب های مختلفی قرار بگیرند. در ادامه راجع به انواع سایبان متحرک، مزایا و کاربردهای آن توضیح می دهیم. با استفاده از نیروی دست و تجهیزات مکانیکی باز و بسته می شود و بیشتر برای بالای درب مغازه ها کاربرد دارد . انواع مختلف سایبان های متحرک با توجه به وزن سبک و طول عمر بسیار بالایی که دارند، مناسب برای استفاده در مکان های مختلف هستند. سیستم به کار رفته در ساخت این نوع سایبان ها به گونه ای است که شما عزیزان می توانید به راحتی و توسط یک ریموت، باز و بسته شدن سایبان را کنترل کنید. سهولت استفاده از این سایبان، به افراد این امکان را می دهد تا از آن ها در بیرون ساختمان ها استفاده کنند.

محصولات سایبان مغازه

این سایبان نیز در هتل، رستوران، تالار و باغ های بزرگ که نیاز به سایه بیشتری دارند استفاده می شود. قیمت انواع سایبان متحرک ممکن است کمی بیشتر از سایبان های ثابت باشد. این موضوع به خاطر استفاده از بازو یا مفاصلی است که جهت باز و بسته شدن سایبان مورد استفاده قرار می گیرند.

موتور سایبان متحرک و انواع آن

کاربر گرامی، جهت مشاهده صفحه اصلی سایت و دسترسی به لیست محصولات، روی لینک بازگشت به صفحه اصلی کلیک نمایید. استفاده از این سقف ها برای آلاچیق ، که به عنوان ساختار سقف کامل آلاچیق استفاده می شود.استفاده از این سقف ها برای ورودی تراس ، می تواند به عنوان دریچه در سقف برای ورود به منطقه سقف استفاده شود. هوا خوب است و آفتاب آزار دهنده نیست میخواهیم آسمان را ببینیم و از آن لذت ببریم.

کارشناسان فنی و تیم متخصص سایبان متحرک سامان با بهره گیری از علم روز و با سابقه ی ده ساله در طراحی و اجرای سایبان های متحرک و برقی همواره در صدد تولید محصولات جدید و با کاربرد برای شما عزیزان می باشد. این نوع سایبان هم از انواع سایبان متحرک در دو نوع برقی و دستی وجود دارند. که با انتخاب هر نوع از آن ها شیکی و زیایی جدیدی را به ساختمان خود می دهید. در تابستان رانندگی با یک وسیله نقلیه در آب و هوای گرم تابستانی می تواند آزار دهنده باشد. وقتی وسیله نقلیه برای مدت زمان طولانی تری در معرض آفتاب سوزان تابستان قرار می گیرد، این گرما می تواند خطرناک باشد و صدمه جدی به وسیله نقلیه شما وارد کند.

معمولا سایبان ها اطراف باز دارند یعنی جریان هوا از زیر این سایبان ها عبور میکند و صرفا وظیفه ایجاد سایه را می توان از آن ها انتظار داشت. در سقف متحرک میتوان کابرد های دیگری مثله جلوگیری از ورد گرد و غبار یا باران را انتظار داشت. اگر برای جلوی مغازه نیاز به ایجاد سایه دارید میتوانید از سایان های متحرک بامتک استفاده کنید. سایبان متحرک حیاط وجودشان در حیاط منزل بخصوص در فصول گرم سال یک مزیت بزرگ محسوب می شود. از این پارکینگ منحصر بفرد می توان بعنوان آلاچیق و سایبان در روزهای گرم تابستان و بهار نیز به استفاده کرد.