سایبان متحرک و عرضه انواع سایبان ها و سقف برقی با سایبان متین 50 10 36 22 021

قیمت سایبان برقی مغازه، سایبان اتوماتیک، سایبان پارکینگ خودرو، سایه بان پارکینگ ماشین، سایبان متحرک، سایبان چتری، سایه بان خودرو، سقف برقی، سقف متحرک، سقف جمع شونده، سقف برقی جمع شونده پارکینگ و .. به علت داشتن قابلیت های مختلف و انجام مانورهای مختلف تبلیغاتی بر روی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بر اساس بودجه مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود. انتخاب جنس و کالیته سایبان برقی متحرک و همچنین سیستم اتوماتیک سایبان برقی مغازه دو فاکتور مهم در تعیین قیمت سایبان برقی مغازه می باشد. و در هر مورد سایبان برقی متین مشاوره و خدمات گسترده ای را با مشتریان عزیز ارائه می دهد.

  • در گذشته سایبان های ثابت وجود داشتند اما اکنون با پیشرفت علم سایبان هایی طراحی و تولید می شود که قابلیت های بیشتری دارند و می توانند در زوایا و شیب های مختلفی قرار بگیرند.
  • در این نوع سایبان چون از مصالح سبک تری استفاده می شود دارای مقاومت کمتری نسبت به سایبان پارکینگ ثابت دارد .
  • سایبان‌های متحرک بر اساس شکل ظاهری در انواع چتری، کشویی، تاشو، بازویی و دوطرفه طراحی می‌شوند.
  • باز و بسته شدن سایبان با ریموت کنترل انجام می شود، پس زمان هایی که لازم است گیاهان در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرند، می توانید با استفاده از ریموت سایبان را ببندید.

همه ما سایبان ها را دیده ایم و اغلب از سایه آنها استفاده کرده ایم. اما در سالهای اخیر این محصول تفاوت زیادی با گذشته کرده و ظاهر و کارایی متفاوتی دارد. امروزه سایبان ها دیگر ثابت نیستند و میتوان چادر آنها را باز و بسته کرد.

سایبان متحرک چیست؟

امروزه بیشتر از فولاد ضد زنگ استفاده میشود زیرا فولاد سبک تر و از آلومینیوم قوی تر است. استفاده از سایبان های متحرک امکان تبلیغات یا هرگونه چاپ با طرح دلخواه به شما می دهد. سایه باتیس محصولات سایبان را در طیف گسترده ای از جمله فروش سایبان برقی ، سایبان متحرک ، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ ، سایبان چتر و … دارد و ارائه این محصولات در سراسر ایران انجام می گیرد.

بخشی از پروژه های انجام شده

سایبان مغازه یکی از شیوه های تبلیغات محیطی، که تبلیغ بر روی سایبان مغازه سر در فروشگاه ها است که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد سایبان مغازه ،مورد توجه بسیاری از مدیران بازاریابی و تبلیغات قرار گرفته است. اندازه قطر سقف متحرک استخر طرح کروی از حداقل 2 متر تا حداکثر 10 متر قابل اجرا می باشد. آنها که برای استفاده در تمام سال طراحی شده اند ، توانایی مقاومت در برابر باد و باران ( و در بعضی موارد برف ) را دارند. همه سیستم های ما می توانند در برابر آب باران مقاومت کنند و بسیاری از آنها روش های خاص خود را دارند ، از هدایت آب به طرفین تا داشتن سیستم های زهکشی یکپارچه برای پایین آوردن آب از پایه های پشتیبانی به زمین .

سایبان متحرک خودرو در حیاط خانه ها ، فرودگاه ها ، بیرون رستوران­ ها، دفاتر کار و انواع مختلف مناطق مورد استفاده قرار می گیرد تا همه افراد این امکان را داشته باشند که اتومبیل و وسایل نقلیه خود را با خیال راحت در سایه پارک کنند. سایبان متحرک این مزیت را دارد که علاوه بر آن که به تنظیم دمای محیط کمک کرده و از گرمی بیش از حد محیط جلوگیری می کند، می توانید در زمان شرایط آب و هوایی معتدل آن را به راحتی جمع کنید و از هوای آزاد نهایت لذت را ببرید. در این مقاله می خواهم در مورد خرید سایبان متحرک و انواع آن مطالبی را با شما دوستان عزیز به اشتراک بگذارم. پس اگر نمی دانید سایبان کجا بیشتر کاربرد دارد و یا قصد دارید با انواع سایبان آشنا شوید، با ما تا پایان مقاله همراه باشید. بله یکی از تخصص های آلباتروس ساخت سایبان متحرک سفارشی می باشد، مجموعه ما با توجه به نیاز و درخواست شما سایبانی با ظاهر و اندازه دلخواه شما خواهد ساخت و امکانات و تجهیزات مدنظرتان را روی سایبان نصب خواهد کرد.

ساکنان می توانند بدون نگرانی از بارش باران در حیاط زیبای خانه خود استراحت کنند ، این همه امکانات و آرامش به لطف سقف متحرک حیاط است. به دلیل طراحی تخصصی و عملکرد فراوان این سقف های متحرک ، محفظه جمع شونده به راحتی حرکت می کند تا کل حیاط شما را پوشش دهد. قبل از خرید این دسته از محصولات حتما به مکانی که قرار است از آن ها استفاده کنید، دقت کنید. برخی از سایبان ها مناسب برای استفاده در برابر نور خورشید هستند، با توجه به جنس و نوع متریال به کار رفته در آن ها نوع کاربری سایبان ها نیز تغییر می کند.