سایبان متحرک سایه بان متحرک برقی چادر متحرک دستی

در حالی که بسیاری از این سیستم ها به طور استاندارد دارای اضلاع در معرض نمایش هستند اما بسیاری از آنها وقتی یک یا چند طرف در آن قرار داشته باشند فضای اتاق را زیبا می کنند. این کار اغلب می تواند به روش های مختلفی انجام شود ، از صفحات پارچه ای ، درهای شیشه ای کشویی تا لعاب ثابت. در این مقاله به سایبان هایی که از نظر عملکرد که می توانند باز و بسته شوند قابل حرکت هستند یا اینکه می­ توانید سایبان را با خود حمل کنید و از نقطه ای به نطقه ای دیگر برای ایجاد سایه ببرید، سایبان متحرک گفته می شود. این یکی از دلایل واضحی است که باید دنبال ایجاد سایه برای ماشین بروید. گرمای خورشید می تواند باعث ایجاد عکس العمل مخرب در سطح خارجی اتومبیل شما شود که باعث سوختن رنگ می شود.

  • قبل از خرید یک سایبان تاشو باید انواع مدل‌های این وسیله را بشناسید.
  • مراقبت از سایبان ها می تواند عمر طولانی به سایبان شما بدهد و در بهبود کارایی آن تاثیر بسزایی دارد.
  • بسیاری از افراد دوست دارند از فضای گاراژ خود برای ذخیره سازی مواد غذایی و لوازمات یا حتی سالن های ورزشی خانگی استفاده کنند.
  • اندازه شعاع هردهنه از سقف متحرک استخر طرح کروی از 1 متر تا2 متر به صورت قوصی می باشد که نیمه نهایی پس از طراحی سازه محاسبه می شود.

امروزه سایبان متحرک با ظاهر،اشکال و کاربردهای مختلفی تولید می شود. اما اول از هر چیزی باید ساییان های متحرک را از نظر نحوه ی عملکرد مورد بررسی قرار دهیم. سایبان های متحرکی که در بازار وجود دارند به دو دسته دستی و برقی تقسیم می شوند.

انواع سایبان برقی سامان

شما دیگر مجبور نیستید هزینه زیادی را بابت مصرف انرژی برق ، آب و گاز بپردازید. با وجود پوشش خوب سایبان میتوانید خنکی بیشتری را تجربه کنید و دما تا میزان 20 درجه سانتیگراد زیر سایبان خنک تر خواهد بود. علاوه بر این هدر رفت گرما در زمستان هم کمتر است و شما به میزان قابل توجهی کاهش در هزینه های برق را خواهید دید. چرا ؟ چون سایبان متحرک اومده تا تمام مشکلات شما با آفتاب مهربون را حل کنه. وقتی سایبان را پشت پنجره نصب می کنید دیگر خیالتان راحت است که آفتاب به داخل نفوذ نمی کند و به راحتی میتوانید پرده را هر موقع از روز که خواستید کنار بکشید.

دفتر پخش سایبان مغازه متین

شما عزیزان می توانید با به کارگیری انواع سایبان های متحرک در فضای ساختمان های خود، در تمامی فصول سال از فضای بیرونی ساختمان ها استفاده کنید. انواع سایبان های متحرک به صورت دستی و یا برقی بر اساس نوع نیاز مشتریان استفاده می شوند. قیمت سایبان های متحرک و نوع کاربری آن ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند. نوع جنس پارچه های به کار رفته در ساخت آن ها بر تغییرات قیمت سایبان ها نقش دارند. سایز و ابعاد سایبان و میزان فضایی که آن ها اشغال می کنند، باعث تغییر قیمت سایبان های متحرک می شود.

موتورهای ساید به دو دسته تقسیم می شوند، ساید معمولی و ساید یو پی اس دار که موتور ساید معمولی یک زنجیر خلاص کن داشته که به کمک آن سایبان باز و بسته می شود اما در نوع UPS دار به غیر از زنجیر خلاص کن یک سیستم برق اضطراری هم وجود دارد. یکی از سایبان هایی که حتما در مکان هایی مثل نمایشگاه ها، رستوران و کافی شاپ ها دیده اید، سایبان های چتری هستند که در دو نوع ثابت یا متحرک وجود دارند. سایبان متحرک چتری یک پایه داشته که روی زمین قرار می گیرد و نصب آن راحت بوده و نیازی به وصل شدن به دیوار یا سقف ندارند. سایبان های چتری از نظر محل قرار گیری پایه به دو دسته چترهای پایه بغل و چترهای پایه وسط تقسیم می شوند.