سایبان متحرک سایبان متحرک دستی سایبان برقی خرید سایبان متحرک قیمت سایبان متحرک

به دلیل کاربرد زیاد سایبان متحرک که قابل استفاده در هر فضایی مانند مغازه ها ، تراس ها ، استخرها ، رستوران ها وغیره می باشد این روزها استفاده از سایبان برقی سایبان متحرک رواج بسیار ی پیدا کرده است. استفاده از سایبان برقی در فضاهای باز و حیاط منازل مسکونی به عنوان سایبان پارکینگ، یکی از دلایل محبوبیت سایبان برقی است. سایبان پارکینگ یک محافظ خوب برای خودروی شما در مقابل بارش باران و برف است. سایبان خودرو با امکانات و قابلیت های گوناگون به شما کمک میکند با اطمینان خاطر خودروی خود را در فضای باز قرار دهید و در صورت عدم نیاز به آن میتوان به راحتی آن را جمع کرد. سایبان ه از سایبان های باغ ، سایبان پارکینگ قابل حمل و سایبان بادبان ، بسته به آنچه نیاز دارید ، اندازه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. سایبان متحرک دیگر محدود نیست تا فقط یک جا نصب بشود و برای محافظت در برابر گرمای شدید خورشید استفاده شود.

  • با نصب سایبان برقی بالای استخر، هر زمان که به هوای آزاد نیاز داشتید می توانید سایبان را ببنید و در هر زمان که لازم بود پوششی بالای استخر ایجاد کنید تا از بارندگی، ورود هوای سرد یا تابش نور خورشید جلوگیری کند، کافیست سایبان را باز کنید.
  • با سایبان های سایبان چتری بزرگ، می توانید یک شام عالی و آرام را در محیط بیرونی سازماندهی کنید ، یا به راحتی از یک بعدازظهر دلپذیر در باغ خود ، که توسط رایحه های پررنگ گیاهان و گل ها احاطه شده است لذت ببرید.
  • در واقع ، استفاده از سایبان سایبان چتری یک ایده منطقی است ، مخصوصاً در اندازه بزرگ تر برای زمانی که می خواهید یک مهمانی شام در فضای باز داشته باشید.
  • همچنین هنگام بارش باران و برف یا در مواقع تابش سوزان خورشید، اوقات خوشی را بدون هیچ مشکلی در زیر آن سپری می کنند.

در این سقف متحرک از دو دهانه ۵ در ۴ متر استفاده شده است.در هر کدام از این دهانه ها موتور الکتریکی جدا جهت باز و بسته شدن سقف استفاده شده است. سایبان پارکینگ متحرک یکی از انواع سایبان خودرو است که قابل نصب در حیاط شما می باشد . در این نوع سایبان چون از مصالح سبک تری استفاده می شود دارای مقاومت کمتری نسبت به سایبان پارکینگ ثابت دارد . با نصب سایبان پارکینگ متحرک می توانید محیط منزلتان را به محیطی ایمن برای خودرو ، خودر در برابر گرما ی خورشید ، عوامل طبیعی ( برف ، باران های اسیدی ، باد ) ، فضولات پرندگان و …

ویژگی های سایبان متحرک خودرو

گاهی ممکن است مشکل اصلی باز و بسته نشدن سایبان از موتور آن باشد، در این مواقع خیلی راحت با تعویض موتور سایبان تعمیر خواهد شد. نشستن در فضای باز و استفاده از هوای آزاد لذت بخش است اما تا وقتی زیر سایه و دور از هر عامل آزاردهنده ای باشیم. سایبان متحرک به شما کمک می کند در هر زمان از سال بتوانید از سایه آن استفاده کنید.

سایبان متحرک هوشمند

در این زمینه بهتر است با بهترین تولید کننده انواع سایبان برقی ، سایبان متین مشورت کنید تا بهترین راهنمایی را به شما بکنند هرچقدر پارچه درست انتخاب شود سایبان متحرک طول عمر بیشتری خواهد داشت. بسیاری از افراد دوست دارند از فضای گاراژ خود برای ذخیره سازی مواد غذایی و لوازمات یا حتی سالن های ورزشی خانگی استفاده کنند. سایبان متحرک خودرو گزینه بسیار مناسبی برای این افراد است زیرا آن ها میتوانند از فضای پارکینگ هر استفاده ای میخواهند بکنند و در کنار آن از خودروی خود در مقابل باد و تابش مستقیم نور خورشید و هم چنین بارش شدید برف و باران محافظت کنند. سایبان متحرک خودرو با فضای کارآمد ، سازگار با محیط زیست ، مقرون به صرفه ، ایمن و مطمئن ، تعمیر و نگهداری آسان بهترین انتخاب می باشد.

تولید سقف متحرک و سایبان برقی در تهران

پس موتور است که سایبان برقی را باز و بسته کرده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می کند. موتور سایبان متحرک عموما دارای دو نوع هستند که با نام های موتور توبولار و موتور برقی ساید در بازار شناخته می شوند. هر کدام از این موتور ها قابلیت های مختص به خود را دارند که بسته به سلیقه و جایگاه قرار گیری انتخاب و نصب می شوند. ما در ادامه به توضیح ویژگی های آن ها به طور جداگانه پرداخته ایم که با هم می خوانیم. بله دوست عزیز شما برای خرید هر یک از سایبان های متحرک می توانید رنگ و طرح پارچه آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. هزینه سایبان ها از آن جا که به عوامل مختلفی مثل ابعاد و اندازه آن بستگی دارد بهتر است برای استعلام قیمت با شرکت ما تماس بگیرید.

برای هر چه سریعتر نصب شدن سقف جمع شونده، همراه با کمترین آسیب به فضای استخر، تمامی اتصالات بصورت پیچ و مهره ایجاد شده است تا کمترین فعالیت عمرانی در محل انجام گیرد. همه ما سایبان ها را در جاهای مختلف با کاربرد های متنوع دیده ایم و اغلب خودمان از سایه آن ها استفاده کرده ایم. اما در سال های اخیر این محصول تفاوت زیادی با گذشته کرده و ظاهر و کارایی جدیدی پیدا کرده است. امروزه سایبان ها دیگر ثابت نیستند و می توان چادر آنها را با استفاده از تکنولوژی بدون نیاز به اهرم و فقط با یک ریموت از راه دور باز و بسته کرد. شما با استفاده از این وسیله زیبا و مدرن فضایی باز و بلا استفاده در منزل یا محل کار خود را به کاربردی ترین فضا در زمینه های گوناگون تبدیل خواهید کرد. مثلا اگر در جایی از حیاط خانه یا تراس به دنبال ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت و یا محلی برای پذیرایی از مهمان هستید نصب سایبان متحرک بهترین راهکار است.

ریموت را میزنیم و با فشار دادن یک دکمه سقف باز می شود و دید به آسمان را داریم. این امر باعث می شود بازاریابی و فروش بسیار ساده و مثر باشد که به شما کمک می کند تا در مقایسه با تبلیغات از طریق نوشتن پوستر چاپ بنر یا نمایشگاه ، هزینه را کاهش دهید. موارد ترکیدن لاستیک بیشتر در هوای گرم تابستان نسبت به زمستان گزارش می شود.