سایبان متحرک سایبان متحرک دستی سایبان برقی خرید سایبان متحرک قیمت سایبان متحرک

این سایبان های متحرک را به راحتی می توان در مکان مورد نظر نصب کرد. سایبان تاشو دارای کاربردهای زیادی می باشد و در هر محوطه ای چه بزرگ و چه کوچک قابل استفاده می باشد. برای مثال شما حتی می توانید در یک بالکن نیز از سایبان تاشو استفاده کنید. پس نوع درخواست خود را با ما درمیان بگذارید تا موتوری مناسب برای سایبانتان در نظر بگیریم. سایبان متحرک می تواند حس خوبی از اینکه خورشید را تماشا کنیم به ما اهدا می کند درست است که همه خورشید را دوست دارند و میخواهند از گرمای حضور آن لذت ببرند.

  • یکی از فضاهایی که بیشترین استفاده از سایبان متحرک را دارند معمولا رستوران و کافی شاپ های روباز هستند.
  • یکی از مدرن ترین انواع سایبان ها می باشد که افراد علاقه دارند که آن را برای مکان های مختلفی مانند حیاط خانه استفاده کنند.
  • سایه باتیس محصولات سایبان را در طیف گسترده ای از جمله فروش سایبان برقی ، سایبان متحرک ، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ ، سایبان چتر و … دارد و ارائه این محصولات در سراسر ایران انجام می گیرد.
  • اجازه دهید شما را با انواع سایبان متحرک و مزایای آن ها آشنا کنیم.
  • بخاطر داشته باشید که گرمای شدید برای وسیله نقلیه شما خطرناک است زیرا باعث فرسایش و پارگی زیادی می شود و سال ها از عمر ماشین شما می کاهد.
  • سقف متحرک پارچه ای باید از اصول و قاعده ای تبعیت کند مثل شیبدار بودن به سمت جلو جهت تخلیه آب باران و برف، استفاده از ریل و استفاده ازپارچه های ضد آب یا همان پی وی سی PVCجهت جلوگیری از نفوذ آب به فضای زیر سقف می باشد.

سایبان متحرک ها نسخۀ مدرن سایبان های قدیمی هستند که در سردر مغازه‌ها قرار داشتند و با دست جمع می‌شدند. سایبان متحرک ها معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شوند. همچنین این سایبان متحرک ها دارای یک موتور هستند به علاوۀ یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن سایبان متحرک. سایبان متحرک های دارای قسمت جانبی، محافظت در برابر خورشید را برای پنچره‌هایی که در طرف شرق یا غرب قرار دارند بهتر فراهم می‌کنند.

ویژگی های سایبان متحرک برقی

در ضمن با وجود سایبان می توانید در استخر آفتاب بگیرید بدون این که نور خورشید باعث سوختگی پوستتان بشود. شرکت تولیدی پوشش ساز به ارائه انواع نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، بارانگیر، سایبان و… می پردازد که می توانید برای کسب اطلاع بیشتر و خرید انواع نورگیر با مشاوران و کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. اما این تنها دلیل استفاده از سایبان متحرک نیست زیرا این وسیله میتواند از سایر هزینه های شما به میزان زیادی کم کند.

شرکت سایه باتیس مجری انواع سایبان های برقی و سقف متحرک در اصفهان

سایبان های متحرک بسته به کیفیت و نوع اجزای به کار رفته در آن طول عمرهای مختلفی دارند، البته نحوه نگهداری و مراقبت شما از سایبان نیز اهمیت بسیاری دارد. سایبان ها در انواع مختلف معمولا طول عمر بالایی دارند چیزی حدود 5 تا 10 سال و حتی بیشتر برای شما کار می کنند. اما اگر ساییان های متحرک را بیش از حد باز و بسته کنید، به موقع آن را تمیز نکنید و از پارچه آن به خوبی مراقبت نکنید طول عمر آن کاهش می یابد. اگر بعد از مدتی از طرح و رنگ پارچه سایبان خود ناراضی بودید یا پارچه قدیمی و خراب شده بود، می توانید به راحتی آن را عوض کنید. با این کار سایبان خود را نوسازی کرده و می توانید تا سال های سال از آن استفاده کنید. معمولا اگر از پارچه سایبان را به موقع تمیز کنید و در مواقع غیر ضروری آن را بسته نگه دارید، پارچه دیر تر خراب خواهد شد.

سایبان های متحرک خودرو از طیف گسترده ای از رنگ ها، طرح ها و اندازه ها وجود دارد. با توجه به این که متناسب با نیاز خود کدام یک را انتخاب می کنید ، قیمت های متفاوتی وجود دارد. همچنین نگه داشتن کودکان هم در چنین اتومبیل گرم می تواند خطرناک و ناراحت کننده باشد. این ها از جمله دلایلی است که شما برای ایجاد سایبان برای اتومبیل خود نیاز دارید. در ادامه به چند مورد از محافظت سایبان متحرک خودرو در تابستان اشاره کرده ایم.

قیمت سایبان دستی نیز ممکن است متفاوت از قیمت سایبان با موتور باشد. بدین منظور برای اطلاع از قیمت سایبان متحرک دستی و دارای موتور باما در ارتباط باشید. سایبان کشویی به گونه ای طراحی می شود که برای بستن به صورت کشویی به عقب می رود و برای باز کردن آن نیز به جلو کشیده می شود. این باز و بسته شدن می تواند با استفاده از موتور و یا به صورت دستی انجام شود. برای نصب سایبان نیز به دیواره ی سازه و ساختمان متصل می شود و به عنوان سایبان استفاده می شود. استفاده از سایبان های متحرک برای استخرهای موجود در فضای باز گزینه ای بسیار مناسب است.

تبلیغاتی بر برند سازی کسب و کار

به کمک بازسازی سایبان شما با هزینه ای کم تبیدل به یک سایبان جدید خواهد شد، بدون این که دوباره یک سایبان جدید بخرید. در بازسازی سایبان می توانید پوشش سایبان خود را تغییر بدهید، به طور مثال اگر سایبان پارچه ای دارید می توانید پارچه جدید با طرح و رنگی متفاوت سفارش دهید. بازسازی سایبان های متحرک برای افرادی که قصد جابه جایی یا تغییر دکوراسیون رستوران یا کافی شاپ خود را دارند بسیار مفید می باشد، چرا که بدون خرید مجدد سایبان می توانند سایبان های قدیمی خود را با محیط جدید رستوران سازگار کنند.

سایبان‌های متحرک بر اساس شکل ظاهری در انواع چتری، کشویی، تاشو، بازویی و دوطرفه طراحی می‌شوند. سایبان تاشو در فضاهای تراس،‌ روف گاردن، رستوران، پارکینگ، استخر و در مغازه کاربرد دارد. این پروژه یک سقف متحرک استخر در محوطه فضای باز باغ ویلا به متراژ ۴۰ متر مربع می باشد. شاید شما تصمیم به نصب سقف متحرک مغازه گرفته اید ولی سوالاتی درباره لازم داشتن اخذ مجوز از شهرداری در ذهنتان بوجود آمده باشد. خبر خوشحال کننده این است که این سقف ها جز مصالح سبک ساختمانی می باشند و نیازی به اخذ مجوز نمی باشد.