سایبان متحرک سایبان متحرک دستی سایبان برقی خرید سایبان متحرک قیمت سایبان متحرک

این سایبان های متحرک را به راحتی می توان در مکان مورد نظر نصب کرد. سایبان تاشو دارای کاربردهای زیادی می باشد و در هر محوطه ای چه بزرگ و چه کوچک قابل استفاده می باشد. برای مثال شما حتی می توانید در یک بالکن نیز از سایبان تاشو استفاده کنید. پس نوع درخواست خود را با ما درمیان بگذارید تا موتوری مناسب برای سایبانتان در نظر بگیریم. سایبان متحرک می تواند حس خوبی از اینکه خورشید را تماشا کنیم به ما اهدا می کند درست است که همه خورشید را دوست دارند و میخواهند از گرمای حضور آن لذت ببرند.

  • این سایبان مجهز به کنترل ریموت اتوماتیک است و شما به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید.
  • همانطور که گفتیم سایبان های متحرک انواع بسیار زیادی دارند، نمونه های قدیمی تر آن ها به وسیله دست حرکت میکردند و نمونه های جدیدتر برقی شده اند و توسط کنترل باز می شوند.
  • بنابراین ، برای جلوگیری از چنین هزینه هایی، می توانید یک سایبان خوب اتومبیل برای خود تهیه کنید.
  • یا جمع شو به هر دلیلی که خریداری شوند میتوانند به ارزش ملک و مغازه شما اضافه کنند.

به کمک بازسازی سایبان شما با هزینه ای کم تبیدل به یک سایبان جدید خواهد شد، بدون این که دوباره یک سایبان جدید بخرید. در بازسازی سایبان می توانید پوشش سایبان خود را تغییر بدهید، به طور مثال اگر سایبان پارچه ای دارید می توانید پارچه جدید با طرح و رنگی متفاوت سفارش دهید. بازسازی سایبان های متحرک برای افرادی که قصد جابه جایی یا تغییر دکوراسیون رستوران یا کافی شاپ خود را دارند بسیار مفید می باشد، چرا که بدون خرید مجدد سایبان می توانند سایبان های قدیمی خود را با محیط جدید رستوران سازگار کنند.

سایبان‌های متحرک بر اساس شکل ظاهری در انواع چتری، کشویی، تاشو، بازویی و دوطرفه طراحی می‌شوند. سایبان تاشو در فضاهای تراس،‌ روف گاردن، رستوران، پارکینگ، استخر و در مغازه کاربرد دارد. این پروژه یک سقف متحرک استخر در محوطه فضای باز باغ ویلا به متراژ ۴۰ متر مربع می باشد. شاید شما تصمیم به نصب سقف متحرک مغازه گرفته اید ولی سوالاتی درباره لازم داشتن اخذ مجوز از شهرداری در ذهنتان بوجود آمده باشد. خبر خوشحال کننده این است که این سقف ها جز مصالح سبک ساختمانی می باشند و نیازی به اخذ مجوز نمی باشد.

در ضمن با وجود سایبان می توانید در استخر آفتاب بگیرید بدون این که نور خورشید باعث سوختگی پوستتان بشود. شرکت تولیدی پوشش ساز به ارائه انواع نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، بارانگیر، سایبان و… می پردازد که می توانید برای کسب اطلاع بیشتر و خرید انواع نورگیر با مشاوران و کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. اما این تنها دلیل استفاده از سایبان متحرک نیست زیرا این وسیله میتواند از سایر هزینه های شما به میزان زیادی کم کند.

نظر مشتریان سایبان متحرک

این سایبان ها در اندازه های مختلف توسط شرکت ها برای تبلیغات خریداری شده و در فضا بیرونی ساختمان هنگام به فروش رسیدن یا تبلیغات برند ها استفاده می شود. برخی از وسایل نقلیه مانند موتورسیکلت در تمام طول سال مورد استفاده قرار نمی گیرد. آن ها را در فصل غیر مجاز در داخل یک سایبان های خود نگه دارید تا حفظ شوند و ارزش خود را از دست ندهند.

قیمت سایبان متحرک در اصفهان

قیمت سایبان دستی نیز ممکن است متفاوت از قیمت سایبان با موتور باشد. بدین منظور برای اطلاع از قیمت سایبان متحرک دستی و دارای موتور باما در ارتباط باشید. سایبان کشویی به گونه ای طراحی می شود که برای بستن به صورت کشویی به عقب می رود و برای باز کردن آن نیز به جلو کشیده می شود. این باز و بسته شدن می تواند با استفاده از موتور و یا به صورت دستی انجام شود. برای نصب سایبان نیز به دیواره ی سازه و ساختمان متصل می شود و به عنوان سایبان استفاده می شود. استفاده از سایبان های متحرک برای استخرهای موجود در فضای باز گزینه ای بسیار مناسب است.

سایبان متحرک پارچه ای

سایبان متحرک ها نسخۀ مدرن سایبان های قدیمی هستند که در سردر مغازه‌ها قرار داشتند و با دست جمع می‌شدند. سایبان متحرک ها معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شوند. همچنین این سایبان متحرک ها دارای یک موتور هستند به علاوۀ یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن سایبان متحرک. سایبان متحرک های دارای قسمت جانبی، محافظت در برابر خورشید را برای پنچره‌هایی که در طرف شرق یا غرب قرار دارند بهتر فراهم می‌کنند.

سایبان های بادبان به اندازه کافی بزرگ هستند که می توانند سرپناهی برای کل فضای زندگی شما در فضای باز باشند. صرف نظر از اینکه شما می خواهید که استخر شنای خود را بپوشانید یا محیط بازی بچه های خود ، انتخاب بادبان گزینه مناسبی برای تهیه یک پوشش محافظت شده است. سایبان متحرک مختلفی وجود دارد که می توانید بسته به نوع رویداد در فضای باز خریداری کنید. هر نوع سایبان می تواند برای اهداف بی شماری مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان سرپناه و امنیت برای افراد و تجهیزات مهمی که نیاز به محافظت در برابر اشعه های شدید خورشید دارند فراهم می شود. انواع سایبان متحرک بر اساس نوع عملکرد یا قابل حمل بودن تقسیم بندی می شود .

سایبان پارکینگ قابل حمل در اندازه های مختلف ، حتی بعضی از آن ها با کناره ها و پانل ها در دسترس هستند. بخاطر داشته باشید که گرمای شدید برای وسیله نقلیه شما خطرناک است زیرا باعث فرسایش و پارگی زیادی می شود و سال ها از عمر ماشین شما می کاهد. بنابراین ، توصیه می شود با نصب پارکینگ قابل حمل از وسایل نقلیه خود در برابر شرایط متغیر فصلی محافظت کنید.