سایبان متحرک سایبان برقی متین

برخی از انواع این سایبان ها، سایبان متحرک شیشه ای رستوران، تراس، روف گاردن و… می باشد. سایبان متحرک آلومینیومی، قابلیت متفاوتی نسبت به دیگر سایبان ها دارد، آن هم تنظیم ورودی نور خورشید می باشد. سایبان های آلومینیومی می توانند در حالتی نیمه باز قرار بگیرند، که به این حالت سایه روشن گفته می شود. سایبان متحرک حیاط آلومینومی، سایبان متحرک تراس آلومینیومی، سایبان رستوران آلومینیومی و… برخی از انواع آن می باشند.

  • در ساختمان این سقف ها ریل ها و موتورهای الکتریکی تعبیه میشود که دلیل باز و بسته شدن سقف متحرک مغازه و کنترل از راه دور این سقف ها می باشند.
  • بنابراین اگر در خرید مدل سایبان برقی مردد هستید، با مشاورین آلباتروس تماس گرفته تا آن ها با راهنمایی تخصصی شما را راهنمایی نمایند.
  • اگر یک حیاط کوچک داشته که میخواهید برای آن سایبانی قرار دهید و مستاجر هستید و قصد دارید چتر را با اثاثیه خود جا به جا خرید سایبان متحرک چتری انتخاب بسیار جذابی می باشد.
  • زیرا میتوانید آنها را ببندید و در هوای طوفانی این مزیت بزرگی برای شما خواهد بود.

کیفیت بالای قطعات و ساده بودن سیستم باز و بسته کننده موجود در این سایه بان ها رمز موفقیت آنها بوده است. ، هزینه تعمیر و نگه داری هم بابت این نوع سایبان پارکینگ پرداخت خواهید کرد در نتیجه شما با نصب سایبان پارکینگ ثابت دیگرنیازی به پرداخت هزینه های تعمیر و نگهداری ندارید . در ساختمان این سقف ها ریل ها و موتورهای الکتریکی تعبیه میشود که دلیل باز و بسته شدن سقف متحرک مغازه و کنترل از راه دور این سقف ها می باشند. سقف متحرک حیاط را به دو صورت می توان ساخت یکی سقف متحرک حیاط ریلی و دیگری سقف متحرک حیاط موازی. اگر سقف متحرک حیاط به صورت ریلی باشد، می تواند با استفاده از ریل ها به راحتی باز و بسته شود.

انواع پارچه سایه بان متحرک

برای اطمینان از سال ها خدمات پایدار و عملکرد صحیح از سایبان ، توجه به شرایط نگهداری از آن ضروری است . مراقبت از سایبان ها می تواند عمر طولانی به سایبان شما بدهد و در بهبود کارایی آن تاثیر بسزایی دارد. در شرایط محیطی که گرد و خاک در هوا زیاد است نیاز به تعداد دفعات تمیز کردن بیشتری است زیرا وجود طولانی مدت آلودگی و گرد و غبار باعث پارگی و یا پوسیدگی پارچه سایبان می شود. سقف برقی به عنوان یکی از گزینه های موجود برای مکان های سرباز مثل استخر ها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها و حیاط های شخصی می باشد. سقف برقی کنترلی دارای ریموتی برای کنترل از راه دور برای باز و بسته کردن آسان می باشد. با نصب سقف اتوماتیک میتوان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد.

آخرین مطالب سایبان برقی سایه باتیس

شما هزینه های زیادی را صرف وسایل نقلیه خود کرده اید و ارزش آن را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید تا ارزش آنها را حفظ کنید. این سایبان مجهز به کنترل ریموت اتوماتیک است و شما به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید. معروف ترین برند موتور سایبان های برقی موتور بارزانته می باشد که تحت لیسانس ایتالیا است. این موتور ساید در دو نوع ups دار و بدون یو پس اس در حال تولید می باشد. برای اینکه کارایی و طول عمر سایبان متحرک را افزایش دهید باید نحوه ی نگهداری از آن را بلد باشید به عنوان مثال شستشوی سایبان را فراموش نکنید. برای اینکه پارچه ی مناسبی را برای سایبان متحرک انتخاب کنید کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مزایای استفاده از سقف متحرک

ساکنان می توانند بدون نگرانی از بارش باران در حیاط زیبای خانه خود استراحت کنند ، این همه امکانات و آرامش به لطف سقف متحرک حیاط است. به دلیل طراحی تخصصی و عملکرد فراوان این سقف های متحرک ، محفظه جمع شونده به راحتی حرکت می کند تا کل حیاط شما را پوشش دهد. قبل از خرید این دسته از محصولات حتما به مکانی که قرار است از آن ها استفاده کنید، دقت کنید. برخی از سایبان ها مناسب برای استفاده در برابر نور خورشید هستند، با توجه به جنس و نوع متریال به کار رفته در آن ها نوع کاربری سایبان ها نیز تغییر می کند.

همه ما سایبان ها را دیده ایم و اغلب از سایه آنها استفاده کرده ایم. اما در سالهای اخیر این محصول تفاوت زیادی با گذشته کرده و ظاهر و کارایی متفاوتی دارد. امروزه سایبان ها دیگر ثابت نیستند و میتوان چادر آنها را باز و بسته کرد.