سایبان متحرک سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری

در کنار انواع سایبان ها ، سایه باتیس مجموعه ای از محصولات به نام سیستم سقف پارچه ای را نیز ارائه می دهد. ما طیف گسترده ای از این محصولات را با مزایای منحصر به فرد خود را ارائه می دهیم. اما یکی از مزایای مشترک این سیستم ها توانایی پس گرفتن سقف در صورت لزوم ، ایجاد جریان هوای بیشتر و احساس واقعا بی نظیر فضای بیرونی است. هنگامی که سقف به طور کامل یا جزئی گسترش یافته است ، یک روش راحت و آسان برای ایجاد سایه را ممکن می کند.

  • ارتفاع سایبان خودرو بسته به طرح و سازه سایبان خودرو متغیر می باشد.
  • اول اومدید و شرایط رو بررسی کردید دقیق به اندازه همون محوطه ای ای که در نظر گرفته بودم یک سایبان زیبا و شیک برام ساختید و در نهایت هم که متخصصانتون برای نصب اومدن واقعا همگی پرسنل باتجربه و کاربلدی بودند.
  • نکته قابل توجه در سایبان های متحرک پارکینگ این است که هر زمان به سایبان نیازی نداشتید، می توانید با استفاده از ریموت آن را ببنید تا طول عمر سایبان نیز افزایش یابد.
  • سایبان متحرک یا جمع شو به هر دلیلی که خریداری شوند میتوانند به ارزش ملک و مغازه شما اضافه کنند.

هنگامی که درب اتومبیل خود را باز می کنید تا وارد شوید به دلیل هوای گرم خارج شده احساس می کنید که در معرض آفتاب سوزان هستید. این نوع موتور ساید بیشترین زمان گارانتی را دارد و در مدل های یو پی اس دار و بدون آن ساخته می شود. جزو باکیفیت ترین موتورهای سایبان می باشد که مدل 1000 کیلوگرم آن فقط یو پی اس دار تولید می شود. استفاده از سایبان سبب می شود تا بتوانید از پارکینگ، استخر و حیاط به بهترین نحو استفاده کنید. بستگی به نیاز شما داره ، و اینکه هر سایزی بخواین سایبان متحرک را می تونین سفارش بدین.

بارانگیر

تمامی حقوق این سایت بر عهده شرکت تیوان باروس آراد ( سهامی خاص) می باشد. یعنی هم در فصل سرما و هم در فصل گرما میتوان ازین فضا استفاده کرد. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. برای تمام فضاها از تراس و پارکینگ و حیاط گرفته تا رستوران و کافه قابل استفاده است.

انواع سایبان پارکینگ متحرک :

برای این که از تابش خورشید و اشعه های مضری که دارد جلوگیری شود، هم چنین از رطوبت و برف و باران و گرد و خاک نیز در امان باشید می توانید از سقف متحرک استفاده نمایید. سقف متحرک را می توان یک نوع پوشش ثانویه در نظر گرفت، که می توان در قسمت های مختلفی از ساختمان آن را نصب کرد. این پوشش را با توجه به آب و هوایی که هر منطقه دارد و متناسب با آن تولید می کنند. تولید سقف متحرک و سایبان برقی کنوپی در تهران , مجموعه کنوپی با تکیه بر تجربه 5 ساله تولـید و عرضـه سیستم های سقف متحرک پارچه ای ، آلومینیومی و شیشه ای ، سایبان برقی در خدمت شما عزیزان است. سایبان متحرک برقی به مشتریان این امکان را می دهد که در روزهای آفتابی با داشتن سایه ای مطلوب از فضاهای بیرونی استفاده کنند.

فیلم های سایبان برقی باتیس

ما واسه حیاطمون گرفتیم یک سایبان بازویی فول باکس که زیرش ماشین پارک میکنیم. بله سقف و سایبان های تولید شده در شرکت آلباتروس دارای دو گارانتی می باشد. البته اگر مشتری به تنهایی اقدام به جدا کردن سازه ها کند و در این بین پارچه یا موتور سایبان آسیبی ببیند، شامل گارانتی نخواهد شد. طول عمر و ماندگاری یک سایبان متحرک اول از همه به کیفیت اجزای تشکیل دهنده آن بستگی دارد. تمام سایبان های برقی به سه قسمت پارچه یا همان پوشش سایبان، اسکلت و موتور سایبان تقسیم می شوند. مزیت مهم سایبان متحرک برای استخرها جلوگیری از تبخیر بیش از حد آب استخر می باشد.