سایبان متحرک خودرو قدیمی ترین مرکزسایبان سایبان ایرانیان

پس از تشخیص تغییرات محیط توسط سنسور، دستور بسته شدن سایبان به واحد پردازنده فرستاده می شود. برخی از سایبان های متحرک قابل حمل هستند و می توان از آن ها به عنوان سایبان پارکینگ ها نیز استفاده کرد. این دسته از محصولات بسیار سبک هستند و هچنین ظاهری بسیار شیک و ظریف نیز دارند. از برخی از سایبان های قابل حمل می توان برای رویدادهای ورزشی و یا در پیک نیک ها استفاده کرد، با این کار می توان از افراد در برابر تابش اشعه ماورای بنفش محافظت کرد.

  • برای نصب سایبان تاشو می توان آن را در قسمت تراس و بالکن نصبکرد و از سایه ی آن به میزانی که مناسب است استفاده کرد.
  • هم چنین در فصل تابستان که آفتاب سوزانی وجود دارد با استفاده از سقف متحرک استخر می توان با راحتی و آرامش در استخر روباز خود شنا کنید.
  • اندازه قطر سقف متحرک استخر طرح کروی از حداقل 2 متر تا حداکثر 10 متر قابل اجرا می باشد.

پوشش پارچه ای این سایبان ها مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف داشته و در رنگ و طرح های مختلفی قابل اجرا می باشد. سایبان متحرک پارچه ای کافی شاپ و رستوران، سایبان متحرک پارچه ای حیاط، تراس و بالکن برخی از کاربردهای این نوع سایبان می باشد. سایبان متحرک یا جمع شو به هر دلیلی که خریداری شوند میتوانند به ارزش ملک و مغازه شما اضافه کنند. به طور کلی میتواند راحت تر از فضای بیرون و هوای آزاد استفاده کنید و زمان بیشتری را بگذارنید.

اطلاعات تماس

شما بسته به نوع استفاده تان می توانید اقدام به خرید سایبان متحرک در انواع مختلف کنید. کارگاه فنی مهندسی موسوی این دسته از سایبان ها را در اشکال مختلف مسطح، منحنی و قوس دار طراحی می نماید که هر مدل بسته به سلیقه مشتری و مکان کاربری ایجاد می گردد. برای مثال سایبان برروی مبلمان داخل باغ، سقف پارکینگ برای محافظت از خودرو انواع متفاوتی از سایبان هستند.

سایبان متحرک استخر | دماوند

سایبان متحرک حیاط در واقع نوعی از نورگیر سقفی می باشد که در موارد متفاوتی مثل حیات خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان برای باز و بسته کردن آن به صورت دستی و یا موتوری اقدام کرد. ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد. ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. یکی از کاربردهای اصلی سایبان های متحرک، استفاده جهت پارکینگ ماشین است. سایبان متحرک خودرو می تواند به ما در حفظ و نگهداری هر چه بهتر وسایل نقلیه کمک کند.

در خواست کنندگان انواع سایبان پارکینگ ، قبل از سفارش محصول خود باید از ویژگی ها و مزایا و معایب آن محصول آگاهی کامل داشته باشند و با اطلاعات کامل سایبان پارکینگ متحرک خود را سفارش دهند . برای این که قیمت مناسب آن را بدانید باید از فروشگاه های معتبر جویا شوید، کارشناسان سایه باتیس انواع سایبان ها از جمله سایبان برقی را با قیمت مناسب تولید می کنند. سقف های متحرکی که ما ارائه می دهیم به دلیل قابلیت اطمینان بسیار شناخته شده اند. سیستم سقف های ما با پیشرفته ترین متد و بهترین متریال تحت نظر متخصصین تولید شده است و در ساختمان های تجاری ، رستوران ها ، کافه ها ، سالن های ورزشی ، ساختمانهای مسکونی و .. مشتریانی که به دنبال سقف های متحرک هستند معمولاً یک پروژه را تجسم کرده و آن را به ما سفارش می دهند ما با راهنمایی کردن آن ها بهترین و مناسب ترین گزینه را برای آنها تولید میکنیم. شرکت سایبان متحرک سامان با استفاده از تکنولوژی روز و بر اساس طراحی مدرن سایبان و سقف متحرک، یکپارچه ای را تولید کرده است که می تواند در ابعاد مختلف جوابگوی نیاز شما عزیز باشد.