سایبان متحرک حیاط پارکینگ خودرو برقی- قیمت سایبان

پس از تشخیص تغییرات محیط توسط سنسور، دستور بسته شدن سایبان به واحد پردازنده فرستاده می شود. برخی از سایبان های متحرک قابل حمل هستند و می توان از آن ها به عنوان سایبان پارکینگ ها نیز استفاده کرد. این دسته از محصولات بسیار سبک هستند و هچنین ظاهری بسیار شیک و ظریف نیز دارند. از برخی از سایبان های قابل حمل می توان برای رویدادهای ورزشی و یا در پیک نیک ها استفاده کرد، با این کار می توان از افراد در برابر تابش اشعه ماورای بنفش محافظت کرد.

شما می توانید برای کنار استخر سایبان های متحرک چتری، بازویی و… نصب کنید تا افراد در کنار استخر بتوانند زیر سایه استراحت کنند. اما نوع دیگری از سایبان های استخر پوشش هایی هستند که کل استخر را در بر میگیرند. این سایبان ها باعث می شوند استخر روباز نه تنها برای تابستان ها بلکه در تمام فصول قابل استفاده باشد. با نصب سایبان برقی بالای استخر، هر زمان که به هوای آزاد نیاز داشتید می توانید سایبان را ببنید و در هر زمان که لازم بود پوششی بالای استخر ایجاد کنید تا از بارندگی، ورود هوای سرد یا تابش نور خورشید جلوگیری کند، کافیست سایبان را باز کنید. نداشتن پارکینگ سرپوشیده برای افرادی که ماشین دارند یکی از مشکلات و معضلات بزرگ است، که با استفاده از سایبان متحرک این مشکل به راحتی حل خواهد شد.

در مقایسه با سایبان های ثابت، سایبان متحرک در زمان وزش بادهای شدید آسیب نمیبیند. زیرا میتوانید آنها را ببندید و در هوای طوفانی این مزیت بزرگی برای شما خواهد بود. سلام؛‌ سایبان‌های متحرک برزنتی بهترین مدل برای طراحی پارکینگ می‌باشند. سایبان‌های تاشو از نظر شکل باز شدن به دو دسته‌ی سایبان‌های برقی و سایبان‌های دستی تقسیم می‌شوند.

سایبان متحرک حیاط در واقع نوعی از نورگیر سقفی می باشد که در موارد متفاوتی مثل حیات خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان برای باز و بسته کردن آن به صورت دستی و یا موتوری اقدام کرد. ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد. ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. یکی از کاربردهای اصلی سایبان های متحرک، استفاده جهت پارکینگ ماشین است. سایبان متحرک خودرو می تواند به ما در حفظ و نگهداری هر چه بهتر وسایل نقلیه کمک کند.

مجهز بودن سایبان های متحرک به موتور از دیگر عواملی است که می تواند منجر به افزایش قیمت این سایبان ها شود. البته با توجه به مزیت هایی که این سایبان ها دارند، قیمت آنها نیز معقولانه می باشد. یا در مناطقی که به شدت در معرض آفتاب و درجه حرارت بالا قرار دارند استفاده از سقف متحرک می تواند سایه مورد نیاز را در روزهای گرم فراهم کند. در آب و هوای سردتر، هنگام باز کردن سقف در روزهای آفتابی و گرم ، اثر مشابهی وجود دارد . فناوری سقف جمع شونده می تواند آسایش و رفاه عمومی را در هر مکان ، مستقل از آب و هوای محلی تضمین کند.

  • سقف متحرک پارکینگ از پرکاربردترین سقف های متحرک است که برای مواقعی که پارکینگ کم است و یا امکان استفاده از پارکینگ در مکان هایی مانند مجتمع های تجاری و اداره ها و مناطق شلوغ نیست از این سقف ها استفاده می شود، این سقف ها قابلیت جمع شدن دارند.
  • این باز و بسته شدن می تواند با استفاده از موتور و یا به صورت دستی انجام شود.
  • این امر باعث می شود بازاریابی و فروش بسیار ساده و مثر باشد که به شما کمک می کند تا در مقایسه با تبلیغات از طریق نوشتن پوستر چاپ بنر یا نمایشگاه ، هزینه را کاهش دهید.
  • شما هزینه های زیادی را صرف وسایل نقلیه خود کرده اید و ارزش آن را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید تا ارزش آنها را حفظ کنید.
  • برای این که از تابش خورشید و اشعه های مضری که دارد جلوگیری شود، هم چنین از رطوبت و برف و باران و گرد و خاک نیز در امان باشید می توانید از سقف متحرک استفاده نمایید.

پوشش پارچه ای این سایبان ها مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف داشته و در رنگ و طرح های مختلفی قابل اجرا می باشد. سایبان متحرک پارچه ای کافی شاپ و رستوران، سایبان متحرک پارچه ای حیاط، تراس و بالکن برخی از کاربردهای این نوع سایبان می باشد. سایبان متحرک یا جمع شو به هر دلیلی که خریداری شوند میتوانند به ارزش ملک و مغازه شما اضافه کنند. به طور کلی میتواند راحت تر از فضای بیرون و هوای آزاد استفاده کنید و زمان بیشتری را بگذارنید.

سقف متحرک در مکان های عمومی

سایبان متحرک خودرو می تواند با محافظت بهینه از اتومبیل ها و وسایل نقلیه در برابر اشعه ماورابنفشUV ، باران ، خاک و گرد و غبار ، اطمینان حاصل کند که اتومبیل را در برابر هر نوع خرابی حفظ می کند. نکته دیگر محصولات موسوی هوشمند بودن آنهاست بدین معنا که درصورت وزش باد با سرعت بیش از حد تعیین شده و یا بارش نزولات جوی، سایبان اتوماتیک بسته می شود. پارچه سایبان متحرک در طرح و رنگ های بسیار متنوعی موجود است که می توانید از بین آن ها طرح و رنگ مورد علاقه خود را برای سایبانتان انتخاب کنید. اما اگر می خواهید طرح، لوگو یا تصویر خاصی را روی پارچه سایبان بزنید، این کار نیز قابل انجام می شود.

تبلیغاتی بر برند سازی کسب و کار

حتما برایتان پیش آمده زمانی که قصد داشتید سوار ماشین خود بشوید اما به محض نشستن روی صندلی احساس می کردید در قعر جهنم حضور دارید! سایبان ها و پارکینگ های متحرک یک گزینه ایده آل برای مصون نگهداشتن خودردوی شما از گزند آفتاب مضر تابستان خواهد بود. البته در فصل زمستان نیز این پارکینگ ها به سالم ماندن بدنه و شاسی ماشین نیز کمک می کنند و از آن در برابر یخزدگی مراقبت می کنند. مدل های منحصر بفردی که در این مطلب خواهید دید، شاید بهترین نمونه طراحی شده در زمینه گاراژهای متحرک باشند.

در خواست کنندگان انواع سایبان پارکینگ ، قبل از سفارش محصول خود باید از ویژگی ها و مزایا و معایب آن محصول آگاهی کامل داشته باشند و با اطلاعات کامل سایبان پارکینگ متحرک خود را سفارش دهند . برای این که قیمت مناسب آن را بدانید باید از فروشگاه های معتبر جویا شوید، کارشناسان سایه باتیس انواع سایبان ها از جمله سایبان برقی را با قیمت مناسب تولید می کنند. سقف های متحرکی که ما ارائه می دهیم به دلیل قابلیت اطمینان بسیار شناخته شده اند. سیستم سقف های ما با پیشرفته ترین متد و بهترین متریال تحت نظر متخصصین تولید شده است و در ساختمان های تجاری ، رستوران ها ، کافه ها ، سالن های ورزشی ، ساختمانهای مسکونی و .. مشتریانی که به دنبال سقف های متحرک هستند معمولاً یک پروژه را تجسم کرده و آن را به ما سفارش می دهند ما با راهنمایی کردن آن ها بهترین و مناسب ترین گزینه را برای آنها تولید میکنیم. شرکت سایبان متحرک سامان با استفاده از تکنولوژی روز و بر اساس طراحی مدرن سایبان و سقف متحرک، یکپارچه ای را تولید کرده است که می تواند در ابعاد مختلف جوابگوی نیاز شما عزیز باشد.

شما بسته به نوع استفاده تان می توانید اقدام به خرید سایبان متحرک در انواع مختلف کنید. کارگاه فنی مهندسی موسوی این دسته از سایبان ها را در اشکال مختلف مسطح، منحنی و قوس دار طراحی می نماید که هر مدل بسته به سلیقه مشتری و مکان کاربری ایجاد می گردد. برای مثال سایبان برروی مبلمان داخل باغ، سقف پارکینگ برای محافظت از خودرو انواع متفاوتی از سایبان هستند.