سایبان متحرک انواع سایه بان متحرک چادر متحرک برقی و دستی

پس از بررسی محیط استخر طراحی سقف متحرک به شکلی انجام شد که از ستون استفاده نشود. در این پروژه در شهر دماوند تهران جهت نصب فقط از دیوار کناری استفاده شده و برای ایجاد تعادل در سازه انتهای تیر آزاد توسط کابل به دیوار کناری متصل شده است. با این روش هزینه ی ساخت و متریال مورد استفاده جهت نصب سقف متحرک را کاهش دادیم. سایبان اتوماتیک در پارکینگ های روباز، جهت جلوگیری از تابش نور خورشید به صورت مستقیم و از بین رفتن رنگ ماشین به مرور زمان، سایبان اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

  • برای اطمینان از سال ها خدمات پایدار و عملکرد صحیح از سایبان ، توجه به شرایط نگهداری از آن ضروری است .
  • سایز و ابعاد سایبان و میزان فضایی که آن ها اشغال می کنند، باعث تغییر قیمت سایبان های متحرک می شود.
  • سایبان علاوه بر این که میزان سایه دلخواه شما در فصل گرمای تابستان برای شما ایجاد می کند، جلوه زیبایی نیز به فضای دکوراسیون منزلتان خواهد بخشید.

سقف متحرک پارچه ای باید از اصول و قاعده ای تبعیت کند مثل شیبدار بودن به سمت جلو جهت تخلیه آب باران و برف، استفاده از ریل و استفاده ازپارچه های ضد آب یا همان پی وی سی PVCجهت جلوگیری از نفوذ آب به فضای زیر سقف می باشد. در صورت عدم بررسی لاستیک ها ، منجر به تورم لاستیک یا ترکیدن آن می شود. با داشتن یک سایبان متحرک خودرو می توانید در هر مکانی که هستید برای وسیله نقلیه خود سایه ایجاد کنید. نصب سایبان خودرو همچنین می تواند از اتومبیل در برابر فضولات پرندگان و حشرات محافظت کند. فضولاتی که توسط پرندگان ایجاد می شود، مواد شیمیایی بی شماری دارد که می تواند رنگ اتومبیل شما را خراب کند. همین نکته را می توان در مورد حشرات گفت که می توانند به طور فعال به سطح خارجی اتومبیل آسیب برسانند.

گرما می تواند باعث کثیف به نظر رسیدن وسیله نقلیه شما شود و رنگ آمیزی مجدد آن می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. این سایبان های خودرو دارای طراحی های بی­نظیر و بی شماری هستند که می تواند نیازهای خاص مشتریان را برآورده سازد. انواع عمده سایبان های متحرک خودرو که این روزها در بازار پیدا خواهید کرد شامل سایبان هایی می شوند که قابل حمل هستند یا می توان به صورت دستی یا خودکار آن را باز و بسته کرد. سلام، لطفا از طریق شماره تماس ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید، با توجه به سایبان متحرک که در نظر دارید زمان تولید و نصب آن به شما گفته خواهد شد. هزینه هم با توجه به نوع سایبانی که درنظر دارید متفاوت هست و به عوامل مختلفی مثل ابعاد سایبان، جنس پوشش و… بستگی دارد.

طراحی، ساخت و اجرای سایبان متحرک پارچه ای

سایبان های متحرک خودرو از طیف گسترده ای از رنگ ها، طرح ها و اندازه ها وجود دارد. با توجه به این که متناسب با نیاز خود کدام یک را انتخاب می کنید ، قیمت های متفاوتی وجود دارد. همچنین نگه داشتن کودکان هم در چنین اتومبیل گرم می تواند خطرناک و ناراحت کننده باشد. این ها از جمله دلایلی است که شما برای ایجاد سایبان برای اتومبیل خود نیاز دارید. در ادامه به چند مورد از محافظت سایبان متحرک خودرو در تابستان اشاره کرده ایم.

انواع سایبان متحرک از لحاظ جنس پوشش

سقف متحرک انواع مختلفی دارد که هرکدام برای محیط مناسب خود کاربرد دارد. با توجه به اتوماتیک بودن آن و استفاده از ریموت ، به راحتی بسته و باز میشود. سایبان متحرک پارچه ای با توجه به سهولت نصب ،طول عمر بالای سایبان متحرک، سبکی سازه و ریموتی بودن سایبان متحرک بسیار مناسب برای فضاهای گوناگون می باشد.

سایبان های متحرک بسته به کیفیت و نوع اجزای به کار رفته در آن طول عمرهای مختلفی دارند، البته نحوه نگهداری و مراقبت شما از سایبان نیز اهمیت بسیاری دارد. سایبان ها در انواع مختلف معمولا طول عمر بالایی دارند چیزی حدود 5 تا 10 سال و حتی بیشتر برای شما کار می کنند. اما اگر ساییان های متحرک را بیش از حد باز و بسته کنید، به موقع آن را تمیز نکنید و از پارچه آن به خوبی مراقبت نکنید طول عمر آن کاهش می یابد. اگر بعد از مدتی از طرح و رنگ پارچه سایبان خود ناراضی بودید یا پارچه قدیمی و خراب شده بود، می توانید به راحتی آن را عوض کنید. با این کار سایبان خود را نوسازی کرده و می توانید تا سال های سال از آن استفاده کنید. معمولا اگر از پارچه سایبان را به موقع تمیز کنید و در مواقع غیر ضروری آن را بسته نگه دارید، پارچه دیر تر خراب خواهد شد.

سقف های متحرک تراس یک پوشش تراس چند منظوره است که از یک چهارچوب شیک و مینیمالیستی تشکیل شده است که در پنج رنگ و سقف پارچه ای pvc موجود است. چارچوب باریک متاسفانه جایی برای سیستم های ناودان یکپارچه فراهم نمی کند، اما به دلیل پارچه ضدآب مسئله ای وجود ندارد ، زیرا طراحی پارچه باعث می شود آب از کناره ها خارج شود. نمونه ای از بهترین نمونه های سایبان برقی اجرا شده توسط سایبان برقی سایه باتیس به همراه مراحل آماده سازی و نصب سایبان برقی در ادامه قابل مشاهده است. بادبان ها محافظت نهایی در برابر اشعه ماورا بنفش مضر و سوزان را ایجاد می کند و در هر محیط بیرونی یک منطقه سایه دار آرام ایجاد می کند. چه بخواهید یک روز را در ساحل سپری کنید، چه یک پیک نیک پاسیو یا یک برنامه ورزشی را در حیاط خانه خود ترتیب دهید، نصب سایبان بادبان گزینه ای مناسب برای راحتی و آرامش کامل در هر محیط بیرونی خواهد بود. سایبان های بازویی از دو بازو مفصلی و فنر ها برای باز و بسته شدن سایبان ساخته شده اند.

زاویه سایبان های متحرک را می توانید با توجه به نیاز خود تغییر دهید. لازم است بدانید میخواهید چه اندازه ایی داشته باشد و از چه جنس پارچه ای استفاده شود. هر انتخاب در این زمینه مقداری از هزینه ای که باید بپردازید را مشخص میکند.