سایبان متحرک انواع سایبان متحرک کاربرد سایبان متحرک قیمت سایبان متحرک

همچنین این سایه بان کمک می کند تا آب استخر برای مدت زمان بیشتری تمیز بماند. راحت بودن باز و بسته شدن سایبان ها باعث شده تا بتوان در طول روز چندین بار آنها را باز و بسته کرد. باز و بسته شدن هیچ گونه آسیبی به اجزای مختلف سایه بان ها وارد نمی کند.

امروزه میادین ، استادیوم ها و سایر مکان های دارای سقف می توانند به سرعت و به راحتی به فضاهای بزرگ و باز تبدیل شوند. ایجاد بهترین تجربه ممکن برای تماشاگران ، مهمانا و ورزشکاران سقف های متحرک است که در تنوع بالایی وجود دارند. فضاهای باز که در معرض هوا هستند تاثیر مستقیمی در میزان لذت و راحتی افراد دارد .

  • با وجود پوشش خوب سایبان میتوانید خنکی بیشتری را تجربه کنید و دما تا میزان 20 درجه سانتیگراد زیر سایبان خنک تر خواهد بود.
  • در این مقاله می خواهم در مورد خرید سایبان متحرک و انواع آن مطالبی را با شما دوستان عزیز به اشتراک بگذارم.
  • صد در صد، سایبان های آلباتروس با متریال های درجه یک ساخته شده طوری که در تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و هم در برابر آفتاب محافظت کافی را دارند هم در برابر هوای سرد و بارندگی.

با چاپ طرح مورد علاقه روی پارچه سایبان یک سایبان متحرک منحصر به فرد خواهید داشت. انواع دیگر سایبان ها نیز وجود دارد که که به حالت سایبان چتری و یا سایبان پارچه ای می باشند. اما از این نوع سایبان ها نمی توان برای سایبان سازه و ساختمان استفاده کرد.

سایبان متحرک(تاشو) موسوی

یکی از کاربردهای گسترده از سایبان های متحرک، بهره گیری از آنها برای پوشش حیاط می باشند که مخصوصاَ در کشور ما که در اکثر مناطق آفتابی می‌باشد و در فصل تابستان استفاده از فضای ایوان و حیاط را می نماید. بیشتر این سیستم‌ها ضدآب هستند و در مقابل سایه‌بان‌های مقاوم در برابر آب (سایه‌بان‌های دارای بازوهای افقی) قرار دارند و در نتیجه، آب به قسمت «بام» این سایبان‌ها به هیچ وجه نفوذ نمی‌کند. سایبان های متحرک که امروزه محبوبیت زیادی نزد مردم یافته است، سایبان هایی انعطاف پذیر هستند که دارای موتور الکتریکی بوده و با فشردن دکمه ریموت کنترل از راه دور بصورت اتوماتیک از کنار یا لبه ها باز و بسته می شوند. با داشتن سایبان موسوی در منزل و باغ خود می توانید از فضای بیرون حتی در طول ساعات گرم و طاقت فرسای تابستان لذت ببرید. در کشور ما جهت برقراری این آسایش، سهم قابل توجهی از انرژی صرف سرمایش و یا گرمایش ساختمان ها می‌شود.

انواع سایبان

این موضوع به خاطر کیفیت بالای قطعاتی است که در ساخت این محصولات به کار رفته است. کیفیت بالای تجهیزات و متعلقات این سایبان ها باعث شده مصرف کنندگان رضایت بسیار بالایی از این محصول داشته باشند. متحرک بودن این سایبان ها می تواند در مدرن و به روز بودن این سایه بان ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. اگر شما هم به دنبال یک سایه بان باکیفیت و استاندارد هستید، پیشنهاد ما به شما سایبان متحرک ایران سایبان است.

انواع سایبان تاشو از نظر کارکرد

هر چه مغازه شما شیک تر به نظر برسد مشتری بیشتر جذب می شود تا برای خرید به داخل بیاید. اما به غیر از این موضوع نصب سایبان مکانی امن و سایه را جلوی مغازه شما ایجاد می کند. به همین دلیل افراد زیادی از کنار مغازه شما عبور خواهند کرد و ممکن است در روزهای آفتابی یا بارانی زیر سایه سایبان شما بایستند، در این صورت حتما چشمشمان به محصولات داخل ویترین خواهد خورد. اگر بالکن منزل شما سایه نیست و نمی توانید لوازم مختلفی را در بالکن قرار داده یا خودتان برای استراحت در آنجا بنشینید، سایبان متحرک بالکن مناسب ترین انتخاب می باشد.

و از شما و خانواده شما در برابر اشعه ماورابنفش مضر خورشید تا %98 حافظت می کند. سایبان برقی دو طرفه دارای سازه پوششی بسیار شیک و حرفه ای می باشد این نوع سایبان به دلیل استفاده کاربردی از سیستم قرینه و دو طرفه بالاترین میزان بازشو به طرفین را دارا می باشد. که در عین حال زیبایی دو چندان و خاصی به سایبان برقی دو طرفه می دهد.

پس از مدت زمان مورد یاز در طول روز، می توان آن را به راحتی جمع کرد به همین دلیل گاه ممکن است از عنوان سایبان متحرک دستی نیز برای آن استفاده شود. عموما موتور سایبان متحرک دو نوع است موتور توبولار ، موتور برقی ساید هر کدام از این موتورها توضیحات و ویژگی های مختص به خود را دارند. یا جمع شو به هر دلیلی که خریداری شوند میتوانند به ارزش ملک و مغازه شما اضافه کنند. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. سایبان مغازه اگر از نوع متحرک انتخاب شود، دیگر نیازی نیست همیشه سایبان باز باشد.