سایبان متحرک انواع سایبان متحرک و برقی گروه فنی و مهندسی آرادیس

سایبان‌های دستی از طریق اهرمی فلزی باز و بسته می‌شوند اما سایبان‌های برقی اجزای تشکیل دهنده‌ی متفاوتی دارند. معمولا یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده جهت حیاط، سایبان های متحرک هستند. این سایبان ها کمک می کنند تا بتوان در مواقع ضروری سایبان را باز و دوباره آن را بست. بدین ترتیب معمولا افرادی که از سایه بان متحرک استفاده می کنند، هیچ گونه نارضایتی از این محصول ندارند. کاهش نور مستقیم خورشید با سایبان می تواند درجه حرارت عرشه یا پاسیوی شما را تا 20 درجه فارنهایت کاهش دهد در نتیجه از سلامتی خانواده شما محافظت می کند و لذت شما از فضای باز را افزایش می دهد.

  • این پوشش را با توجه به آب و هوایی که هر منطقه دارد و متناسب با آن تولید می کنند.
  • از این رو می توانید به سادگی با نصب سایبان برای ماشین خود از آن محافظت کنید.
  • سایبان های متحرکی که در بازار وجود دارند به دو دسته دستی و برقی تقسیم می شوند.
  • امروزه سایبان ها دیگر ثابت نیستند و میتوان چادر آنها را باز و بسته کرد.
  • بام تک در سـال 2010 فعـالیت خود را با واردات و مـونتاژ سقف جمع شونده و شیشه گیوتینی آغاز نمود.

معمولا با بکارگیری نورپردازی با لامپ های LED می توان فضای داخلی این سازه ها را زیباتر و جذاب تر کرد. افرادی که از فضای زیر سقف پارچه ای متحرک استفاده می کنند می توانند ارتباط نزدیکی با فضای خارج از آن برقرار کنند. همچنین هنگام بارش باران و برف یا در مواقع تابش سوزان خورشید، اوقات خوشی را بدون هیچ مشکلی در زیر آن سپری می کنند.

نصب و اجرا انواع سایبان متحرک

سقف های متحرک برای افزایش جریان هوا و خنک تر نگه داشتن فضای داخلی در تابستان طراحی شده اند. فاصله ی این سقف ها تا زمین زیاد است بنابراین نه تنها مشکلی برای نصب لامپ ها و چراغ پیش نمی آید بلکه استفاده از این لامپ ها (LED,…) به زیبایی این سقف ها می افزاید. نکته قابل توجه برای جلوگیری از اتفاق افتادن هرگونه حادثه ای هنگام سیم کشی این است که به هیچ وجه نباید نسبت به نکات ایمنی بی توجه بود. همچنین شما میتوانید پرده ها ، پنجره ها یا درهای کشویی را نصب کنید. از دیگر ویژگی های این نوع سایبان می توان زیبا شدن هرچه بیشتر فضای خارجی به کمک پارچه هایی از جنس PVC و سازه های آلومینیومی را نام برد.

سایبان پاسیو 2

سایبان متحرک یک گزینه ایده آل برای مصون نگهداشتن خودردوی شما از گزند آفتاب مضر تابستان خواهد بود. مدل های منحصر بفردی که در این مطلب خواهید دید، شاید بهترین نمونه طراحی شده در زمینه گاراژهای متحرک باشند پس تا پایان این مطلب با سایه سازان توانا همراه باشید. از آن جا که تنوع سایبان ها بسیار زیاد است، برخی از مشتریان نمی دانند که برای محلی که نیاز به سایبان دارند، کدام نوع مدل سایبان مناسب است. بخشی از پاسخ این سوال به سلیقه شما بستگی دارد و بخشی دیگر به کاربرد سایبان و نیاز شما.

موتور برقی ساید در سایه بان متحرک

برای ساخت سقف های متحرک باید موارد زیادی را در نظر گرفت، از جمله این موارد محیطی است که در آن قرار است سقف متحرک ساخته شود، مورد دیگر سلیقه افراد است. هم چنین نوع اسکلتی که استفاده می شود تا مقاومت بالایی داشته باشد. این سقف ها را همانطور که بالاتر گفته شد، می توان به دو صورت ساخت یکی به صورت ریلی و دیگری به صورت موازی. این سقف ها در برابر صدا عایق هستند و فضای دلنشین و آرامی را برای افراد ایجاد می کنند.