سایبان ماشین خانگی, سایبان خودرو خانگی, سایبان پارکینگ خانگی

نصب یک سایبان بر روی تراس که از سطح زمین ارتفاع دارد محدوده دید جذابی را برای کسانی که در زیر سایبان تراس مینشینند فراهم می آورد. پس از نصب سایبان تراس میتوان سایبان را از قسمت زیرین نور پردازی کرد، این نور پردازی باعث شده نمای سایبان تراس بسیار زیبا تر شده و نور کافی نیز برای حاضرین فراهم آید. سایبان‌هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می‌روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان‌های پارچه‌ای می‌توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند. این مدل‌ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و نصب آسان‌تری دارند. در هرکجا که از آن‌ها استفاده نمایید فضای صمیمی و دوستانه‌ای خلق می‌کنند. مدل آلاچیق‌هایی که با پارچه پوشیده می‌شوند نمونه‌هایی لوکس‌تر نسبت به سایرین خواهند بود.

  • شرکت سايه سازان کوروش اجرا کننده سازه های سبک با پوشش پلی یوپان یو پی وی سی ( U.PVC ) مي باشد .
  • سرویس دهی در کلیه مناطق مشهد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما از…
  • سایبان های بازویی خانگی در جلوی سر درب پنجره های کوچک در جلوی بهار خواب و خوش نشین های خانگی اغلب کاربرد زیادی داشته و محیط با نشاطی را بوجود می آورد.

وجود پرده‌ها این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی نور تابیده شده را کنترل نمایید. این مدل‌ها بیش‌تر برای حیاط‌های بزرگ و محوطه ویلاها به کار می‌روند و ممکن است از لحاظ هزینه گران تمام شوند. اما به راحتی می‌توانید مبلمان مورد نظر خود را با توجه به ابعاد آن بچینید. سایه بان های چادری نمونه دیگری از سایه بان های مناسب برای بالکن و حیاط های کوچک هستند. مدلی مانند تصویر بالا که مدل بادبانی نیز نامیده می شود، به دلیل قابلیت نصب آسانی که دارد به راحتی می تواند با فضای شما انطباق پیدا نماید. ممکن است تصور کنید که این مدل سایه اندازی کافی ندارد اما اگر در ارتفاع مناسب نصب شود کاملا ایده آل خواهد بود.

سایبان پارکینگ ماشین ، طراحی وساخت

اما خبر خوش این است که دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشید. سایبان های پارکینگ خانگی از خودرو در برابر تابش مستقیم نور خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف محافظت می کنند. سایبان های پارکینگ خانگی در انواع مختلف ثابت و متحرک وجود داشته که برای پوشش فضای باز در ساختمان ها، ادارات، حیاط و … کاربرد دارند. سایبان های متحرک این قابلیت را داشته که در صورت عدم نیاز آن ها را جمع کنید. در واقع این سایه بان ها به راحتی قابل جابه جایی و باز و بسته شدن هستند. معمولا این سایبان ها را از PVC یا پلی کربنات تولید می کنند که استحکام و مقاومت کافی را در برابر نور خورشید داشته باشد.

اطلاعات تماس

شرکت ما در سراسر شهر های ایران نمایندگی دارد و تمام نمایندگان ما فعال هستند می توانید هر مدل سایه بان که خواستید سفارش دهید. امکان تولید انواع سایبان در سایزها و جنس پارچه های متفاوت وجود دارد و همچنین امکان چاپ هر نوع طرح و تبلیغ در قسمت رو و زیر سایبان امکان پذیر میباشد. • با توجه به فضای موجود، می بایست سایبانی را انتخاب کرد که مناسب متراژ حیاط منزل باشد. همانطور که اشاره شد استفاده از سایبان ها با حداقل ستون یا سایبان های بدون پایه برای متراژ های محدود مناسب می باشد. پرگولاها و سایبان های چوبی ایده های زیبا وکم هزینه تری نسبت به سایر موارد هستند.

با اجرا و نصب سایبان های پارکینگی مدرن می توان فضای مناسبی جهت پارک خودروها ایجاد کرد. بنابراین سعی کنید در خرید سایبان از هر نوعی و به هر دلیلی به فروشگاه‌های و برندهای معتبر سر بزنید. اجرای سقف شیبدار و انواع سایبان با بهترین کیفیت خدمات اجرای کلیه سقف های شیبدار و تیرچه و آکاسیف با کادری مجرب انجام… سایبان پارکینگ اداری و خانگی با طراحی جدید و مدرن اجرای سایبان کولر آبی و گازی بعلت گرمایش هوا و صرفه جویی در مصرف آب بهترین خدمات اجرای انواع سایبان را از ما بخواهید.