سایبان ماشین خانگی, سایبان خودرو خانگی, سایبان پارکینگ خانگی

در این حالت به راحتی در کنار دیوار قرار گرفته و با چیدن یک میز و صندلی محوطه کوچک شما تکمیل می ‌گردد. این طرح جمع و جور نیز اگر در ارتفاع مناسب تنظیم شود سایه‌اندازی خوبی برایتان بوجود می آورد. لذت این دورهمی در فضای باز بسیار بیشتر و دلچسب تر خواهد شد ولیکن در این حیث گرمای زیاد و نور مستقیم خورشید ممکن است موجب برگزار نشدن مهمونی در فضای باز شود و فقط مجبور هستیم شب‌ها از فضای بیرون استفاده نماییم. استفاده از سایبان خانگی یکی از راه‌های رهایی از گرمای خورشید در فصل تابستان، استفاده از سایبان برای بالکن، حیاط و یا فضایی در کنار استخر می باشد. نکات مهمی را برای سفارش و نصب سایبان تراس بایستی در نظر داشت. \موارد کاربرد سایبان های پارکینگ خانگی بسیار گسترده است که مزایای زیادی نیز دارند.

  • یکی از پوشش‌های مورد استفاده در سایبان تراس، صفحاتی از جنس پلی‌کربنات می‌باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
  • کاربری سایبان حیاط و سایبان تراس همانند آلاچیق است با این تفاوت که سایبان خیلی ساده تر و مقرون به صرفه تر از آلاچیق می باشد.
  • خانگی در تمامی فصول و یا دریا ، آب های آرام و استخر های مختلف سر باز برای فصول گرم سال…
  • سایبان حیاط میتواند با کاربری های مختلف و برای اهداف مختلف استفاده می شود، روی تراس و بهار خواب نیز امکان نصب سایبان وجود دارد.

تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد. به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید. تراس به جایی گفته می شود که می توان در فصل هایی مانند بهار در آن به استراحت پرداخته و از هوای آزاد و طبیعی بهره مند شد.

نصاب ساندویچ پانل شرکت ماموت | قیمت نصب پانل

این مدل ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و نصب آسان تری دارند. در هرکجا که از آن ها استفاده نمایید فضای صمیمی و دوستانه ای را خلق می کنند. نمونه بالا یکی دیگر از راه حل ها برای بالکن ها و تراس های کوچک است.

خریدار پارکت دست دوم (لمینیت یا چوبی)

شاید مدل چتری برای سایبان‌ها را قبلا در کنار سواحل و استخرها دیده باشید، خوبی این سایبان خانگی این است که شما محدودیتی برای استفاده از آن ندارید. مسلما هر چقدر که چتر بزرگ‌تر باشد سایه‌اندازی بیش‌تری نیز خواهد داشت. انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کند.

عکس اجراشده سایبان پیش ساخته با اسکلت پروفیل و پوشش سبک

انتخاب رنگ این سایبان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کن و زیبایی بیشتری به محیط شما می بخشد. سایبان های بادبانی از دیگر مورد سایبان خانگی محسوب می شوند که به طور معمول در مکان هایی از جمله پارکینگ حیاط بدون سقف،هر گوشه از حیاط خانه،ایوان،حیاط خلوت بسیار پر کاربرد تر می باشند. ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. سایبان تراس را می توان یکی از سایبان های بسیار شیک و کاربردی دانست. که افراد زیادی امروزه آن را پسندیده و در ساختمان های مسکونی از آن استفاده می کنند. معرفی نمایندگی Elero elero یکی از بزرگترین تولید کنندگان درایوهای الکتریکی و واحدهای…