سایبان تولید انواع سایبان برقی ، سایبان برقی ، سایبان پارکینگ ، سایبان چتری

تنوع و گوناگونی آب و هوای ایران سبب می‌شود که افراد برای گذراندن ساعات استراحت و تفریح در حیاط منزل خود به فکر ساخت سایبان حیاط باشند. با استفاده از سازه‌ای همچون سایبان حیاط، می‌توان به سرعت یک فضای سرپوشیده و متفاوت در محیط منازل مسکونی ایجاد نمود و حیاط خانه را به فضایی دوست داشتنی تبدیل کرد. یکی از انواع سایبان مناسب برای بالکن و حیاط‌های کوچک، سایبان‌های پارچه‌ای هستند. به دلیل قابلیت نصب آسانی که دارد به راحتی می‌تواند با فضای شما انطباق پیدا نماید. ممکن است تصور کنید که این مدل، سایه‌اندازی کافی ندارد اما اگر در ارتفاع مناسب نصب شود کاملا ایده آل خواهد بود.

  • خانگی – صنعتی – خودروبر کابینت – کمد دیواری – درب چوبی لابی و اتاق به سفارش و دلخواه مشتری…
  • اما همان داربست های قدیمی را می توان به صورت مدرن و امروزی تر طراحی نمود به طوری که به یک فضای جدید در محوطه بیرونی خانه و همچنین به عنوان یک سایبان خانگی تبدیل شوند.
  • در ادامه چند ایده برای انواع سایبان را اننخاب کردم که شما می توانید بر اساس نیازتان آن ها را سفارش داده و تهیه نمایید.

در فضاهای گلکاری شده و دارای درختان سبز سایبان پارکینگ اتومبیل منازل با متریال مناسب طراحی می شود تا موجب آسیب به چشم انداز محوطه نشود. طراحی اشکال هندسی برای ساخت سایبان پارکینگ خودرو ایده خوبی برای این سازه است. طرح های منحنی و چهارگوش و یا فانتزی مناسب سایبان خانگی هستند.

دسته‌ای از سایه‌بان‌ها هستند که نمای اشرافی و زیبا به فضا می‌بخشند شاید در فیلم‌های قدیمی و درباری دیده باشید که برای برپا کردن دورهمی و مهمانی در باغ از این سبک سایه‌بان خانگی استفاده می‌کردند. جنس آن‌ها پارچه‌ای و مناسب روزهای گرم و البته خنک سال است. برای نصب آن‌ها به چند پایه فلزی یا چوبی و پارچه‌های ساده و زیبا احتیاج است. ممکن است خودتان نیز بتوانید با کمی خلاقیت از این سایه‌بان‌ها درست کنید. قیمت سایبان بازویی دستی هم بر اساس عرض و طول بازوهای سایبان و باتوجه به نوه هندل‌ دتس آن نیز متفاوت می باشد که برای اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید و به طور کامل راهنمایی شوید.

فروش سایبان مغازه ، نصب چتر و سایبان

پلی‌کربنات‌ها پلاستیک‌های مقاوم و شفافی هستند که تبادل حرارتی پایینی دارند و مانع از گرم شدن بیش از حد فضای زیر پوشش خود می‌شود. از طرفی پلی‌کربنات‌ها به دلیل شفافیتی که دارند به خوبی نور را از خود عبور داده و سایبان با پوشش پلی کربنات فضا را تاریک و دلگیر نمی‌کنند. حیاط خانه ویلایی، حیاط مجتمع, حیاط مشترک، حیاط باغ ویلا هر کدام سایبان مطابق با خود را نیاز دارد. به عنوان مثال برای حیاط یک خانه ویلایی سایبان با ارتفاع مناسب لازم است و بهتر است اطراف سایبان با المان های زیبا طراحی گردد تا دید به داخل سایبان کمتر بوده و ساکنین آرامش بیشتری داشته باشند.

5- چاپ لوگو یا طرحی طبق نظر مشتری روی پارچه چاپ می شود البته چاپ لوگو یا تبلیغات بیشتر برای مغازه ها کاربرد دارد. بله امکان نصب المان ها و پوشش های مختلفی برای کاهش دید داخل سایبان وجود دارد. مجله دلتا یک مجله سبک زندگی می باشد و روزانه مطالب جدیدی در موضوعات سلامتی، آشپزی، دکوراسیون، گردشگری، مد و زیبایی، نکات حقوقی و دانستنی ها در آن منتشر می‌گردد. همچنین در بخش ویدیو سعی کرده ایم تا با انتخاب ویدیوهای جذاب اوقات مفرحی را برای مخاطبان فراهم آوریم.

سایبان چتری بزرگ برای محوطه

داربست چوبی به همراه پوششی از گیاه و یا مشابه نمونه موجود در تصویر بالا یک فضای ساحلی و شاعرانه را به وجود می آورد. سایه روشنی که توسط این پوشش ایجاد می شود می تواند فضا را برای شما لذت بخش تر نماید. مدل های x شکل و یا ضربدری بخش زیادی از تراس های بزرگ و یا حیاط را پوشش می دهند.

سایبان، انواع آلاچیق های ویلایی و خانگی ، دکوراسیون منزل در اجرای آبنماهای زیبا و جذاب می باشد. با توجه به کاربری و محل میبایست مدل سایبان حیاط را مشخص کرد اما به طور معمول سایبان حیاط با پوشش یو پی وی سی جزو بهترین سایبان های مناسب برای حیاط است. تراس از جمله فضاهای غیر مسقف می‌باشد که به دلیل نداشتن سقف در آن محدودیت هایی وجود دارد. از جمله محدودیت‌های آن می‌توان به تابش افتاب در طی روز و یا بارش باران و برف در مواردی که ساکنان از فضای تراس و حیاط بخواهند به منظور استراحتگاه استفاده نمایند وجود دارد. سایبان تراس این امکان را فراهم می‌ آورد تا در هر گونه شرایط آب و هوایی بتوان از فضای بهار خواب (تراس) استفاده نمود. تراس و یا بخشی از حیاط ساختمان شما اگر مسقف باشد می‌توانید با وسایل و امکاناتی از جمله مبلمان و میز فضای دلنشین برای جمع‌های خانوادگی فراهم کرد.