سایبان تولید انواع سایبان برقی ، سایبان برقی ، سایبان پارکینگ ، سایبان چتری

سایبان کالسکه ای ، آفتابگیر پنجره و همچنین آفتابگیر اتاق این نمونه از سایبان ها بر روی پنجره ها نصب می شوند و دارای انواع بسیار زیادی می باشند. در این نوع از آفتابگیرها از ورود نور به درون پنجره ها جلوگیری خواهد شد. سایبان چتری این نمونه از سایبان ها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشند. سایبان های پارکینگی مدرن محصولات جدید و منحصر به فرد می باشند . این سایبان ها زیر نظر افراد متخصص و با دانش فنی بالا طراحی و ساخته شده است.از ویژگی های سایبان مدرن پارکینگ می توان به سایه اندازی مناسب در تمام ساعت های آفتابی اشاره کرد. از سایبان های پارکینگی مدرن می توان به تعداد زیاد در کنار هم نصب کرد تا علاوه بر زیبایی ،پوشش مناسبی برای محافظت و مراقبت خودروهای پارک شده داشته باشد.

  • کاربرد سایبان پارکینگی خانگی برای محافظت و مراقبت از خودروهای پارک شده در فضای باز ساختمان های مسکونی و خانه های بزرگ ویلایی است که دارای حیاط و فضای باز هستند.
  • مدلی مانند تصویر بالا که مدل بادبانی نیز نامیده می شود، به دلیل قابلیت نصب آسانی که دارد به راحتی می تواند با فضای شما انطباق پیدا نماید.
  • وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .
  • قرار دارد، بنابراین توصیه می شود پیش از خرید سایبان خودرو به جنس و مقاومت متریال های ساخته شده توجه کنید.
  • سایبان تراس در حال جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال مینماید.

بسته به فضای موجود در حیاط و یا پشت بام و یا تراس سایبان متناسب با آن باید سفارش داد. تعداد افراد استفاده کننده و جمعیت ساکنین در ابعاد سایبان تاثیر مستقیم دارد. یک سایبان حیاط با ابعاد 3 متر در 3 متر برای نشیمن همزمان 8 نفر کافیست. ارتفاع زیاد سایبان حیاط باعث میگردد سایه کمتری به صورت مداوم زیر سایبان باشد.

پارکینگ خانگی

با توجه به سایز دستگاه و سیستم فرمان که کلیدی باشد یا سوئیچی با احتساب هزینه‌های جنبی نصب و حمل از 3 میلیون تومان تا نزدیک به 5 میلیون تومان تولرانس دارد. قیمت سایبان بازویی دستی هم بر اساس عرض و طول بازوهای سایبان و باتوجه به نوه هندل‌دتس آن می‌تواند از 2 میلیون و 500هزار تومان برای سایزهای کوچک و متوسط شروع شود و تا 4 میلیون و 200هزار تومان برای بزرگترین سایزها هم بالا برود. با توجه به ازدحام جمعیت در شهر ها معمولا فضای در دسترس برای استفاده از هوای آزاد بسیار کمتر شده است و برای رسیدن به چنین فضایی می بایست مسافت های طولانی را طی کرد. اگر برای حیاط یا پشت بام و یا تراس خانه فضایی را محیا کنیم برای استراحت در فضای آزاد، این موضوع کمک زیادی برای ایجاد آرامش میکند. نصب سایبان حیاط و یا سایبان تراس و حتی سایبان پشت بام به این موضوع کمک میکند.

نکات مهم در انتخاب سایبان تراس

سایبان های پارکینگی به صورت ثابت و سایبان اتوماتیک طراحی و تولید می شوند .سایبان های برقی امروزه طرفداران بیشتری به دلیل راحتی و عدم استفاده از نیروی انسانی دارد. بسیاری از افراد به خاطر راحتی کار از سایبان برقی استفاده می کنند. سایبان متحرک پارکینگی به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن قابلیت جا به جایی و تغییر موقعیت و شیب در هر لحظه دارد و می تواند خودرو پارک شده را در برابر زاویه تابش خورشید محافظت نماید.. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. ایران سایه بان پر سابقه ترین تولید کننده انواع سایبان مغازه در ایران میباشد.

این مدل سایبان از انواع بازویی گرفته تا کالسکه ای با سیستم ساده دستی بسیار برای منازل مناسب است. سایبان کالسکه ای کوچک برای مناطق باران خیز و یا آفتابگیر کشور بسیار کاربردی میباشد. نکته ی دیگری که برای خرید سایه بان باید به آن توجه کنید اندازه گیری سایبان است. در زمان اندازه گیری باید به میزان بازشو و عرض سایه بان دقت کنید زیرا سایه بان ساخته شده براساس ابعاد و اندازه ی شما انجام می شود. عرض سایه بان معادل اندازه ی عرض مکان مورد نصب در نظر گرفته می شود و استاندارد میزان بازشو حداکثر تا 5 متر می باشد.

نهایتا قیمت سایبان پنجره برای هر متر مربع محاسبه می‌شود و مساحت پنجره شما تاثر جدی روی مبلغ نهایی فاکتور کار دارد. طراحی معماری اجرا از صفر تا صد کارهای معماری و ساختمانی خود را به ما بسپارید تهیه… سایبان دستی – سایبان برقی پرده زبرا با کنترل – هوشمند سازی منزل و محل کار بالابر هیدرولیکی – جک هیدرولیکی… خانگی – صنعتی – خودروبر کابینت – کمد دیواری – درب چوبی لابی و اتاق به سفارش و دلخواه مشتری… سایبان هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان های پارچه های می توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند.

حال که با مزایای سایبان پارکینگ خانگی آشنا شده اید، حتما نیاز آن را در پارکینگ خانه خود احساس خواهید کرد. اگر در زمینه خرید سایبان های پارکینگ خانگی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید با مجموعه سایه سازان توانا تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری فرمایید. طراحی و ساخت انواع سایبان خانگی پارکینگ ماشین های سبک و سنگین سایبان ادارات گاراژها بازارچه ها و غیره انواع ورق های رنگی گالوانیزه پلی کربنات انجام می شود . قیمت سقف متر مربع حساب میشود پایه یا ستون در صورت لزوم جداگانه حساب میشود.

قیمت سایبان برقی حیاط و قیمت سایبان تاشو خودرو هم مطابق با همین استانداردها تعیین و اعلام می‌شود و جنس پارچه و مکانیک و موتور به‌کار رفته برای باز و بسته کردن آن یا دائمی بودنش در تعرفه‌گذاری قیمت‌ها نقش دارند. جالب است که بدانید می‌توانید سایبان بازویی خود را مجهز به موتور برقی بکنید و البته برای مدل‌های غیر برقی آن‌ها هزینه اضافی بابت گیربکس، میله‌گرداننده و… محاسبه نمی‌شود. طراحی و اجرای انواع پارکینگ های زیبا، جدید و مدرن خانگی و اداری سایبان کامیون و خودروهای سنگین و سایبان خودرو برای مجتمع مسکونی و تجاری در شیراز با استفاده از ورقهای فلزی، پلی کربنات دو… سایبان، سایه روشن و پارکینگ با ورقهای گالوانیزه رنگی، صاف و کرکره برای کسب اطلاعات بیشتر… به طور معمول تولید سایبان خانگی نمونه های بسیار زیادی را در بر می گیرد.

چیدانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شرکت های معرفی شده ندارد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به …