سایبان تراس سایبان بالکن سایه بان پاسیو سایبان روف گاردن سایبان پشت بام

این مدل سایبان از انواع بازویی گرفته تا کالسکه ای با سیستم ساده دستی بسیار برای منازل مناسب است. سایبان کالسکه ای کوچک برای مناطق باران خیز و یا آفتابگیر کشور بسیار کاربردی میباشد. نکته ی دیگری که برای خرید سایه بان باید به آن توجه کنید اندازه گیری سایبان است. در زمان اندازه گیری باید به میزان بازشو و عرض سایه بان دقت کنید زیرا سایه بان ساخته شده براساس ابعاد و اندازه ی شما انجام می شود. عرض سایه بان معادل اندازه ی عرض مکان مورد نصب در نظر گرفته می شود و استاندارد میزان بازشو حداکثر تا 5 متر می باشد.

  • با توجه به کاربری و محل میبایست مدل سایبان حیاط را مشخص کرد اما به طور معمول سایبان حیاط با پوشش یو پی وی سی جزو بهترین سایبان های مناسب برای حیاط است.
  • سایبان برقی ⭐ درب اتوماتیک شیشه ای ، گرد ، نیم گرد ، تخت و تلسکوپی برای باز شوی بیش از 2…
  • به دلیل قیمت مناسب و به صرفه مورد استقبال مردم قرار گرفته اند.
  • سایبان‌هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می‌روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان‌های پارچه‌ای می‌توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند.
  • نکته ی دیگری که برای خرید سایه بان باید به آن توجه کنید اندازه گیری سایبان است.

چیدانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شرکت های معرفی شده ندارد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. فعالیت در فضای باز از نظر جسمی و روحی انتخاب بهتری نسبت به …

قیمت سایبان برقی حیاط و قیمت سایبان تاشو خودرو هم مطابق با همین استانداردها تعیین و اعلام می‌شود و جنس پارچه و مکانیک و موتور به‌کار رفته برای باز و بسته کردن آن یا دائمی بودنش در تعرفه‌گذاری قیمت‌ها نقش دارند. جالب است که بدانید می‌توانید سایبان بازویی خود را مجهز به موتور برقی بکنید و البته برای مدل‌های غیر برقی آن‌ها هزینه اضافی بابت گیربکس، میله‌گرداننده و… محاسبه نمی‌شود. طراحی و اجرای انواع پارکینگ های زیبا، جدید و مدرن خانگی و اداری سایبان کامیون و خودروهای سنگین و سایبان خودرو برای مجتمع مسکونی و تجاری در شیراز با استفاده از ورقهای فلزی، پلی کربنات دو… سایبان، سایه روشن و پارکینگ با ورقهای گالوانیزه رنگی، صاف و کرکره برای کسب اطلاعات بیشتر… به طور معمول تولید سایبان خانگی نمونه های بسیار زیادی را در بر می گیرد.

راههای تماس با ایران سایبان

بسته به فضای موجود در حیاط و یا پشت بام و یا تراس سایبان متناسب با آن باید سفارش داد. تعداد افراد استفاده کننده و جمعیت ساکنین در ابعاد سایبان تاثیر مستقیم دارد. یک سایبان حیاط با ابعاد 3 متر در 3 متر برای نشیمن همزمان 8 نفر کافیست. ارتفاع زیاد سایبان حیاط باعث میگردد سایه کمتری به صورت مداوم زیر سایبان باشد.

استفاده از سایبان خانگی

می باشد که بهره گیری از به روز ترین فناوری دنیا و هم چنین علوم و فنون مهندسی ، توانسته است سازه هایی با کیفیت را برای کارفرمایان طراحی و تولید کند. قیمت چتر سایبان آلاچیق هم بسته به محل استقرار آن و نوع پوشش پارچه‌ای سایبان یعنی پارچه برزنتی، پارچه فلکسی و پارچه ترانزیتی باشد بالا و پایین می‌شود. در تعرفه‌های قیمت سایبان چتری مکانیزم حرکتی به‌کاررفته که معمولا به دو صورت لغزنده و یا رفت و برگشتی در سایبان تعبیه شده نیز می‌تواند هزینه نصب سایبان را بالا یا پایین ببرد. به‌طور کلی میانگین قیمت سایبان چتری حیاط از 2 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان متغیر است ولی سایبان چتری با قیمت پایین‌تر و مثلا یک میلیون تومانی هم در بازار موجود است. قاعدتا قیمت سایبان چتری ماشین با توجه به حجم مورد نیاز بیشتر از یک مثلا سایبان چتری کوچک دونفره خواهد بود ولی رنج قیمت سایبان پارکینگ خودرو اگر چتری باشد هم چیزی بین 4 تا 7 میلیون و 500هزار تومان خواهد بود. تقریبا اکثر خانه ها برای استراحت در فضای آزاد حیاط نیاز به یک سایبان حیاط دارند.

نهایتا قیمت سایبان پنجره برای هر متر مربع محاسبه می‌شود و مساحت پنجره شما تاثر جدی روی مبلغ نهایی فاکتور کار دارد. طراحی معماری اجرا از صفر تا صد کارهای معماری و ساختمانی خود را به ما بسپارید تهیه… سایبان دستی – سایبان برقی پرده زبرا با کنترل – هوشمند سازی منزل و محل کار بالابر هیدرولیکی – جک هیدرولیکی… خانگی – صنعتی – خودروبر کابینت – کمد دیواری – درب چوبی لابی و اتاق به سفارش و دلخواه مشتری… سایبان هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان های پارچه های می توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند.

در واقع تغییرات اعمال شده، کاربرد آلاچیق را بیشتر از سایه‌بان بودن پیش برده است. به طوری که در فصل سرما می‌توان با روشن کردن آتش و البته بستن در آن فضای گرم و دوستانه‌ای نیز ایجاد کرد. برای نمونه در خصوص قیمت سایبان برقی به بدین صورت است که براساس متراژ درخواستی مشتری، نوع اسکلت سایبان ، و نوع پارچه درخواستی سایبان متفاوت خواهد بود.

حال که با مزایای سایبان پارکینگ خانگی آشنا شده اید، حتما نیاز آن را در پارکینگ خانه خود احساس خواهید کرد. اگر در زمینه خرید سایبان های پارکینگ خانگی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید با مجموعه سایه سازان توانا تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری فرمایید. طراحی و ساخت انواع سایبان خانگی پارکینگ ماشین های سبک و سنگین سایبان ادارات گاراژها بازارچه ها و غیره انواع ورق های رنگی گالوانیزه پلی کربنات انجام می شود . قیمت سقف متر مربع حساب میشود پایه یا ستون در صورت لزوم جداگانه حساب میشود.