سایبان برقی چیست ؟ سایبان برقی

از جنس پلی استر و PVC و برزنت با قابلیت تنظیم شیب ودارای موتور توبلار که در هنگام بسته شدن کامل هیچ گونه فضای اضافه ای را اشغال نخواهد نمود. این نوع سایبان حتماً برای شما آشنا است برای مثال در خانه‌های قدیمی و ویلایی از این نوع سایبان بسیار زیاد مشاهده شده است. معمولاً پایه‌ها و قاب‌های این مدل سایبان، فلزی با چوبی هست.

  • همانطور که میدانید سایبان ها در ایام قدیم با استفاده از یک میله ای باز و بسته میشد.
  • برخی از سایبان ها مجهز به دوپایه یا پایه های نگهدارنده قائم هستند.
  • در واقع اگر نیاز دارید که سایه زیاد ایجاد شود، می توانید این سبک را انتخاب کنید.
  • باید به یاد داشته باشید که این جنس، در برابر تابش اشعه‌ی فرا‌بنفش آسیب‌پذیر بوده و دچار رنگ‌پریدگی می‌گردند.

همچنین طول بازشوندگی سایبان برقی تا حداکثر سه متر قابل تغییر است. به این ترتیب شما می توانید منطقه زیادی را تحت پوشش سایبان خود قرار دهید. سایبان را به طور کلی می توان یک روکش ثانویه به حساب آورد که در قسمت بیرونی مغازه ها و روی بالکن ها و تراس ها و … نصب می شود. سایبان برقی نوعی از سایبان است که به طور کاملا الکترونیکی کار می کند و علاوه بر داشتن امکانات سایبان، زیبایی و راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان می آورد.

اکثر سایه‌بان‌های پارچه‌ای از پلی استر تشکیل شده‌اند؛ که یک پارچه مصنوعی و ساخته شده با نخ های پلی استر است. سایه­بان­های پلی استر قوی و مقاوم در برابر کپک هستند و از آن جا که جنس آن‌ها سبک و انعطاف نصبشان را آسان می‌کند. سایه‌بان‌های درب معمولا جمع شونده و یا ثابت هستند و در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها، مواد و اشکال موجودند تا زیبایی ساده و ظاهری شیک ارائه دهند. از دیگر مزیت های این نوع سایبان این است که چند سایبان را می توان با استفاده از یک ریموت کنترل، کنترل کرد و شیب و طول بازشوندگی آن ها را به سادگی تغییر داد. شوینده های ملایمی مانند مایع لباسشویی برای شستن پارچه سایبان بسیار مناسب است.

چرا ایران سایبان؟

بدین ترتیب سقف متحرک برقی می تواند محصولی بسیار کاربردی و مفید برای انواع فروشگاه ها، مغازه ها، هایپرمارکت ها و سایر مراکز تجاری باشد. در ابتدا مقاله با انواع سایبان‌ها اشنا شدید، سایبان پارکینگ هم از نوع ثابت و هم تمام اتوماتیک طراحی و تولید می‌شوند. قیمت سایبان برقی و اتوماتیک بسیار بیشتر از سایبان ثابت است اما خب کارایی بیشتری نیز دارد. تمام مراحل ساخت و ساز سایبان در کارگاه انجام شده و فقط شما باید با متخصصین درباره نصب و راه اندازی آن مشورت کنید تا بتوانید آن را در بهترین جا نصب کنید.

گاهی اوقات نیز به هنگام بارش‌های سنگین باران یا برف متوجه می‌شوید که مقداری آب باران یا برف از طریق پنجره به محیط منزل شما نفوذ کرده است. خرید این نوع سایه‌بان از یکمرکز خرید سایه‌بانبا قیمت مناسب، می‌تواند تا حد زیادی مشکل شما را برطرف کند. سایبان برقی نیازی به محل اضافی در زمان بسته شدن ندارد و فضایی را اشغال نمی کند. این محصول نسبت به سایبان های دستی قدیمی مزیت های بی شماری دارد.

سقف برقی چیست؟

انتخاب جنس و کالیته سایبان برقی متحرک و همچنین سیستم اتوماتیک سایبان برقی مغازه دو فاکتور مهم در تعیین قیمت سایبان برقی مغازه می باشد. و در هر مورد سایبان برقی متین مشاوره و خدمات گسترده ای را با مشتریان عزیز ارائه می دهد. سایبان پارکینگ یک کالا ویژه و امروزی است تا بتوانید در فضای باز یک سقف زیبا برای پارک ماشین داشته باشید . این محصول فوق العاده یک روکش تاشو است که نصب آن بسیار راحت می‌باشد .

پارچه های کرباسی ساده روی پایه های چوبی کشیده میشد و سایه ایجاد میکرد تا میوه ها، خوراکی ها و سایر وسیله های فروشنده در امان باشند. اما به مرور همانطور که ظاهر مغازه ها تغییر کرد و بسته بندی اجناس به روز شد لازم بود تا سایبان هم تغییر کند. برای تبلیغات مغازه ی خود دیگر نیاز به پرداخت عوارض شهرداری ندارید با نصبسایبان مغازهکار را آسان کنید هر تبلیغی را به چاپ برسانید. در شرکت ما به کمک مواد اولیه با کیفیت ساخته می شود و در برابر عوامل طبیعی مانند نور آفتاب، بارش باران، وزش بادهای شدید، بارش تگرگ و… از شما به راحتی محافظت می کند.

قطعات استفاده شده در سازه سایبان برقی

به خاطر افزایش میزان مصرف، به صورت سفارشی نیز تهیه و تpxلید می کنند. سفارشی بودن سایبان ها باعث می شود تا رضایت مصرف کننده از این محصول بسیار بیشتر شود. سلام دوست عزیز بله ما سایبان با طرح دلخواه شما هم تولید می کنیم. جایگزین مناسب برای پرده های دستی که در ساعاتی از روز باعث از بین رفتن دید داخل میگردد. در زیر سایبان به سادگی می توان از سیستم های گرمایشی و سرمایشی استفاده کرد. در این محصول از موتورهای خارجی و به خصوص موتورهای اروپایی با کیفیت و توان و قدرت بالا استفاده شده است.

سایبان ها با توجه به انواع گوناگون انها درمکان هایی مانند منزل، مغازه، محل پارک خودرو، رستوران ها، کافی شاپ ها واستخر ها مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های قدیمی دارای سیستم دستی بودند و برای باز و بسته نمودن سایبان از هندل یا یک اهرم استفاده می‌شد. یکی از ویژگی‌هایی که برای خریداران سایبان برقی مهم است بالا بودن طول عمر، با دوامی و تغییر نکردن رنگ پارچه سایبان های برقیست است.

سلام دوست عزیز؛ سایبان‌های بازویی به دلیل ویژگی‌هایی که دارند، پرفروش‌ترین سایبان‌های برقی هستند. اما در ابتدا برای انتخاب سایبان بازویی یا سایبان چتری، باید فضای موجود برای نصب سایبان را درنظر بگیرید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای دریافت مشاوره، با متخصصین متین هوشمند تماس حاصل فرمایید. اگر بخواهیم نحوه کار سایبان برقی تبریز را توضیح دهیم، اینگونه است که هر سایبان از یک سازه و پارچه ساخته شده که توسط سایر قطعات و اتصالات موجود در آن به کمک لولا ها و جک ها به یکدیگر مرتبط می شوند.