سایبان برقی چیست ؟ سایبان برقی

موادی که در ساخت آن استفاده می شوند در برابر گرما و سرما و باران و برف مقاوم هستند. از این رو سایبان برقی در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی مقاوم است. پس نیازی نیست نگران زنگ زدگی یا زنگ خوردگی سایبان خود باشید.

  • گفتیم که سایبان را می‌توان بر اساس نوع کاربرد نیز دسته‌بندی کرد.
  • مکانیزم محرک سایبان های چتری به دو شکل لغزنده و رفت و برگشتی است.
  • به بیان ساده تر این نوع از سایه بان در صورت قطعی برق از خلاص کن دستی برای کنترل استفاده می کند.
  • وضعیت آب و هوایی بسیار مهم است و باید بتوانید موقعیت آب و هوایی را پیش از خرید بسنجید.
  • شما می توانید با نصب سایبان های برقی علاوه بر افزایش زیبایی محیط از سیستم های سرمایشی، گرمایشی، نورپردازی، صوتی و تصویری استفاده کنید.

سایبان های برقی چتری به طور کلی در کنار دریاها و ویلاها و استخرها و همینطور پاسیو ها استفاده می شود. این سایبان ها برای محیط های تجاری و کافی شاپ ها نیز مناسب است. محیط های تفریحی و هتل ها گزینه مناسبی برای سایبان های چتری هستند. جدیدترین مدل هایسایبان متحرک استخر در اصفهان را می توانید از ابتکار تهیه فرمایید. سایبان چتری استخر به شما این امکان را میدهد در طول روز در کنار استخر به استراحت بپردازین. علاوه بر موارد اشاره شده سایبان چتری پایه بغل در روف گاردن، باغ، ویلا، کافی شاپ و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد.

سایبان حصیری

برای مثال زیبایی منحصر به فرد آلومینیوم نسبت به پروفیل های فولادی را می توان مثال زد. با توجه به کیفیت بالای آلومینیوم و ظاهر زیبا، رنگ کاری پروفیل ها نیز حذف می شود. این موضوع باعث می شود تا بتوان در زمان ساخت سقف برقی صرفه جویی کرد. با توجه به اهمیت بسیار زیادی که زمان برای شرکت های سازنده سقف متحرک دارد، استفاده از پروفیل های آلومینیوم با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است. نوع برقی سایبان بازویی ایران سایبان از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر نسبت به سایبان دستی دارد.سایبان بازویی(سایبان برقی) از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است.

لینک های کاربردی

برای طراحی سایبان برقی چتری می بایست در ابتدا میزان وزش باد در منطقه را ارزیابی کرد. به طور کلی از سایبان چتری برای حفاظت در برابر باران و برف و همینطور نور خورشید استفاده می شود. مثلاً اگر قرار باشد که محوطه بزرگی توسط سایبان چتری پوشش داده شود باید از چند عدد استفاده شود.

اگر به مغازه های سطح شهر یک نگاهی بیندازید همچنان سایه بان های زنجیری را بر روی بسیاری از آن ها خواهید دید. حتماً بعد از چند وقت پارچه‌ی سایبان را بشویید یا لکه های ایجاد شده روی سایبان برقی را به سرعت پاک کنید زیرا امکان دارد تابش نور خورشید به پارچه سایبان برقی آسیب وارد کند. طرح پارچه و پوشش سایبان چتری در دو نوع هشت ضلعی و یا چهار ضلعی یا مربع تولید میشود که بسته به نوع محل مورد استفاده میتواند تغییر کند.