سایبان برقی متین

اگر یک سقف برقی بر روی درب این اماکن قرار گیرد، میزان گرد و خاک ورودی به شدت کاهش می یابد. سقف متحرک از نشست گرد و خاک بر روی خودرو نیز جلوگیری می کند. بدین ترتیب زمانی که از سقف متحرک برای پارکینگ استفاده می شود، کمک می کند تا خودرو تمیز باقی بماند. این کاهش هزینه در طولانی مدت می تواند از نظر اقتصادی برای مصرف کننده مقرون به صرفه باشد. نوع شیشه ای که برای سقف برقی مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه دو جداره است.شیشه های دو جداره می توانند به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری نمایند.

  • همچنین می توانید قیمت تقریبی سایبان مد نظر خود را آنلاین محاسبه کنید.
  • اما اگر می‌خواهید فریم سایبان شما بسیار مستحکم باشد باید از فولاد گالوانیزه استفاده کنید.
  • از ساخت این نوع از سایه بان های برقی از یک کاور یا اصطلاحا پوشش آلومینیمی نیز استفاده شده است.
  • گیاهان رونده با برگ‌های خود، بخش‌های خالی قاب را با زیبایی خود می‌پوشانند.
  • برای خرید سایبان های برقی باید چندین نکته مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک سایبان با کیفیت تهیه کنید.
  • سایبان کلاسیک را میتوان برای مغازه، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، باغ و ویلا و استخر استفاده نمود.

نمونه ای از بهترین نمونه های سایبان برقی اجرا شده توسط سایبان برقی متین به همراه مراحل آماده سازی و نصب سایبان برقی در ادامه قابل مشاهده است. به نام مهندس مردی بوده و این موضوع باعث شده تا محصولات ایران سایه بان اعتبار بیشتری نسبت به محصولات مشابه داشته باشند. کیفیت بالای محصولات شرکت ایرا سایبان باعث شده تا امکان عرضه این محصولات در کشورهای خارجی نیز وجود داشته باشد. عنوان اختراع ثبت شده نیز دنده برقی ویژه سایبان با استفاده از موتور حلزونی است. مدل دیگری از این نوع سایبان ها محسوب می شود که توانسته مشکل نوع اول را به خوبی پوشش دهد.

سایبان متحرک

برای مثال زیبایی منحصر به فرد آلومینیوم نسبت به پروفیل های فولادی را می توان مثال زد. با توجه به کیفیت بالای آلومینیوم و ظاهر زیبا، رنگ کاری پروفیل ها نیز حذف می شود. این موضوع باعث می شود تا بتوان در زمان ساخت سقف برقی صرفه جویی کرد. با توجه به اهمیت بسیار زیادی که زمان برای شرکت های سازنده سقف متحرک دارد، استفاده از پروفیل های آلومینیوم با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است. نوع برقی سایبان بازویی ایران سایبان از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر نسبت به سایبان دستی دارد.سایبان بازویی(سایبان برقی) از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است.

برای طراحی سایبان برقی چتری می بایست در ابتدا میزان وزش باد در منطقه را ارزیابی کرد. به طور کلی از سایبان چتری برای حفاظت در برابر باران و برف و همینطور نور خورشید استفاده می شود. مثلاً اگر قرار باشد که محوطه بزرگی توسط سایبان چتری پوشش داده شود باید از چند عدد استفاده شود.

کاربرد های سایه بان برقی

اگر به مغازه های سطح شهر یک نگاهی بیندازید همچنان سایه بان های زنجیری را بر روی بسیاری از آن ها خواهید دید. حتماً بعد از چند وقت پارچه‌ی سایبان را بشویید یا لکه های ایجاد شده روی سایبان برقی را به سرعت پاک کنید زیرا امکان دارد تابش نور خورشید به پارچه سایبان برقی آسیب وارد کند. طرح پارچه و پوشش سایبان چتری در دو نوع هشت ضلعی و یا چهار ضلعی یا مربع تولید میشود که بسته به نوع محل مورد استفاده میتواند تغییر کند.

کارخانه و دفتر مرکزی

برخی از سایبان ها مجهز به دوپایه یا پایه های نگهدارنده قائم هستند. همچنین این سایبان ها می توانند به صورت یک آلاچیق باشند که از پارچه ساخته شده اند. پارچه هایی که برای ساخت سایبان های مختلف از جمله سایبان برقی مورد استفاده قرار می گیرد دارای طرح ها و مدل های مختلفی است.

ساخت سایبان های برقی برخلاف سایر سایبان ها به دلیل ظرافت های خاص، نیازمند زمان طولانی است. متخصصان بخش تولید با به بکارگیری تجهیزات پیشرفته و مهارت بالا می توانند محصولات را طبق سلیقه مشتری و با کیفیت بالا تولید کنند. سایبان برقی در ابعاد و اندازه های مختلف قابل تولید بوده که هر چه ابعاد و باز شوندگی این نوع از سایبان ها افزایش یابند، قیمت تمام شده آن نیز بیشتر می شود. بدین ترتیب برای خرید سایه بان برقی نیاز به صرف هزینه بیشتری نسبت به سایبان بازویی دستی می باشد.