سایبان برقی متین

معمولا انواع رایج در سایبان برقی حیاط شامل انواع بازویی و دوطرفه است. سایبان‌های چتری معمولا به دو دسته‌ی پایه زیر کلاهک و کنار کلاهک تقسیم می‌شوند. ابعاد یک سایبان را می‌توان به طور غیرمستقیم، اثرگذارترین قسمت مؤثر در قیمت سایبان برقی برشمرد. با افزایش ابعاد ممکن است مجبور به استفاده از موتورهای ساید و یا جنس‌های خاص مواد چادر و یراق‌آلات سایبان برقی گردید. علاوه بر آن، با افزایش ابعاد سایبان دور ریز مواد مصرفی نیز افزایش خواهد یافت که در افزایش هزینه قیمت سایبان دخیل است.

سقف متحرک، سقف برقی و سقف برقی جمع شونده یکی از تجهیزاتی است که می تواند تراس و فضای بیرونی خانه شما را به شرایط ایده آل نزدیک کند. شما بر حسب نیازتان می توانید این سایبان متحرک، سایبان اتوماتیک، سایبان برقی و سقف های برقی را باز یا بسته کنید و طبق شرایط از آن ها استفاده کنید. مزایای سایبان برقی و کاربرد بسیار زیاد سایبان برقی باعث شده است تا استفاده از این سقف ها و سایبان های برقی متحرک رواج بیشتری پیدا کند. سایبان برقی برای ایجاد پوشش در فضاهای باز از قبیل ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری کاربرد دارد. طراحی و ساخت انواع مختلف سایبان های برقی توسط تیم حرفه ای ما با بکارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروهای متخصص در زمان مشخص و کیفیت بالا و قیمت منصفانه انجام می شود.

  • سایبان متشکل از سازه و پارچه است، به طور دقیق تر، یک سایه بان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولاها و جک ها به هم متصل می شوند.
  • این سبک از سایبان ها در لیست سایبان های تبلیغاتی قرار دارند.
  • سایه بان زنجیری معمولا به خاطر طراحی بسیار زیبا و خاصی که دارد، می تواند اثر تبلیغاتی بسیار مطلوبی داشته باشد.
  • دارای یک روکش آلومینیومی برای حفاظت در مقابل باد، باد و اشعه UV خورشید است.

این سایبان ها سبب می شوند تا شیشه های پنجره در برابر باران و برق تمیز بمانند. سایبان مغازه قرمز برای رستوران ها و غذاخوری ها نوعی نماد اشتها آور محسوب می شود. رنگ های صورتی و بنفش به طور کلی مورد پسند بانوان خوش سلیقه ایرانی قرار می گیرد و برای آرایشگاه ها و سایر خدمات بانوان بی نظیر است.

سقف برقی پنت هاوس

پارچه ای که برای این سایبان ها در نظر گرفته می شود روی لوله نصب شده و روی دیوار حرکت می کنند. از این سایبان ها بیشتر برای مغازه و تراس و پاسیو و همینطور سر ساختمان ها استفاده می شود. که بهترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان برقی پارکینگ میباشد که شما فقط با یک ریموت کنترل میتوانید به راحتی سایبان خودرو را باز و بسته نمایید. سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود.

قیمت سقف برقی

پوشش پارچه ای را می توان از جنس پی وی سی یا برزنتی انتخاب کرد. پوشش برزنتی دارای خاصیت ضد آب بوده و انعطاف پذیری بسیار مطلوبی دارد. پوشش پی وی سی نیز دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی است و این موضوع باعث شده همه سلیقه ها را پوشش دهد. پوشش پارچه ای نسبت به سایر پوشش ها دارای قیمت مناسب تری بوده و شاید یکی از دلایل اصلی محبوب شدن این نوع پوشش ها، همین قیمت مناسب آنها باشد. سقف برقی یکی از سازه های نسبتا جدید محسوب می شود که از نظر ظاهری و کارایی شباهت های زیادی به سایبان برقی دارد. سقف های برقی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند که این موضوع باعث شده تا افرادی که از این سقف ها استفاده می کنند، رضایت بسیار مطلوبی داشته باشند.

اگر در شمال کشور سقف متحرک نصب می شود، باید ضد آب بودن قسمت های مختلف آن را مد نظر داشته باشیم. وجود دارد که مجهز به سنسور بوده و با تشخیص میزان تابش نور خورشید و یا وزش باد به طور خودکار باز و بسته می شود. البته شاید با تمام این مزایا، فکر کنید که اگر به هر دلیلی سیستم برق مغازه یا فروشگاه شما قطع شود. چگونه می توان از سایبان اتوماتیک برقی استفاده کرد؟ طراحان این سازه به سوال شما با سیستم جانبی که در طراحی آن استفاده کرده اند پاسخ می دهد. به بیان ساده تر این نوع از سایه بان در صورت قطعی برق از خلاص کن دستی برای کنترل استفاده می کند. برای خرید سایبان های برقی باید چندین نکته مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک سایبان با کیفیت تهیه کنید.