سایبان برقی متین-سایبان پارس

سایبان باکس دار در نگاه اول علاوه بر سایر مزیت ها از منظر جنس و کاربرد، زیبایی بسیار منحصر به فرد و خاصی دارد که برگرفته از طراحی روز دنیا و مدرن می باشد. اما شاید بتوان به صراحت سایبان فول کاور را یکی از انواع مرغوب و پرطرفدار مشتریان عنوان کرد. چوبی یا فلزی بودن پره های سایبان چتری نیز روی قیمت آن موثر هستند.

  • به طور کلی این سایبان ها برای رستوران و کافی شاپ های روباز محسوب می شوند.
  • در سایه بان زنجیری از سیم بکسل استفاده نمی شود، زیرا زنجیرها جایگزین بسیار خوبی برای سیم بکسل به شمار می روند.
  • اگر مدت زیادی است که سایبان نصب کرده اید، احتمالا باید به فکر تعویض آن باشید.
  • ⚠️ در سایبان آویز دار سازه و بازوهای فلزی رنگ کوره ای الکترواستاتیک سفید می باشد.
  • برای آشنایی بیشتر با سایه بان زنجیری ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

یک سایبان یک طرفه است که در ابتدا و انتهای خود یک پوشش آلومینیمی دارد که آن را در برابر عوامل جوی محافظت می کند. یک سایبان پوشش دار است که ظاهر آن بسیار مدرن و زیباست و به همین دلیل امروزه و مجله خبری سایبان پارس روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. رنگ کرکره برقی، و نکاتی طلایی که باید در مورد انتخاب رنگ دانست. پارچه های برزنتی سبک وزن هستند و فشار خیلی کمی به بازوهای دستگاه سایبان وارد می آورند.

سپس یا به صورت دستی یا با ریموت لوله را به چرخش در آورید تا پارچه سایبان از آن خارج شود و این کار را تا زمانی که پارچه کامل بیرون بیاید و پرچ‌هایی که با آن به لوله پیچ شده دیده شود. ممکن است در بعضی مکانیزم ها سایبان سالم باشد اما چادر سایبان دچار نواقصی ‌شود که ظاهر زیبای آن را از ببرد. پارگی سایبان نیز اغلب اگر زیاد نباشد، با چسب می‌توان آن را ترمیم کرد. در مناطق مرطوب اگر چادر آن را مداوم تمیز نکنید با گسترش قارچ و کپک در سطح چادر لکه های قهوه ای ایجاد می‌شود که از بین رفتنی نیست و به مرور زمان باعث پوسیدگی و پارگی چادر سایبان به صورت گسترده می‌شود. در این صورت با تعویض چادر سایبان می‌توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. این نوع چادر کاملا ضد آب بوده و گرما و نور را از خود عبور نمی دهد به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای کانتینرهای ترانزیتی و سایبان ها به حساب می‌آید.

قیمت سایبان چتری

معمولا اغلب افراد تمایل دارند از قیمت یک محصول اطلاع پیدا کرده و بعد وارد مراحل ثبت سفارش خرید آنلاین آن شوند. زیرا برخی از محصولات از اجزای بسیار زیاد و متنوعی ساخته می شوند که قیمت هر کدام از آنها تاثیر بسزایی بر روی قیمت تمام شده دارند. ایران سایبان تماس بگیرید و پس از بررسی قیمتها جهت مشاوره رایگان و سفارش مستقیم از کارخانه ایران سایبان با کارشناسان فروش ایران سایبان تماس حاصل فرمایید. که در سال های اخیر بیشتر از هر چیز دیگری به چشم می آید، نوسانات قیمت ارز و افزایش میزان تورم در جامعه است.

بدین ترتیب در چند سال اخیر نیز بسیاری از مشتریان درخواست خرید سایه بان زنجیری یا همان چادر زنجیری را داشته اند. معمولا فروشگاه ها در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشند، به یک سقف برقی یاز دارند. این سقف یا سایبان بر روی درب مغازه نصب می شود تا ورود نور مستقیم آفتاب به داخل فروشگاه جلوگیری نماید. همچنین سقف متحرک به خاطر خاصیت ضد آب بودن پوشش، می تواند از ورود آب باران به داخل فروشگاه جلوگیری نماید.

توضیحاتی پیرامون سایبان زنجیری

مثلاً یک سایبان 5 متر در 2.5 یا 3 متر یک انتخاب خوب می باشد. تفاوت دوم را قدیمی تر ها بهتر حس می کنند و برای آنها ملموس تر است. اگر قدیم ها سایبان هندلی مغازه ها را دیده بودید بصورت نیم دایزه و به سمت پایین حرکت می کرد این سایبان های قدیمی به سایبان کالسکه ای معروف هستند و بخش زیادی از جلوی شیشه و کرکره مغازه را می پوشاند. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند.

انتخاب پارچه مناسب برای سایبان

جهت فروش بیواسطه سایبان برقی مغازه راه اندازی گردیده است. پس از جمع کردن یا بستن سایه بان، این کاور آن را پوشش داده و در برابر عوامل مخرب محیطی مانند باران و گرد و غبار و شرایط فرسایشی نور خورشید از آن محافظت می کند. آلاچیق یکی از انواه سایبان چتری تولید شده در ایران سایبان میباشد که برای استفاده در فضاهای باز بسیار کاربردی میباشد.

قرار گرفتن پارچه سایبان بر روی غلتک نشانه درست بودن قرارگیری آن است. اگر سایبان برقی در ویلا، تراس یا بالکن نصب شده است، توجه کنید که به هیچ عنوان در زیر آن از باربیکیو استفاده نکنید. با اینکه انتخاب چادربرقی به روزتر بوده و استفاده از آن نیز ساده تر است. با اینحال برخی معتقدند به دلیل عدم استفاده از سیستم الکترونیکی و سیم های مربوطه، طول عمر سایبان دستی(سایبان مکانیکی بازویی) بالاتر از نوع برقی خواهد بود.

برای مثال شما می‌توانید هر نوع از سایبان مورد نیاز خود را از آهن سازه سفارش دهید و این فروشگاه به طور سفارشی برای شما با توجه به ابعاد و نوع مورد نیاز، سایبان بی‌نظیری می‌سازد. قیمت سایبان به نوع آن بستگی دارد برای مثال سایبان برقی به دلیل داشتن موتور الکتریکی بسیار گران‌تر از سایبان ثابت و نیمه اتوماتیک است. شما باید به قیمت سایبان توجه کنید؛ اگر قیمت آن بسیار ارزان بود، حتماً بدانید که یک جای کار می‌لنگد. مدل‌های ساده معمولاً بر روی یک قاب قرار گرفته و به فرم متحرک جمع می‌شوند در صورتی که نوع سنتی آن امتداد داشته و شما می‌توانید پرده را تا کنید و همانند خیمه بر روی قاب اجرا کنید. پارچه‌های مورد استفاده در سایبان پارچه‌ای می‌تواند از نوع پلی استر، کتان، ضد اب ضخیم و غیره باشند.