سایبان برقی قیمت سایه بان برقی چادر برقی متحرک

سایبان برقی از تجهیزاتی است که امروز در فضاهای مختلفی مانند، کافی شاپ ها، رستوران ها، استخرها و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان برقی از طرفداران بیشتری نسبت به سایبان دستی برخوردار است اما یک سری معایب هم دارد که در ادامه آن ها را عنوان می کنیم. سایبان دستی رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت روز افزون علم، شکل تازه‌ای پیدا کرد و این امکان را به شما می‌دهد که به جای استفاده از سایبان دستی از نوع برقی آن استفاده کنید و باز و بسته شدن آن را به راحتی انجام دهید. در بعضی از سایبان ها با اتصال یک حسگر، می توانیم آن را قادر سازیم تا با تشخیص شدت نور آفتاب یا باران، باز یا بسته شود.

  • تمامی راهکار ها و آموزش های افزایش عمر و نگهداری از سایبان برقی را میتوانید از مقاله ”چگونه عمر سایبان برقی را افزایش دهیم ؟” مطالعه نمایید .
  • مورد نظر خود را از مابین پروژه های سایبان برقی انتخاب نمایند.
  • پس توصیه می کنیم از رنگ سفید و مشکی صرفنظر کنید و سایر طیف های رنگ را برای سفارش سایبان ریموت کنترلی برقی در نظر داشته باشید.
  • سایبان برقی پشت بام از جمله سایبان هایی است که قابلیت های بسیار زیادی دارد.

استفاده از این نوع سایبان بسیار آسان است و از نظر سهولت در استفاده برتری زیادی نسبت به سایبان دستی قدیمی دارد. این سایه بان هم به صورت دستی و هم به صورت برقی قابل سفارش است. بدنه سایبان را از فلز آلومینیوم می سازند تا در برابر زنگ زدن و پوسیدگی مقاوم باشد. برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در بدنه سایبان برقی بهتر است مراقبت های لازم را انجام دهید. یکی از مشکلاتی که در اکثر سایبان های برقی به وجود می آید صدایی است که در هنگام باز و بسته شدن از خود تولید می کند.

همه چیز درباره کرکره برقی هوشمند

این محصول برای مکان های مختلف با ابعاد متفاوت ساخته می شود و این قابلیت را دارد که منطقه مورد نظر شما را پوشش دهد. این سایه بان قابل حمل بوده و از آن می توان در فضاهای بیرون رستوران ها، کافی شاپ ها، اغذیه فروشی ها و… کاربرد فراوان دارد. علاوه بر این ها، از سایه بان چتری می توان در فضای حیاط خانه، پشت بام و… به عنوان یک آلاچیق قابل حمل، استفاده کرد. سایبان های برقی بالکن برای رستوران یا منزل نیز استفاده می شود. پیشنهاد ما این است که از این سایبان ها می توان در برابر باد و باران و نور خورشید استفاده کرد. این سبک از سایبان ها بسیار مدرن طراحی شده است و حتی برای پذیرایی مهمان بسیار مهم هستند.

این مدل سایبان‌ها نوعی سازه از جنس آلومینیوم می باشند که دو بازوی باز شونده برای بالا و پایین کردن آن وجود دارد . این نوع سایبان برای باز یا این که بسته شدن از موتور توبلار و برای عملیات آزاد سازی و کشیدن از نیروی ارتجاعی فنر بهره می برد . سایبان عمودی (افقی) کاربرد سایبان عمودی همانگونه که گفته شد , سایبان عمودی یکی از انواع سایبان پنجره است . به صورت کلی سایبان‌های متحرک و برقی به دلیل وجود موتور الکتریکی در آنها قیمت بالا تری نسبت به دیگر انواع سایبان دارا هستند . در بین سایبان‌های متحرک هم , سایبان عمودی به دلیل مزایا و امکانات بیشتر و همینطور به دلیل وجود یک موتور الکتریکی برای تغییر شیب , گران تر از سایر انواع سایبان‌ها می باشند . سایبان ها به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت و سایبان متحرک دسته بندی میشوند.

تنوع در رنگ و طرح این مدل سایبان بسیار بالاست و میتونه هر فضایی را زیبا کنه بدون اینکه هزینه ی زیادی بپردازید تغییر دکوراسیون را به راحتی انجام بدین. سایبان برقی در دو نوع تولید و عرضه می‌شود، سایبان برقی با کلید برای انجام عملیات و یا ریموت برای کنترل از راه دور. موتور توبولار سایبان برقیاز یک طرف لوله‌ای که پارچه سایبان به آن متصل است را می‌چرخاند. در سمت دیگر لوله باید قطعه‌ای به مانند بلبرینگ وظیفه چرخش را برعهده بگیرد. این قطعه اندکپ نام دارد و به دو صورت پلاستیکی و فلزی موجود است.

خرید سایبان

این مدل از سایه بان زنجیری با استفاده از یک موتور الکتریکی باز و بسته می شود و این موضوع سبب می شود تا مصرف کننده با مشکل خاصی در هنگام استفاده از این سایه بان مواجه نشود. سایبان دو طرفه و سایبان نامتقارن از دیگر مدل های سایبان زنجیری محسوب می شوند که قابل تولید و عرضه می باشند. افرادی که به دنبال خرید سایبان فول باکس یا هر نوع سایبان دیگری هستند، به دنبال سایبان هایی می باشند که کیفیت لازم را داشته باشند و از طرفی قیمت بسیار بالایی نداشته باشند. سقف برقی یکی از محصولاتی است که همه کسب و کارها می توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. این سازه بسیار کاربردی و باکیفیت می تواند کمک کند تا در فصل های سرد سال نیاز به وسایل گرمایشی و در فصل های گرم سال نیاز به وسایل سرمایشی به حداقل برسد. حداقلی شدن استفاده از این وسایل می تواند به کاهش مصرف انرژی کمک کند.

سایبان شیشه ای

همچنین استفاده از سایبان برقی برای ساختمان و مغازه و … شما مزیت های خاص خود را دارد که در این قسمت به آن می پردازیم. سایبان بالکن نیز همانطور که از نامش پیداست در بالکن ها، پانسیون ها، تراس ها و در جلوی ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان بالکن این امکان را به شما می دهد که در هوای آفتابی یا بارانی یا برفی روی بالکن یا تراس خود بنشینید و از آن استفاده کنید در حالی که از نور آفتاب و بارش باران و برف در امان هستید. سایه بان بازویی (فنری) دارای مزایا و و قابلیت های زیادی است که آن را به یک سایه بان محبوب تبدیل کرده است. علاوه بر این، مساحت بیشتری را نسبت به سایه بان کالسکه ای در بر می گیرید.