سایبان برقی سایبان برق اصفهان

به طور مثال باید هنگام خرید در نظر داشته باشید که می خواهید سایبانتان به چه اندازه باشد و پارچه آن چه جنسی باشد. بنابراین اگر در خرید مدل سایبان برقی مردد هستید، با مشاورین آلباتروس تماس گرفته تا آن ها با راهنمایی تخصصی شما را راهنمایی نمایند. تقریبا در هر جایی که بخواهید می توانید یک سایبان متحرک دستی یا برقی تهیه کرده و از سایه آن استفاده کنید. در ادامه به چند نمونه از کاربردهای سایبان ها اشاره کرده ایم.هر نوع از سایبان های پارچه ای، آلومینیومی و شیشه ای در مکان هایی مانند رستوران، کافی شاپ، حیاط، بالکن و.. سایبان های پارچه ای متحرک جزو پرفروش ترین و رایج ترین نوع سایبان ها می باشند.

  • در این مقاله به سایبان هایی که از نظر عملکرد که می توانند باز و بسته شوند قابل حرکت هستند یا اینکه می­ توانید سایبان را با خود حمل کنید و از نقطه ای به نطقه ای دیگر برای ایجاد سایه ببرید، سایبان متحرک گفته می شود.
  • اما در سالهای اخیر این محصول تفاوت زیادی با گذشته کرده و ظاهر و کارایی متفاوتی دارد.
  • هم چنین نوع اسکلتی که استفاده می شود تا مقاومت بالایی داشته باشد.
  • طول عمر و ماندگاری یک سایبان متحرک اول از همه به کیفیت اجزای تشکیل دهنده آن بستگی دارد.
  • بدین ترتیب معمولا افرادی که از سایه بان متحرک استفاده می کنند، هیچ گونه نارضایتی از این محصول ندارند.
  • موتورهای ساید به دو دسته تقسیم می شوند، ساید معمولی و ساید یو پی اس دار که موتور ساید معمولی یک زنجیر خلاص کن داشته که به کمک آن سایبان باز و بسته می شود اما در نوع UPS دار به غیر از زنجیر خلاص کن یک سیستم برق اضطراری هم وجود دارد.

سقف متحرک استخر با طرح کروی جهت استفاده در استخرهایی که با شکل گرد یا بیضی هستند نمایی بسیار زیبایی دارند. اگر به ماشین اجازه دهید بیش از حد گرم شود ، می تواند منجر به خرابی کامل وسیله نقلیه شما شود. این اثر بیشتر زمانی خطرناک است که ماشین برای مدت طولانی تری در معرض آفتاب گرم سوزان تابستان قرار گیرد.

سقف متحرک استخر

اما پارچه هایی که آلباتروس روی سایبان های خود نصب می کند ضمانت پنج ساله داشته و اگر در طول این مدت مشکلی برایشان پیش آمد به صورت رایگان قابل تعویض خواهند بود. در آلباتروس از باکیفیت ترین پارچه ها برای سایبان استفاده می شود که مقاومت بالایی در مقابل تغییرات آب و هوایی، وزش باد و بارندگی داشته و کاملا ضد آب هستند. اگر قصد تغییر دکوراسیون مغازه، رستوران یا حیاط منزل خود را دارید و به سایبان متحرک با ظاهری متفاوت نیاز دارید، آلباتروس می تواند شروع به بازسازی و نوسازی سایبان شما کند.

سایبان اتوماتیک

لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. بعد از اینکه تکنولوژی توانست راه خود را در زندگی روزمره ما باز کند، سایبان های متحرک برقی نیز تولید شدند. این نوع سایبان ها ساختار متفاوتی با نوع دستی دارند و نیروی محرکه لازم را از یک موتور الکتریکی دریافت می کنند. نوع دستی این سایبان ها سالهاست که در مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود طولانی بودن مدت زمان استفاده، همچنان این نوع سایبان ها توانسته اند رضایت مصرف کننده را به دنبال داشته باشند.

موتور برقی ساید در سایه بان متحرک

این مدل موتور در یک نکته کور در کنار سایبان نصب می شود و خیلی جلوی چشم نیست که آلودگی بصری برای بینندگان ایجاد کرده و در زیبایی ظاهری سایبان متحرک خدشه وارد کند. موتور برقی از نوع ساید هر چقدر که دکمه باز و بسته شدن ریموت آن را بزنید سایبان متحرک بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید باز و بسته خواهد شد.نام دیگر موتور سایبان ساید، موتور زنجیر دار بوده و به دو دسته معمولی و UPS دار تقسیم می شوند. هر کدام از این دو دسته وظیفه مشخصی در زمان قطعی برق دارند، در نوع معمولی این موتور دارای یک زنجیر خلاص کن است که می توان آن را باز و بسته کرد و در نوع UPS علاوه بر اینکه زنجیر خلاص کن دارد از سیستم برق اضطراری هم برخوردار است. سایبان متحرک از آن دسته وسایلیست که طول عمری بالا دارد اما به هر حال ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار آسیب و مشکل شود.

ضمن اینکه کاملاً از اتومبیل محافظت می کند، راحتی بیشتری به شما می دهد. اما موتور برقی ساید برایش فرقی نمی کند که ریموت دست فرزندتان افتاده است و همش در حال باز و بسته کردن سایبان است هرچقدر که دکمه ی باز و بسته شدن روی ریموت را بزند سایبان متحرک به همان میزان بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید باز و بسته خواهد شد. ثبت اختراع، رزومه درخشان و خوشنامی ایران سایبان با مدیریت آقای مردی، طی 50 سال گذشته، باعث شده، برخی افراد به فکر سوء استفاده از این مجموعه بیفتند. و سایت هایی با کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای سایت ایران سایه بان معرفی نمایند. هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند.