سایبان برقی سایبان برق اصفهان

در مقایسه با سایبان های ثابت، سایبان متحرک در زمان وزش بادهای شدید آسیب نمیبیند. زیرا میتوانید آنها را ببندید و در هوای طوفانی این مزیت بزرگی برای شما خواهد بود. سلام؛‌ سایبان‌های متحرک برزنتی بهترین مدل برای طراحی پارکینگ می‌باشند. سایبان‌های تاشو از نظر شکل باز شدن به دو دسته‌ی سایبان‌های برقی و سایبان‌های دستی تقسیم می‌شوند.

  • سقف های متحرک می توانند آسایش و آرامش خاطر را به همراه داشته باشند.
  • راحت بودن باز و بسته شدن سایبان ها باعث شده تا بتوان در طول روز چندین بار آنها را باز و بسته کرد.
  • قیمت انواع سایبان متحرک ممکن است کمی بیشتر از سایبان های ثابت باشد.
  • برای تمام فضاها از تراس و پارکینگ و حیاط گرفته تا رستوران و کافه قابل استفاده است.

حتما برایتان پیش آمده زمانی که قصد داشتید سوار ماشین خود بشوید اما به محض نشستن روی صندلی احساس می کردید در قعر جهنم حضور دارید! سایبان ها و پارکینگ های متحرک یک گزینه ایده آل برای مصون نگهداشتن خودردوی شما از گزند آفتاب مضر تابستان خواهد بود. البته در فصل زمستان نیز این پارکینگ ها به سالم ماندن بدنه و شاسی ماشین نیز کمک می کنند و از آن در برابر یخزدگی مراقبت می کنند. مدل های منحصر بفردی که در این مطلب خواهید دید، شاید بهترین نمونه طراحی شده در زمینه گاراژهای متحرک باشند.

قیمت سایبان متحرک

سقف متحرک استخر با طرح کروی جهت استفاده در استخرهایی که با شکل گرد یا بیضی هستند نمایی بسیار زیبایی دارند. اگر به ماشین اجازه دهید بیش از حد گرم شود ، می تواند منجر به خرابی کامل وسیله نقلیه شما شود. این اثر بیشتر زمانی خطرناک است که ماشین برای مدت طولانی تری در معرض آفتاب گرم سوزان تابستان قرار گیرد.

ضمن اینکه کاملاً از اتومبیل محافظت می کند، راحتی بیشتری به شما می دهد. اما موتور برقی ساید برایش فرقی نمی کند که ریموت دست فرزندتان افتاده است و همش در حال باز و بسته کردن سایبان است هرچقدر که دکمه ی باز و بسته شدن روی ریموت را بزند سایبان متحرک به همان میزان بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید باز و بسته خواهد شد. ثبت اختراع، رزومه درخشان و خوشنامی ایران سایبان با مدیریت آقای مردی، طی 50 سال گذشته، باعث شده، برخی افراد به فکر سوء استفاده از این مجموعه بیفتند. و سایت هایی با کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای سایت ایران سایه بان معرفی نمایند. هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند.

۴ نوع سایبان برقی و نحوه استفاده از آن

این مدل موتور در یک نکته کور در کنار سایبان نصب می شود و خیلی جلوی چشم نیست که آلودگی بصری برای بینندگان ایجاد کرده و در زیبایی ظاهری سایبان متحرک خدشه وارد کند. موتور برقی از نوع ساید هر چقدر که دکمه باز و بسته شدن ریموت آن را بزنید سایبان متحرک بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید باز و بسته خواهد شد.نام دیگر موتور سایبان ساید، موتور زنجیر دار بوده و به دو دسته معمولی و UPS دار تقسیم می شوند. هر کدام از این دو دسته وظیفه مشخصی در زمان قطعی برق دارند، در نوع معمولی این موتور دارای یک زنجیر خلاص کن است که می توان آن را باز و بسته کرد و در نوع UPS علاوه بر اینکه زنجیر خلاص کن دارد از سیستم برق اضطراری هم برخوردار است. سایبان متحرک از آن دسته وسایلیست که طول عمری بالا دارد اما به هر حال ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار آسیب و مشکل شود.

شما می توانید برای کنار استخر سایبان های متحرک چتری، بازویی و… نصب کنید تا افراد در کنار استخر بتوانند زیر سایه استراحت کنند. اما نوع دیگری از سایبان های استخر پوشش هایی هستند که کل استخر را در بر میگیرند. این سایبان ها باعث می شوند استخر روباز نه تنها برای تابستان ها بلکه در تمام فصول قابل استفاده باشد. با نصب سایبان برقی بالای استخر، هر زمان که به هوای آزاد نیاز داشتید می توانید سایبان را ببنید و در هر زمان که لازم بود پوششی بالای استخر ایجاد کنید تا از بارندگی، ورود هوای سرد یا تابش نور خورشید جلوگیری کند، کافیست سایبان را باز کنید. نداشتن پارکینگ سرپوشیده برای افرادی که ماشین دارند یکی از مشکلات و معضلات بزرگ است، که با استفاده از سایبان متحرک این مشکل به راحتی حل خواهد شد.