سایبان برقی در انواع مختلف با بالا ترین کیفیت و قیمتی مناسب + 2 سال گارانتی محصولات-سایبان پارس

⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان آویز دار فقط می تواند بین 2 الی 3/5 متر باشد. اگر کافه یا رستوران دارید و میخواید که یک فضای مناسب برای مشتریانتون فراهم کنین و کسب و کارتون رونق بدین ، فضای مغازه رو افزایش بدهید. با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان ها ، هزینه نصب جداگانه حساب می شود.

  • سایبان‌های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک نیز خودشان به سه دسته اصلی تاشو، کشویی و رولی تقسیم می‌شوند.
  • گلخانه ها یکی دیگر از مکان هایی هستند که می توان برای آنها سقف متحرک برقی در نظر گرفت.
  • شما می‌توانید با ما تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره برای خرید بهترین نوع سایه‌بان، تجربه خرید خوبی را از یک مرکز خرید سایه‌بان ایمن صنعت داشته باشید.
  • اندازه این قسمت از سایبان برقی می تواند بین 3 تا 6 متر در نظر گرفته شود.
  • سقف متحرک برای پنت هاوس نیز می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

استفاده از یک ریموت کنترل این امکان را به مصرف کننده می دهد که بتواند از راه دور سایبان را کنترل کند و در صورت نیاز آن را بسته یا باز کند. از دیگر موارد مهمی که می بایست در زمان خرید سایبان برقی به آن دقت کنید قطعاتی است که در سازه سایبان استفاده شه است. وقتی یک سایبان برقی کیفیت بالایی نداشته باشد، نمیتواند انتظارات شما را پوشش دهد.

پیغام باز یا بسته شدن توسط ریموت به موتور سایبان برقی فرستاده شده و سایبان های برقی به صورت خودکار توسط بازو های موجود در زیر پارچه سایبان باز و بسته می‌شوند. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این نوع از سایه بان هاست. معمولا پارچه های بسیار مختلف داخلی و خارجی برای استفاده به عنوان چادر مغازه وجود دارد. پارچه بنر، پارچه کره ای، پارچه پی وی سی و… از جمله پارچه های مورد استفاده برای چادر مغازه به شمار می روند.با توجه به اینکه چه انتظاری از سایه بان داریم، می توان نوع پارچه را انتخاب کرد.

هر چه پارچه سایه بان مغازه کیفیت بالاتری داشته باشد، دوام و طول عمر سایه بان بیشتر می شود. فروشگاه های موجود در سطح هر شهر بسیار زیاد هستند و معمولا اغلب آنها نیاز به سایبان دارند. سایه بان زنجیری کمک می کند تا نور آفتاب، رطوبت باران، برگ درختان در فصل پاییز و سایر موارد مجله خبری سایبان پارس موجب آزار و اذیت صاحبان کسب و کارهای مختلف نشوند. سایبان زنجیری را می توان از نظر کیفیت و کارایی یکی از بهترین سایه بان های موجود در بازار دانست. زنجیرهایی که در این نوع سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرند، مقاومت بسیار خوبی داشته و از هر نظر قابل اطمینان هستند.

سقف برقی با پوشش شیشه ای

سایبان پنجره سپری سقف دار است که به دیوارها و چهارچوب اطراف پنجره متصل و نقش حفاظی مقاوم را ایفا می‌کند تا از پنجره و شیشه‌ها بتواند مراقبت کند. همچنین از ورود آب به داخل پنجره‌ها و درب‌ها جلوگیری می‌کند و با پوشش مقاومتی خود در برابر ضربه‌ها و سقوط اشیا و ریزش‌های جوی بسیار محکم و مقاوم است. وقتی سایبان دفعات زیاد و مداوم باز و بسته شود و یا مدت زیادی از آن استفاده شود باعث داغ شدن موتور شده و آن را از کار می اندازد.

یکی از انواع سایبان که امروزه زیاد از آن استفاده می‌شود،سایبان برقینام دارد. سایبان برقی به دلیل استفاده آسان، کاربرد زیاد و زیبایی ظاهری در مدت زمان کمی به یکی از پرطرفدارترین سایبان ها بدل شده است و افراد زیادی از انواع مختلف این نوع استفاده می کنند. همین امر نشان دهنده کیفیت محصولات ما در کنار قیمت مناسب و خدمات پس از فروش قوی ایران سایه بان میباشد. چتر پایه وسط در اندازه های قطر ۲ ، قطر ۳ و قطر ۴ در تولیدی ایران سایبان قابلیت طراحی و تولید دارند .

کاربردهای سایبان برقی و دستی

نصب تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از دیگر ویژگی های این سایبان ها محسوب می شود و روی قیمت و کیفیت آنها تاثیر می گذارد. مدیریت شرکت ایران سایه بان توانسته از مهندسی معکوس برای طراحی برخی از سایه بان ها استفاده نماید. سقف برقی را می توان یک سازه الکتریکی بسیار شیک و مدرن در نظر گرفت که به کمک آن می توان فضایی را ایجاد کرد تا بتوان از فضای آزاد بیشترین بهره را برد.

گاهی اوقات با افزایش میزان شیب می توان به راحتی از ورود نور مستقیم آفتاب جلوگیری کرد. بعضی اوقات بارش باران نیز با زاویه همراه است که زیاد کردن شیب سقف برقی کمک می کند تا از ورود آب باران تا حدود زیادی جلوگیری شود. با توجه به اینکه آپارتمان سازی گسترش بسیار زیادی پیدا کرده، اما هنوز هم در اغلب شهرها خانه های ویلایی رو باز دیده می شوند. معمولا برای پوشش کامل حیاط و جلوگیری از ورود نور آفتاب و همچنین بارا و برف به یک سقف بسیار شیک و مقاوم نیاز داریم.

جنس سایه‌بان

در این نوع موتورها کل سطح موتور به غیر از محفظه خلاص کن داخل لوله موتور قرار می‌گیرد. در تمامی مکان هایی که از سایبان استفاده می شود ، می توان از سایبان برقی استفاده کرد. سایبان برقی تنها استفاده از سایبان ها را آسان تر کرده و همچون سایبان های ثابت و قدیمی ، در تمامی محل ها می توان از آن ها استفاده کرد. از جمله مکان های قابل استفاده برای سایبان برقی می توان به ساختمان ، مغازه ، استخر ، پارکینگ و ….

قدرت این موتور ها بین ۸ الی ۱۵ دقیقه است و مصرف چریان آن بین ۱.۵ تا ۳ آمپر می باشد. پکیج کاملی را در اختیار برندها و شرکتها برای انجام امور تبلیغاتی در اختیار شرکتها قرار میدهند.