سایبان برقی در انواع مختلف با بالا ترین کیفیت و قیمتی مناسب + 2 سال گارانتی محصولات

همانطور که قبلا به صورت مختصر اشاره کردیم، سایبان متشکل از سازه و پارچه می باشد که اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم یک سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که به کمک لولا ها و جک ها به هم متصل می شوند. این سایبان می تواند به صورت ثابت یا متحرک باشد که موتور برقی و ریموت کنترل اجزای تکمیل کننده سایبان برقی هستند. فاکتورهای مهم در محاسبه یک قیمت سایبان برقی نوع پارچه، سایز و منطقه پوشش دهی، اسکلت بندی، نوع سایبان، طول و عرض سایبان، متراژ محل مورد نظر و لوازم جانبی مانند سنسور و غیره است. سایبان برقی متین در تمام نقاط کشور فعالیت دارد برای سفارش انواع سایبان برقی با نمایندگی شهر خود در تماس باشید و سایبان برقی را با کیفیت بالا خریداری کنید. سایبان برقی از پارچه های دیگری همانند پی وی سی ، اکریلیک، پلی استر و… نیز تولید می شوند و باید در انتخاب این پارچه ها بسیار دقت به خرج دهید چرا که تاثیر بسزایی در عملکرد سایبان دارند. تیم مشاوره شرکت ایران سایبان برای کمک به شما در داشتن بهترین انتخاب ، همراه شما هستند.

همچنین میتواند کاملا شکل مدرن و دلخواه شما را داشته باشد و جذاب تر و چشم گیر تر از قبل به نظر برسد. تنوع خوبی برای طرح و مدل این محصول وجود دارد که میتوانید آنها را ببنید و انتخاب کنید. اگر از سایبان پارکینگ کهنه ی خود خسته شده اید؟ پس سریعتر برای تعویض سایبان قدیمی به سایبان جدید اقدام کنید.

  • علاوه بر این ها،سایبان مغازهدیگر برای حرکت یک موتور برقی دارد و نه فقط یک اهرم ساده، تاآزار دهنده است یا باران شیشه را کثیف میکند، با فشار یک دکمه از روی ریموت به آسانی میتوانید شیب مناسبی از سایبان داشته باشید.
  • معمولا انواع چادر زنجیری دستی و برقی و همچنین نامتقارن و دو طرفه قابل ساخت می باشد.
  • مغازه دارانی که از سایبان برقی استفاده می کنند از فواید استفاده از آن ها به خوبی آگاهند و میدانند که در نبود سایبان برقی مغازه چه ضرر هایی به مغازه و اجسام درون آن خواهد رسید.
  • البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد.

اکنون که با انواع سایبان و نکات خرید آن آشنا شدید؛ می‌توانید بهترین نوع آن را انتخاب کرده و از فروشگاهی معتبر با قیمت بسیار مناسب خریداری کند. برای مثال شما می‌توانید هر نوع از سایبان مورد نیاز خود را از آهن سازه سفارش دهید و این فروشگاه به طور سفارشی برای شما با توجه به ابعاد و نوع مورد نیاز، سایبان بی‌نظیری می‌سازد. در هنگام خرید سایه بان باید به شماری از نکات از لحاظ کیفیت و کاربری سایه بان توجه داشته باشیم. امروزه مراکز فروش سایه بان محصولات متعددی را به لحاظ نوع پرداخت و تکنولوژی به کار رفته در آن ها، به مشتریان عرضه می کنند؛ اما ما چگونه باید سایبانی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنیم. وقتی سایبان دفعات زیاد و مداوم باز و بسته شود و یا مدت زیادی از آن استفاده شود باعث داغ شدن موتور شده و آن را از کار می اندازد. برای حل این مشکل باید زمانی را برای خنک شدن موتور در نظر بگیرید.

هر چه کیفیت این زنجیرها بالاتر باشد، قطعا کارایی سایبان نیز بیشتر می شود. در سایه بان زنجیری از سیم بکسل استفاده نمی شود، زیرا زنجیرها جایگزین بسیار خوبی برای سیم بکسل به شمار می روند. سایه بان زنجیری با اینکه قدمت زیادی دارد، هنوز هم به عنوان یک سایبان کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان باکس دار ماند اغلب سایبان های برقی توسط ریموت کنترل می شود.

طول عمر سایبان برقی

بسیاری از افراد سودجو برای سود دو برابر خود، سر افراد کلاه می‌گذارند و جنس های بی کیفیت را با قیمت بسیار گران به افراد می‌فروشند. این مدل نیز از مدل‌های لاکچری سایبان به حساب می‌آید در اصل از یک پایه فلزی، قاب و شیشه‌های مات، رنگی و شفاف تشکیل شده است و به مدل ثابت قابل خریداری است. نور ناشی از تابش نور خورشید هنگامی که بر روی قطعات رنگی یا شیشه برخورد می‌کند، فضای بسیار زیبا و چشم نوازی را به وجود می‌آورد. اکثر افراد گمان می‌کنند که نور از این شیشه‌ها رد شده و باعث آزار و اذیت چشم‌ها می‌شوند در صورتی که نه به این شدت اما به صورت حاله‌ای از نور ممکن است این اتفاق بیفتد. همان ها که مانند چتر باز می شوند و زیبایی خاص خود را دارند. سایبان چتری بیشتر در رستوران ها و کافی شاپ های فضای باز استفاده می شود تا در فضای بیرونی آن ها مشتری های شان بتوانند زیر سایه بان بنشینند.

مشخصات فنی سایبان برقی تبریز :

استفاده از مطالب وب سایت سایبان برقی به هر نحوی ، بدون اجازه کتبی ممنوع می باشد. تهیه کنید ولی نمیدانید چه سایبانی بهتره یا اینکه چه نوع پارچه ای و چه نوع سازه ای میتونه در آب و هوای شهر یا نقطه ای که مستقر هستید مناسب باشه. سایبان برقی ، سایه ای مطمئن و همراه با آرامش را به شما عزیزان ارائه می دهد. با قیمت ارزان به مشتريان و پاسخ‌ گويی موثر به نياز آنان در رکن اصلی توسعه ‌ی فعاليت‌ های ما قرار گرفته است.

مثلاً اگر شما بخواهید بالای یک خودروی پژو 405 را با سایبان بپوشانید ، ابتدا ابعاد این خودرو را بدست می آوریم و این خودرو حدود 4.4× 1.7 می باشد. ⚠️ سایبان با باشوی مفید تا 3 متر بصورت سیم بکسلی و بازشوی 3/5 متری مکانیزم زنجیری دارد. به دلیل ساختاری که دارد می تواند مشکلات شما را در فصل تابستان و زمستان حل کند. در فصل تابستان هوای داخل منزل شما را خنک نگه می دارد و در فصل زمستان فضای داخلی منزل شما را گرم نگه می دارد. با توجه به تکنولوژی که در آن به کار رفته بسیار کاربردیه و محبوبیت زیادی داره. در گذشته برای انجام بسیاری از کار‌ها معمولا وسیله ای دستی وجود داشت که با استفاده از آن می‌توانستیم کارها را انجام دهیم .

محصولات سایبان مغازه

آلومینیوم به خاطر داشتن یک لایه محافظ از زنگار آلومینیوم هرگز دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمیشود. از طرفی دیگر پوشش این نوع از سقف ها نیز از موادی انتخاب می شود که مقاومت بالایی دارند و از بین نمی روند. بدین ترتیب با تهیه یک سقف متحرک برقی می توان سالها بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کرد. با نصب زهکشی می توان کمک کرد تا هر چه آب باران بر روی سقف می ریزد از طریق ناودانی به محل مورد نظر هدایت شوند. این ویژگی کمک می کند تا افرادی که از زیر سقف متحرک عبور می کنند، خیس نشوند.