سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان

گروه ابتکار ارائه دهنده بهترین محصولات در زمینه درب های اتوماتیک و سیستم های امنیتی از بهترین برند های خارجی و داخلی با کارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد. همچنین مجموعه ما در زمینه تعمیرات، عیب یابی ، سرویس و نگهداری دوره ای به صورت تخصصی فعالیت دارد. ۱-سایبان استخر به شما این امکان را میدهد تا دید ساختمان های اطراف به استخر مسدود شود تا بتوانید در تمام شبانه روز از استخر استفاده نمایید. ۲-جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان که باعث گرم شدن محیط داخل ساختمان و رنگ پریدگی فرش و مبلمان میشود. همچنین در هنگام بارش باران وزن پارچه برزنتی چندین برابر می شود و فشار مضاعفی را به بازوهای سایبان برقی وارد می کند. رنگ مشکی بشدت حرارت و تابش خورشید را جذب می کند و سایبان برقی سیاه رنگ بعد مدتی بور می شود و کهنه و قدیمی به نظر می رسد.

  • هر کدام از این نام ها با تغییر کوچکی در سایبان بازویی ایجاد می شوند، زیرا امکان اضافه یا حذف کردن امکاناتی به این نوع سایبان وجود دارد.
  • همچنین این امکان را فراهم می کند تا از آسیب رسیدن به لوازم در فضای بیرون در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب جلوگیری کند.
  • ⚠️ سایبان با باشوی مفید تا 3 متر بصورت سیم بکسلی و بازشوی 3/5 متری مکانیزم زنجیری دارد.
  • به همین خاطر شرکت های معتبر برای ساخت سایبان بازویی از آلومینیوم و یا استیل یا فولاد زنگ نزن استفاده می کنند.
  • سایبان کلاسیک زنجیری از استحکام بالاتری نسبت به سایبان کلاسیک سیم بکسلی برخوردار است البته قیمت تمام شده بالاتری هم دارد.

سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتماً تا انتها باز شود. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان آویز دار فقط می تواند بین 2 الی 3/5 متر باشد. ⚠️ قیمت سایبان برای مساحت سایبان بر اساس مترمربع اعلام می شود. همچنین می توانید سنسور های هوشمند باد و وضعیت خورشید را روی آن نصب کرده که به هنگام وزش باد های شدید یا تابش نور مستقیم خورشید سایبان به صورت خودکار باز و بسته می شود. و هر دو باعث ایجاد سایه و محافظت در برابر نور، باران و بادهای می شوند البته ایجاد سایه با توجه به پارچه مورد استفاده متفاوت است. تفاوت این دو نوع سایبان فقط در نحوه عملکرد آن هاست که در ادامه به صورت مفصل برایتان آورده شده است.

سایبان سقف شیشه‌ای جماران

سایه بان بازویی را می توان با طول چهار متر وب ازشوی سه متر برای خودرو نیز به کار برد. و به جهت اینکه قیمت تمام شده آن نسبت به سایبان پارکینگ خودرو بسیار کمتر می باشد. سایه بان بازویی با توجه به اینکه دارای بازشوندگی زیادی در مقایسه با سایر سایه بان های مغازه من جمله سایبان کالسکه ای می باشد.

سایبان بازویی

اگر به دنبال یک سایبان بازویی خوب برای خانه یا کسب و کار خود هستید. در اینجا در اینجا نکات مهمی که باید هنگام خرید بدانید را برایتان آورده ایم. مهمترین مزیت سایه بان های بازویی این است که وقتی سایبان را نصب می کنید به راحتی می توانید از دیدن منظره روبه رو لذت ببرید زیرا این سایبان نیازی به پشتیبانی ندارند که مانع دیدن شما شود. این سایبان ها را به سقف یا نمای ساختمان نصب می کنند تا به راحتی سایه ایجاد کند.

کلیپ معرفی ایران سایبان

هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند. البته این موضوع به معنای خرید محصول با قیمت بالا و به اصطلاح گران نیست، بلکه هزینه باید با توجه به کیفیت و کارایی محصول، ارزش کافی را داشته باشد. انواع موتور ایتالیایی و آلمانی جزو موتورهای برتر سایبان بوده و بخش مهمی از قیمت سایبان بازویی به آنها مرتبط است. سبک بودن سایبان متحرک بازویی به خاطر استفاده از آلومینیوم به جای فولاد بوده و این موضوع ممکن است بر روی قیمت تمام شده این نوع از سایه بان ها تاثیر گذار باشد.

شما می توانید با خیالی آسوده به مدت طولانی از سایبان استفاده کنید. هزینه نگهداری و تعمیر محصولات ما نیز به دلیل استفاده از متریال با کیفیت، بسیار پایین است. که بهترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان برقی پارکینگ میباشد که شما فقط با یک ریموت کنترل میتوانید به راحتی سایبان خودرو را باز و بسته نمایید. سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود. درسایبان باکس انتهای محور متحرک که پارچه بر روی آن جمع میشود یک محفظه در پایین و یک محفظه در بالای محور قرار دارد که هم محور و هم پارچه و موتور در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف محفوظ میماند.