سایبان برقی، خرید با قیمت عالی ️ ۰۲۱۳۶۳۰۰۱۶۰ ️ سایبان شاهد

سقف های برقی زمانی که از پارچه تولید می شوند، این امکان را برای مصرف کننده فراهم می کنند تا بتوانند تبلیغات مد نظر خود را انجام دهند. با توجه به اینکه ابعاد سقف برقی ممکن است بیشتر از یک سایبان معمولی باشد، لذا امکان مانور تبلیغاتی بیشتری بر روی آنها وجود دارد. در نتیجه می توان با چاپ تصاویر تبلیغاتی، نام و تصویر برند و جمله های خلاقانه توجه مشتری را به سمت کسب و کار خود یا هر کسب و کار دیگری جلب کرد. یک سیستم برای کنترل باز و بسته شدن سقف برقی در نظر گرفته شده است. این سیستم کمک می کند تا بتوان سرعت و جهت باز و بسته شدن سقف متحرک را تعیین کرد. این سیستم کمک می کند تا طول عمر بخش های مختلف سازه بیشتر شود.

  • کنترل از راه دور این نوع سقف ها توسط یک ریموت کنترل انجام می شود.
  • به هر حال ظاهر سایبان برقی نیز بخش مهمی در خرید محسوب می شود.
  • با استفاده از سقف متحرک دیگر هیچ فضایی بدون استفاده نمی ماند، زیرا این سقف کمک می کند تا بتوان در هر شرایط جوی از فضای باز بیشترین بهره را برد.
  • شرایط آب و هوایی جنوب و شمال کشور به نسبت مناطق خشک و سرد متفاوت است.
  • از این سایبان ها برای نگهداری گل و گیاهان نیز استفاده می شود.

قبل از ساخت باید از محل مورد نظر بازدید شود تا ابعاد و اندازه های دقیق برای ساخت سقف برقی مشخص شوند. بدین ترتیب هیچ گونه مشکلی در هنگام نصب سقف برقی به وجود نمی آید. سقف برقی را می توان یک سقف همه کاره در نظر گرفت زیرا در هر مکانی می توان از این نوع سقف ها استفاده کرد، بدون اینکه مشکل خاصی به وجود آید.

درب اتوماتیک صنعتی

سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتماً تا انتها باز شود. شرکت دیدگاهان غرب نوعی سایبان اختصاصی برای مغازه ها طراحی نموده و آن را با عنوان سایبان مغازه عرضه می نماید. سایبان برقی پشت بام از جمله سایبان هایی است که قابلیت های بسیار زیادی دارد. ساخت سایبان ماشین یک روش کاربردی و کم هزینه برای محافظت از خودروی شما در برابر تمام عوامل مخرب محیطی مانند تابش نور آفتاب، وزش باد و… سایبان متحرک ماشین، بهترین محافظ برای انواع ماشین در برابر شرایط نامناسب جوی است. این نوع سایبان امروزه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه عملکرد سایبان برقی

نصب این وسیله بسیار آسان است و پایه آن روی دیوار قرار خواهد گرفت . سپس پارچه سایبان پارکینگ با فشار یک دکمه و با نیروی موتور برقی باز میشود تا محل دنج و قابل قبولی برای پارک ماشین شما باشد . البته قیمت خارق العاده این محصول صرفه جویی در هزینه و استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز در آن است .

نوع دیگری از سایبان پنجره که طرفداران زیادی دارد سایبان متحرک پنجره میباشد که در دو مدل دستی و برقی تولید میشود. با به کارگیری سایبان مغازه از تابش نور خورشید به اجناس داخل ویترین و محیط مغازه جلوگیری میشود. مجهز به موتور توبولار ، پارچه سایبان با دوام در طرح ها و رنگهای متفاوت ، درپوش یا باکس ، اندکپ سایبان برقی ، بازو و مفصل ، ریموت کنترل و .. بوده و مناسب برای استفاده در هر فضا از جمله مغازه ، پارکینگ ، فروشگاه های زنجیره ای ، رستوران ها ، کافه ها و ..

خرید و فروش سایه بان برقی

در یادداشتی که ملاحظه می‌کنید، قصد داریم تا به اختصار درباره‌ی عوامل مؤثر در قیمت آن صحبت کنیم. البته نمی توان صرفا بر اساس دستی یا برقی بودن قیمت را محاسبه نمود. چرا که فاکتورهای دیگری مانند سایز و مدل متریال و… نیز در تعیین قیمت سایبان نقش اساسی دارند. این نوع از سایبان برقی تبریز، دارای دو سمت مجزا می باشد که این امکان را به استفاده کننده می دهد که با توجه به شرایط محیطی یک طرف از سایبان را باز یا بسته نگهدارد. در نتیجه اگر سایبانی با کیفیت می‌خواهید باید به نوع پارچه و جنس پایه و قاب‌های آن توجه کنید در ضمن شما باید به فکر کاربرد آن نیز باشید. گیاهان رونده با برگ‌های خود، بخش‌های خالی قاب را با زیبایی خود می‌پوشانند.