سایبان بازویی چیست خرید انواع سایبان بازویی دیدگاهان-سایبان پارس

سایبان متحرک اصفهان خود به دو دسته سایبان دستی و سایبان برقی یا سایبان اتوماتیک تقسیم بندی میشوند.درسایبان متحرک دستی، حرکت سایبان و تغییرمیزان بازشو سایبان توسط نیروی دست و با اهرم یا هندل صورت میگیرد. اما در سایبان برقی تغییر میزان بازشو توسط نیروی الکتریسیته و با موتورالکتریکی انجام میگیرد. به دو شکل سایبان بازویی دو طرفه دستی و سایبان بازویی دو طرفه برقی توسط تولیدی اقای سایبان طراحی و تولید میشود. این مدل سایه بان (چادر) میتواند فضای تا 36 متر مربع را تحت پوشش خود در بیاورد. تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد. به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم .

البته امروزه برای سایبان از پارچه مشابه برزنتی ولی ساخته شده از الیاف PVC استفاده می شود که سایبان علاوه بر جلوگیری از تابش خورشید ، جلوی بارش باران را نیز بگیرد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند. ⚠️ سایبان با باشوی مفید تا 3 متر بصورت سیم بکسلی و بازشوی 3/5 متری مکانیزم زنجیری دارد.

برای چاپ بر روی سایبان مغازه برقی و یا سایبان بازویی روکش فلکس توصیه می گردد چرا که از کیفیت چاپ بالایی برخوردار است طول عمر این روکش را می توان بین 3-2 سال در نظر گرفت . پارچه های 600 گرم سایبان مغازه برقی هم وزن بالاتری دارند و هم مقاومت بسیار بیشتری نسبت به پارچه های 400 گرم سایبان مغازه دارند. از لحاظ بصری تفاوت این دو پارچه سایبان بازویی بسیار زیاد است و با نگاه طول عمر بالای پارچه های 600 گرمی سایبان مغازه نسبت به پارچه های 400 گرمی سایبان مغازه برقی کاملا مشهود است.

  • پارچه های 600 گرم سایبان مغازه برقی هم وزن بالاتری دارند و هم مقاومت بسیار بیشتری نسبت به پارچه های 400 گرم سایبان مغازه دارند.
  • ما با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته ایم بر اعتبار خود بیفزاییم.
  • یک سایبان را می توان توسط لایه ای از وینیل بر پلی‌استر و روی سازه سبک فلزی( آلومینیوم یا آهن یا فولاد) و یا چوبی و مواد شفاف ساخت.
  • پارچه کره دو رو سایبان بازویی تشکیل شده از الیاف پلی استر با روکش پی وی سی از یک سو عایق مناسب در برابر حرارت و گرما ( مزیت الیاف پلی استر ) محسوب می شود و از سوی دیگر مانع نفوذ آب ( مزیت روکش پی وی سی ) می گردد .
  • ⚠️ قیمت سایبان برای مساحت سایبان بر اساس مترمربع اعلام می شود.

ولی سایبان های برقی و دستی امروزی این نقطه ضعف را ندارتد و تقریباً افقی رو به جلو حرکت می کنند و در نتیجه جلوی دید مغازه را اشغال نمی کنند. البته اگر بخواهید می توان شیب آنرا زیاد کرد و جلوی سایبان به سمت پایین بیاید. سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتما کامل باز یا بسته شود. سایبان برقی و یا همان سایبان ریموت کنترلی مکانیزم پیشرفته تر و البته قیمت بالاتری نسبت با سایبان های هندلی مغازه های قدیمی دارد.

قیمت سایبان خودرو

هر کدام از این اجزا نقش تعیین کننده در قیمت مجله خبری سایبان پارس دارند. روکش سایبان، موتور و یراق آلات آلومینیوم از اجزای سایبان بازویی هستند که هر کدام می تواند در انواع مختلفی تهیه و در ساخت سایبان بکار رود. مهمترین جزو در تعیین قیمت سایه بان بازویی از نوع برقی موتور آن است. موتور سایبان بازویی به توبولار موسوم است و می تواند از برندهای مختلفی تهیه گردد.

کاربرد سایبان بازویی فروشگاهی

طول بازوهای سایبان مغازه می تواند ۲ ، ۲٫۵ و ۳ متر باشد که این بستگی به عرض سایبان مغازه و خواسته مشتری در هنگام فروش سایبان مغازه دارد. این بازوها از ضخامت مناسبی برخورداند که استحکام سایبان مغازه را بالا می برد و مقاومت آن را در برابر باد افزایش می دهد و به عنوان یک نکته مثبت در فروش سایبان مغازه قابل ذکر است. در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که اغلب بازوهای سایبان مغازه های موجود در بازار دارای ضخامت کمتری نسبت به سایبان مغازه های ما هستند و این سبب می شود فروش سایبان مغازه برای ما با اعتماد به نفس بیشتری همراه باشد.

و همچنین میزان تخصص فرد سازنده می تواند در زیبایی سایه بان نقش اساسی داشته باشد. بدین ترتیب معمولا شرکت هایی که مواد اولیه مناسب را انتخاب کرده و از افراد متخصص برای ساخت سایبان اتوماتیک بازویی استفاده می کنند. می توانند زیباترین نمونه از سایه بان های بازویی را تولید و به بازار عرضه نمایند. ایران سایبان با افتخار اعلام میکند برترین کیفیت را به مشتریان عرضه مینماید صادرات محصولات ما به اروپا گواه این مدعاست.

هر کدام از این نام ها با تغییر کوچکی در سایبان بازویی ایجاد می شوند، زیرا امکان اضافه یا حذف کردن امکاناتی به این نوع سایبان وجود دارد. برای مثال زمانیکه به این نوع سایبان موتور الکتریکی، رسیور و ریموت اضافه شود به آن سایبان برقی گفته می شود. اگر به سایبان سنسور لرزش، سنسور باد و یا سنسور گرما اضافه شود به آن سایبان هوشمند گفته خواهد شد.